Maak je dat bij de appie 🤣😀quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:43 schreef Ferrous het volgende:
Naar de appie.
spinazie aardappels en bal gehakt maken
Da's wel jammer!quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk kussen en dan datprobeerde nog wel effe half uurtje te slapen maar je bleef weg
![]()
![]()
Waar het me nu om gaat is dat ik aan het lijntje gehouden wordt en dat er niet gereageerd wordt op mijn klacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, dan zal je als mede auti wel begirjpen dat het heel lastig is om alle verschillende reisproducten en de bijbehorende contractvoorwaarden te verwerken in een IT systeem (ov chipkaart) wat in alle gevallen in alle combinaties met alle poortjes/terminals op alle +/- 400 NS stations en +/- 7000 bussen, en alle ov chipkaarten (dat zijn er in 2018 3,5 miljoen) goed werkt, en die steeds veranderende contractvoorwaarden bekend te maken bij alle honderden medewerkers van de NS klantenservice die al een ontiegelijk hoge werkdruk hebben en een gigantisch personeelstekort.
Dus dan; gewoon ff voorschieten totdat er een ander miepje dat wel verstand heeft naar kan kijken, en binnen een maand die 13 euro weer netjes op je rekening gestort krijgen.
ROFL. Linkje?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben zelfs participatiebanen bij de klantenservice van de NS. Dus @:djmo, doe er je voordeel mee.
"Mensen met een auditieve beperking kunnen, mits zij een goede basis hebben in klantenservice, wel werken voor chat, mail en webcare (social media). " dus je hoeft niet te bellen.
En in de arbeidsvoorwaarden staat dat je gratis in de 2e klas kunt reizen!!! Dus dan kun je buiten werktijd gewoon DJMO-en
Thats the spiritquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja ga zeker kijken. Hoop dat ze hem pakken
Je hebt minimaal een mbo 4-diploma en werkervaring binnen een klantgerichte en dienstverlenende functie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:27 schreef Maanvis het volgende:
Denk dat je deze wel het best kunt aftikken met een jobcoach/reintegratiecoach oid.
Een gigantisch voordeel van corona is overigens dat nu elk bedrijf bijna is ingericht op werken vanuit thuis. Ik werk nu zelf 2 of 3 dagen in de week op kantoor en de rest thuis. maar als het niet anders kan kan ik ook een paar dagen in de maand maar naar kantoor komen. Wel merkte ik dat het niet goed mogelijk is om ingeleerd te worden of effe snel iets te vragen als je thuis werkt. En dat dat hele met je gezicht voor een webcam gaan zitten gedoe voor mij stress opleverde(maar anderzijds ook een beter gevoel over mezelf, aangezien ik er in dat schermpje vaak niet zo slecht uit zag als ik in mijn hoofd had)
huh, je bent ouder dan ik en toen ik mijn diploma haalde was er nog geen vmboquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt minimaal een mbo 4-diploma en werkervaring binnen een klantgerichte en dienstverlenende functie.
Kom ik aanzetten met m'n vmbo
Ik heb in 96 examen gedaan. Comenius college, locatie pelikaanweg 1 in Capelle aan den IJssel, vmbo-administeatie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh, je bent ouder dan ik en toen ik mijn diploma haalde was er nog geen vmbo
oh wat vreemd, want ik heb een mavo diploma uit 1997.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb in 96 examen gedaan. Comenius college, locatie pelikaanweg 1 in Capelle aan den IJssel, vmbo-administeatie.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's wel jammer!zou normaal nooit wegblijven
![]()
![]()
quote:
Ik heb vmbo-t uit 2005 was net een jaartje te laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh wat vreemd, want ik heb een mavo diploma uit 1997.
Dat zou nu dan vmbo-t heten.
quote:
Voor mijn allerliefste Fer 💗🖤quote:
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigtequote:
Gezellig! Heel veel plezier! En ook alvast welterusten lieverd!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij.quote:
Miss Ljouwert.quote:
ONZ / Suzi1 en Paul topicquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
Verdomme heeft Paul me nu alweer aan de kant gezet?
je bent toch ook voor ajax, dus hoe zeg je dat dan voor de grap vraag ik me afquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef DJMO het volgende:
En ik? Ik ben voor AS Roma. simpelweg omdat ik een bloedhekel heb aan Feyenoord. Het zijn regelrechte hooligans, en ze schuwen geen geweld als je niet ook voor hun club bent. Dat bewijst het feit wel dat ik ooit door m'n oudste zoon keihard in m'n maag gestompt werd toen ik voor de grap zei dat ik voor ajax was. Dus nee, sindsdien voor mij geen Feyenoord meer, zelfs vandaag niet. Laat ze maar verliezen, laat ze maar eens inzien dat verdraagzaamheid meer waard is dan een overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |