plee-ellende weer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:14 schreef DJMO het volgende:
De NS doet niet aan klantenservice, maar aan klantenschoffering
#prutserspursang
Ze vragen je ff te bellen maar dat wil je blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:14 schreef DJMO het volgende:
De NS doet niet aan klantenservice, maar aan klantenschoffering
#prutserspursang
Ergerquote:
Ehmm, heb je ook gezien welk tijdsbestek daar tussen zat? Als ze om 5 uur hadden gezegd bel maar even dan had ik het wel gedaan. Maar hun reactie: stuur maar DM dan kijken we mee, om dan vervolgens na drie kwartier te reageren met: het kan wel eens lang duren , bel maar, dan heb je mij op m'n slechtst kant te pakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze vragen je ff te bellen maar dat wil je blijkbaar niet
voor mijn lieverd @Foshizzle79quote:
Het is wat met die buurmanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
voor mijn lieverd @:foshizzle79![]()
![]()
![]()
![]()
. Welterusten en slaap lekker❤️ de buurman bleef weer eens plakken, die is soms nog erger dan een postzegel
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Erger
https://frontpage.fok.nl/(...)ering-van-de-ns.html
U mag uwe scherpe blik er even over heen laten gaan
Exclusief cokequote:Op woensdag 25 mei 2022 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was vast ook een leuk feestje.![]()
[ afbeelding ]
Mogge fossiequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is wat met die buurman![]()
kan je beter mij hebben
![]()
hahaha , maar slaap lekker lieverd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook minimaal 40 gram,dat is 2000,valt mee dus.quote:
Op jou kan ik tenminste rekenenquote:
Wil je nog een koekje?quote:
Nee hoor. Straks een croissantje met hamquote:
Grrrr,ik heb ook zin in ontbijt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor. Straks een croissantje met ham
Die service is weleens beter geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
Voortaan maar even een briefje meenemen met die algemene productvoorwaarden en specifiek artikel 9 sub 2 in m'n tas proppen.. De dame bij het loket had namelijk makkelijk een 0 euro ticket voor me uit kunnen draaien, maar dat weigerde ze faliekant, dat was niet de oplossing volgens haar.
Beetje vroeg,dus antwoord zal straks komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:24 schreef DJMO het volgende:
As we speak heb ik een mail openstaan om de persvoorlichting van de NS maar eens lastig te gaan vallen.
Heb nog niks verzonden, zit te broeden op een snedige insteek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje vroeg,dus antwoord zal straks komen.
Dat is u wel toevertrouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb nog niks verzonden, zit te broeden op een snedige insteek.
hehehe bedankt voor je vertrouwenquote:
ze zullne bij de NS wel denken, heb je niks te doen de hele dag?quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
Voortaan maar even een briefje meenemen met die algemene productvoorwaarden en specifiek artikel 9 sub 2 in m'n tas proppen.. De dame bij het loket had namelijk makkelijk een 0 euro ticket voor me uit kunnen draaien, maar dat weigerde ze faliekant, dat was niet de oplossing volgens haar.
Boeit me niet. Ze zorgen maar gewoon dat mijn klacht wordt afgehandeld. Daar worden ze dik voor betaald.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zullne bij de NS wel denken, heb je niks te doen de hele dag?
om wat voor bedrag ging het als je je reis moest voorschieten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ze zorgen maar gewoon dat mijn klacht wordt afgehandeld. Daar worden ze dik voor betaald.
Waarom ga je in godsnaam zo vaak met de trein als je er zo vaak over klaagt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Voor drammen had ik op de kleuterschool al een tien met een griffel
Had ik door de weeks.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had vroeger in de trein op zaterdag conducteurs die me kenden en mijn kaart niet hoefden te zien.
Als ik op stap ging.
Gizzy.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ik door de weeks. [ afbeelding ]
Ruim 13 Euro. En als het nou morgen geen Hemelvaart was geweest en m'n bewindvoerder gewoon bereikbaar was geweest had het zo'n ramp niet geweest om dat voor te schieten. En het gaat me niet eens om dat geld, maar om het principe. Ik had gewoon door mogen reizen op m'n abo, maar de klantenservice was te beroerd om me te helpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
om wat voor bedrag ging het als je je reis moest voorschieten?
Omdat ik geen andere keuze heb?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam zo vaak met de trein als je er zo vaak over klaagt.
Fruit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gizzy.[ afbeelding ]
Leuke mensen waren dat.
Deze was ook erg,maar heb je gezien hoe snel die steker bij Bilgaard werd gepakt toen zijn beeld op twitter kwam?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh weer een school schietpartij.
Lagere school.
Texas. https://www.ad.nl/buitenl(...)9-kinderen~a9f59862/
Die steker in de AH bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook erg,maar heb je gezien hoe snel die steker bij Bilgaard werd gepakt toen zijn beeld op twitter kwam?
En deze vond ik ook mooi:
[ afbeelding ]
De beelden kwamen op twitter en binnen een uur was het klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die steker in de AH bedoel je?
Is ie gepakt? Ik heb er niks meer van gelezen, wij waren een paar uurtje daarvoor nog in de Appie.
Ah top.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beelden kwamen op twitter en binnen een uur was het klaar.
Daar leek het idd op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah top.
Ik heb daar niks meer over gelezen.
Ik gok erop dat het iemand uit een bepaald groepje is die daar altijd rondhangen.
quote:
Maar je zult toch wel beseffen dat het grootste deel van NL niet onder bewind staat en die kosten gewoon kan voorschieten. dus daar passen ze hun service op aan, niet op die +/- 250000 mensen die onder bewind staanquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ruim 13 Euro. En als het nou morgen geen Hemelvaart was geweest en m'n bewindvoerder gewoon bereikbaar was geweest had het zo'n ramp niet geweest om dat voor te schieten. En het gaat me niet eens om dat geld, maar om het principe. Ik had gewoon door mogen reizen op m'n abo, maar de klantenservice was te beroerd om me te helpen.
ow nu zou hij wel de wapenwet willen aanpakken???quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Haha Biden "Ja ik zat in het vliegtuig en toen ben ik eens gaan denken, in andere landeen komt dit niet voor. Daar hebben ze ook psychische problemen, daar hebben ze ook huiselijke strubbelingen, en daar komt dit niet voor. Hoe komt dat? Gek eigenlijk.. Hmm
Haha herkenbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben een beetje gehavend
door onze pup en eigen onbenulligheid
handen onder de pleisters![]()
ja totdat ie weer milijoenen van de wapenlobby op zijn rekening krijgtquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nu zou hij wel de wapenwet willen aanpakken???
weer een kruisingquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar.
Wat voor Pup hebben jullie?
Die vent is zelf helemaal nuts.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Haha Biden "Ja ik zat in het vliegtuig en toen ben ik eens gaan denken, in andere landeen komt dit niet voor. Daar hebben ze ook psychische problemen, daar hebben ze ook huiselijke strubbelingen, en daar komt dit niet voor. Hoe komt dat? Gek eigenlijk.. Hmm
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja totdat ie weer milijoenen van de wapenlobby op zijn rekening krijgt
Kruisingen zijn vaak de beste.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer een kruising
labrador/duitse staander en vader onbekend
Zien er uit als wezens die niet werken voor hun geldquote:
zeker welquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zien er uit als wezens die niet werken voor hun geld
ooh opeens heb je het ... ik ben ook heel goed in dingen wegjagenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel
ze jagen van alles weg hier![]()
de oudste is 13 en kan niet zoveel meerquote:
Jehova getuigenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh opeens heb je het ... ik ben ook heel goed in dingen wegjagen
Dat zijn ook kinderen van godquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jehova getuigen
die komen hier nogal vaak
Logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de oudste is 13 en kan niet zoveel meer
en de middelste 5 en die wil graag spelen en rennen en doen
dus vandaar 1 erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Logisch.
Hebben wij ook gedaan voor die grote.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jehova getuigen
die komen hier nogal vaak
ze komen hier meestal niet zoverquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben ons op de zwarte lijst laten zetten, geen last meer van.
Ideaal, ze stonden hier elke week voor de deur.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze komen hier meestal niet zover
dat we daadwerkelijk de deur open doen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Tnx voor de gezelligheid allen. Laters.
Klantenservice is maatwerk vriend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je zult toch wel beseffen dat het grootste deel van NL niet onder bewind staat en die kosten gewoon kan voorschieten. dus daar passen ze hun service op aan, niet op die +/- 250000 mensen die onder bewind staan
Ajax.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord!
Nee hoor. Laat as Roma maar lekker winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond is heel Nederland voor Feyenoord
ik vind van welquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond is heel Nederland voor Feyenoord
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
we zijn toch bovenal nederlanders die voor een nederlandse club zijn
ajax heeft het zelf verklootquote:
En waarom zou as Roma het niet verdienen? Die achterlijke feyenoord adoratie en Ajax haatquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ajax heeft het zelf verkloot
waarom dan niet gewoon een club aanmoedigen die het verdient
ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
En waarom zou as Roma het niet verdienen? Die achterlijke feyenoord adoratie en Ajax haat
Is ook zo zelfs de die hard twente fans hier zijn vanavond voor Feyenoord en dat is door heel Nederland zo mooi hoe zo iets een land een kan maken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
we zijn toch bovenal nederlanders die voor een nederlandse club zijn
Zou erg goed zijn voor het Nederlandse voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook zo zelfs de die hard twente fans hier zijn vanavond voor Feyenoord en dat is door heel Nederland zo mooi hoe zo iets een land een kan maken.
Is ook best wel beperkt wanneer een Nederlandse club Europese finale speelt dat je dan zegt laat de tegenstander maar winnen.quote:
mag zo zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook best wel beperkt wanneer een Nederlandse club Europese finale speelt dat je dan zegt laat de tegenstander maar winnen.
Dan ben je wel heel zuur of gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik zal er niet voor juichen en ik baal ook niet als Roma wint, maar als ik moet kiezen wint Feyenoord vanavond jaquote:
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er niet voor juichen en ik baal ook niet als Roma wint, maar als ik moet kiezen wint Feyenoord vanavond ja
Waarvan aktequote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemen
Ik ben simpelweg niet voor Feyenoord omdat het toevallig een Nederlandse club is, ik ben tegen feyenoord omdat de meeste fans zo enorm kleinzielig zijn.
Je bent helemaal niet zuur!quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemen
Ik ben simpelweg niet voor Feyenoord omdat het toevallig een Nederlandse club is, ik ben tegen feyenoord omdat de meeste fans zo enorm kleinzielig zijn.
Nee hoor ik ben voor niemandquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale oh oh finale oh oh finale oh oh heel fok! Is vandaag voor Feyenoord
Zou niet weten waarom niet, heb niets met dat hele voetballen, dus ben voor niemandquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet, heb niets met dat hele voetballen, dus ben voor niemand
quote:
Dat ging over de tegenstander winst gunnenquote:
Dan nog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ging over de tegenstander winst gunnen
Neenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale oh oh finale oh oh finale oh oh heel fok! Is vandaag voor Feyenoord
Klopt, maar voor hun zijn de verloren inkomsten zeer laag als alle mensen die onder bewind staan kut behandeld worden. De meesten zullen niet eens een OV kaart hebben. En van hun kant ben jij ook een terugkerende klant. Tis niet alsof je bij hun weggaat vanwege deze nare ervaring. je blijft je producten bij hun afnemen. Zij het met tegenzin.quote:
Nee, ik heb bewust geen flex. Ik heb nog een normaal abonnement.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hun zijn de verloren inkomsten zeer laag als alle mensen die onder bewind staan kut behandeld worden. De meesten zullen niet eens een OV kaart hebben. En van hun kant ben jij ook een terugkerende klant. Tis niet alsof je bij hun weggaat vanwege deze nare ervaring. je blijft je producten bij hun afnemen. Zij het met tegenzin.
En daarnaast waarom niet gewoon reizen op rekening...
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/5
oh wacht, dat is waarschijnlijk jouw abonnement
Ja echt super lekker geslapenquote:
Ja heerlijk, kort maar krachtig. En over mijn f❤️'s gedroomdquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt super lekker geslapenen jij ?
![]()
Oehquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kort maar krachtig. En over mijn f❤️'s gedroomd
Oh Nee!!! Heb je het leukste gemistquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik zou je net kussen en toen ging de wekker![]()
![]()
nouja, dan zal je als mede auti wel begirjpen dat het heel lastig is om alle verschillende reisproducten en de bijbehorende contractvoorwaarden te verwerken in een IT systeem (ov chipkaart) wat in alle gevallen in alle combinaties met alle poortjes/terminals op alle +/- 400 NS stations en +/- 7000 bussen, en alle ov chipkaarten (dat zijn er in 2018 3,5 miljoen) goed werkt, en die steeds veranderende contractvoorwaarden bekend te maken bij alle honderden medewerkers van de NS klantenservice die al een ontiegelijk hoge werkdruk hebben en een gigantisch personeelstekort.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik heb bewust geen flex. Ik heb nog een normaal abonnement.
Ik weiger te reizen op rekening.
Yep, en zo een nieuwe wekker kopen die doet het niet meer. Zijn niet gemaakt om te vliegenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Nee!!! Heb je het leukste gemist![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Yep, en zo een nieuwe wekker kopen die doet het niet meer. Zijn niet gemaakt om te vliegen![]()
![]()
Ja. Eindelijk kussen en dan datquote:
Maak je dat bij de appie 🤣😀quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:43 schreef Ferrous het volgende:
Naar de appie.
spinazie aardappels en bal gehakt maken
Da's wel jammer!quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk kussen en dan datprobeerde nog wel effe half uurtje te slapen maar je bleef weg
![]()
![]()
Waar het me nu om gaat is dat ik aan het lijntje gehouden wordt en dat er niet gereageerd wordt op mijn klacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, dan zal je als mede auti wel begirjpen dat het heel lastig is om alle verschillende reisproducten en de bijbehorende contractvoorwaarden te verwerken in een IT systeem (ov chipkaart) wat in alle gevallen in alle combinaties met alle poortjes/terminals op alle +/- 400 NS stations en +/- 7000 bussen, en alle ov chipkaarten (dat zijn er in 2018 3,5 miljoen) goed werkt, en die steeds veranderende contractvoorwaarden bekend te maken bij alle honderden medewerkers van de NS klantenservice die al een ontiegelijk hoge werkdruk hebben en een gigantisch personeelstekort.
Dus dan; gewoon ff voorschieten totdat er een ander miepje dat wel verstand heeft naar kan kijken, en binnen een maand die 13 euro weer netjes op je rekening gestort krijgen.
ROFL. Linkje?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben zelfs participatiebanen bij de klantenservice van de NS. Dus @:djmo, doe er je voordeel mee.
"Mensen met een auditieve beperking kunnen, mits zij een goede basis hebben in klantenservice, wel werken voor chat, mail en webcare (social media). " dus je hoeft niet te bellen.
En in de arbeidsvoorwaarden staat dat je gratis in de 2e klas kunt reizen!!! Dus dan kun je buiten werktijd gewoon DJMO-en
Thats the spiritquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja ga zeker kijken. Hoop dat ze hem pakken
Je hebt minimaal een mbo 4-diploma en werkervaring binnen een klantgerichte en dienstverlenende functie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:27 schreef Maanvis het volgende:
Denk dat je deze wel het best kunt aftikken met een jobcoach/reintegratiecoach oid.
Een gigantisch voordeel van corona is overigens dat nu elk bedrijf bijna is ingericht op werken vanuit thuis. Ik werk nu zelf 2 of 3 dagen in de week op kantoor en de rest thuis. maar als het niet anders kan kan ik ook een paar dagen in de maand maar naar kantoor komen. Wel merkte ik dat het niet goed mogelijk is om ingeleerd te worden of effe snel iets te vragen als je thuis werkt. En dat dat hele met je gezicht voor een webcam gaan zitten gedoe voor mij stress opleverde(maar anderzijds ook een beter gevoel over mezelf, aangezien ik er in dat schermpje vaak niet zo slecht uit zag als ik in mijn hoofd had)
huh, je bent ouder dan ik en toen ik mijn diploma haalde was er nog geen vmboquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt minimaal een mbo 4-diploma en werkervaring binnen een klantgerichte en dienstverlenende functie.
Kom ik aanzetten met m'n vmbo
Ik heb in 96 examen gedaan. Comenius college, locatie pelikaanweg 1 in Capelle aan den IJssel, vmbo-administeatie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh, je bent ouder dan ik en toen ik mijn diploma haalde was er nog geen vmbo
oh wat vreemd, want ik heb een mavo diploma uit 1997.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb in 96 examen gedaan. Comenius college, locatie pelikaanweg 1 in Capelle aan den IJssel, vmbo-administeatie.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's wel jammer!zou normaal nooit wegblijven
![]()
![]()
quote:
Ik heb vmbo-t uit 2005 was net een jaartje te laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh wat vreemd, want ik heb een mavo diploma uit 1997.
Dat zou nu dan vmbo-t heten.
quote:
Voor mijn allerliefste Fer 💗🖤quote:
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigtequote:
Gezellig! Heel veel plezier! En ook alvast welterusten lieverd!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij.quote:
Miss Ljouwert.quote:
ONZ / Suzi1 en Paul topicquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
Verdomme heeft Paul me nu alweer aan de kant gezet?
je bent toch ook voor ajax, dus hoe zeg je dat dan voor de grap vraag ik me afquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef DJMO het volgende:
En ik? Ik ben voor AS Roma. simpelweg omdat ik een bloedhekel heb aan Feyenoord. Het zijn regelrechte hooligans, en ze schuwen geen geweld als je niet ook voor hun club bent. Dat bewijst het feit wel dat ik ooit door m'n oudste zoon keihard in m'n maag gestompt werd toen ik voor de grap zei dat ik voor ajax was. Dus nee, sindsdien voor mij geen Feyenoord meer, zelfs vandaag niet. Laat ze maar verliezen, laat ze maar eens inzien dat verdraagzaamheid meer waard is dan een overwinning.
Ik vond dit wel gemeend en indrukwekkend.quote:
quote:
So you will be the fire, and i will be the coal...baby we can burn out of control 💗💗💗quote:Op donderdag 26 mei 2022 03:08 schreef Ferrous het volgende:
goedemorgen mijn lieve @:foshizzle79 deze voor jou weer omdat ik de tekst ook zo mooi vind net als jij. Prettige dag nog lieverd❤️❤️😍![]()
![]()
![]()
Goedemiddag schoonheidquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
So you will be the fire, and i will be the coal...baby we can burn out of control 💗💗💗
Hele fijne dag nog lieve Fer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
😍
Hey lieverd!quote:
Ja hoor en jij?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
![]()
had je nog lekker geslapen?
Ja best wel lekker, wel vaak wakker, en dan maar weer omdraaienquote:
Jammer dat ik er niet was om je In slaap te kussen en kroelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja best wel lekker, wel vaak wakker, en dan maar weer omdraaien![]()
![]()
Ja heel jammerquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet was om je In slaap te kussen en kroelen![]()
![]()
GA je nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo de fiets maar eens pakken en door de Beemster heen tuffen, effe luie zweet eruit.quote:
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
GA je nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo de fiets maar eens pakken en door de Beemster heen tuffen, effe luie zweet eruit.
Top gun. Romantisch hoor tenminste de eerste welquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijn![]()
![]()
![]()
Lekker ff fietsen, volgens mij wel heel mooi gebied daarhave fun !!!
![]()
![]()
![]()
Hahaha wat een mooie uitdrukking!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Top gun. Romantisch hoor tenminste de eerste wel![]()
ja Noord-Holland is mooi hoor. Maar heel Nederland heeft zo zijn mooieplekjes net zoals jij Hollands welvaren bent
![]()
zo kom ik jou ook ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijn![]()
![]()
![]()
Lekker ff fietsen, volgens mij wel heel mooi gebied daarhave fun !!!
![]()
![]()
![]()
Oeh dat mag wel !quote:
Word wel achterop een oude fiets danquote:
Veel plezier met het fietsen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Word wel achterop een oude fiets dan![]()
maar ik ga rondje doen lieverd
spreekje vast nog wel effe vandaag. En heel heel veel plezier bij de film als ik je misloop vandaag.
![]()
![]()
![]()
Jij brengt mijn liefde, ik voel gelukquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Veel plezier met het fietsen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot later nog misschien!
![]()
Ik eet lasagna hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:47 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:senn88 gourmetten en naar ouders
Ik heb nog geen topic gezien, dan is het pas officieelquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:47 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:senn88 gourmetten en naar ouders
Zie link in m'n sigquote:
Wtfquote:
jij was eerder . parkinsonquote:
Hij had eerder deze week nog met Derksen gebeld,die zei al dat het niet lang ging duren.quote:
vond het wel altijd een aparte manquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had eerder deze week nog met Derksen gebeld,die zei al dat het niet lang ging duren.
Mooie foto van een markante manquote:
Wel 1 van de beste maffia films ever.quote:
Echt een aanrader,die ken ik bijna uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
hem kenn ik ,uit filmen good fellas kenn ik niet
Gefeliciteerd lieve Mario 😘😘😘😘😘😘quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
hem kenn ik ,uit filmen good fellas kenn ik niet
Hij is nu echt een grote vent.quote:
Eindelijk 🤣quote:
WAAR!?!?! Ik wil !quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
Foutje op de bestelsite,een gehaktbal menu voor 2,75.
In Leeuwarden,quote:
Ja verdomme, daar heb ik toch niks aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Leeuwarden,
Gehaktbal,
patat,
rauwkost,
erwtjes en wortelen
en Joppiesaus.
Wat moet het toch godsgruwelijk heerlijk zijn om zo volledig op te kunnen gaan in je eigen gecreëerde fantasiewereld. Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:00 schreef Paul het volgende:
Het gourmetten was leuk met @:senn88 erg lieve familie heeft ze. Als toetje vienettA. Nu kijken we journaal
Mss bezorgen ze ook in Castricum?quote:
Roggel jij dat effe ?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss bezorgen ze ook in Castricum?
Het is vodka.quote:
het is FRIETquote:
quote:
* Maanvis drinkt een wijntjequote:
#MeTooquote:
ik drink er de laatste tijd wel wat teveel helaarschquote:
wat ik vergeten heb zeggenquote:
Te laat nu.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik vergeten heb zeggen
WDR duitsland had vandaag alles van
nederland gezeigt de hele dag en
avond
Dit is een soort van best wel lastig om te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/293241/(...)am-maar-nerveus.html
gewoon je adblocker uitschakelen dan zie je het welquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een soort van best wel lastig om te kijken.
Dat bedoel ik niet,vind het lastig om mensen in aftakeling te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon je adblocker uitschakelen dan zie je het wel
Doen alsof je kinderen hebtquote:
dat was voor onze familie vast ook lastig toen wij in aftakeling zatenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet,vind het lastig om mensen in aftakeling te zien.
Doe jij even normaal zeg.quote:
Jeetje Maan,nu benoem je wel iets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat was voor onze familie vast ook lastig toen wij in aftakeling zaten
doen alsof je een relatie hebtquote:
Over acts gesproken.quote:
quote:
Maak ff wat reclame voor hem Paul, bij 1000 abonnees verdient hij wat. Lid kost niks. Hij heeft heel wat filmpjes hoor op youtube vinnawtf kijk maarquote:
nouja ons mam maakte zich zorgen dus afgelopen week heb ik ff met haar afgesproken en ze zag er slecht uit, dus de dokter had ook gezegd dat ze met mij moest afsprekenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeetje Maan,nu benoem je wel iets.
foto nuquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gegourmet heb bij Senn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,maar dit gaat te ver.
Doen alsof je kinderen hebt?
PLY heeft 2 zoons.
Wie de fuck ben jij om dat in twijfel te trekken?
Met je fake acts elke keer weer.
Zo klaar met jou.
DM staat open.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja ons mam maakte zich zorgen dus afgelopen week heb ik ff met haar afgesproken en ze zag er slecht uit, dus de dokter had ook gezegd dat ze met mij moest afspreken
en toen heb ik wel wat mooi weer gespeeld -- nu nog de komende maanden zorgen dat het ook zo goed gaat als ik zei dat het ging
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Snap niet dat deze kneus ooit MOD is gemaakt.
Maak je maar niet zo druk Fresh, doe ik ook niet hoor. Ik neem het met een korrel zout. Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar komt soms rot zijn strot uitquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,maar dit gaat te ver.
Doen alsof je kinderen hebt?
PLY heeft 2 zoons.
Wie de fuck ben jij om dat in twijfel te trekken?
Met je fake acts elke keer weer.
Zo klaar met jou.
Fresh neemt alles serieus terwijl hij in ONZ zit gehehequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Maak je maar niet zo druk Fresh, doe ik ook niet hoor. Ik neem het met een korrel zout. Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar komt soms rot zijn strot uit
Oh ik lees dit nu pas, veel sterkte toegewenstquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja ons mam maakte zich zorgen dus afgelopen week heb ik ff met haar afgesproken en ze zag er slecht uit, dus de dokter had ook gezegd dat ze met mij moest afspreken
en toen heb ik wel wat mooi weer gespeeld -- nu nog de komende maanden zorgen dat het ook zo goed gaat als ik zei dat het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |