omdat het een kloonaccount isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
Hoe wordt iemand binnen 2 maanden moderator?
TS deed er veul langer over
ik heb er 12 jaar over gedaan ofzo jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
quote:
Haar verkeringsquote:
quote:
Gelijk trouwen dusquote:
Niet eens eerst een proefritje maken, die @Fugue heeft lef.quote:
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.
Iedereen die geen complete mongool is wordt regelmatig gevraagd om mod te worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.
Wat is je het meeste bijgeblevenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:57 schreef Paul het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan het cammen gisteren met de bonte avond en Fugue
Jou, je glimlach en mooie harenquote:
Volgens mij heb je een nieuwe aanbidderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |