Wouwquote:
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.quote:
Ah!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet zo onwijs fan van het genre zeg maar.
Dat heb ik eerder meegemaakt met Max.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Done.
Nu moet ik uitleggen waarom ze de groetjes krijgt!
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee. Ben niet op die chat geweest.
Maar is wel makkelijk verdienen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.
Hij is deels Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees.
Mooi is dat he. Heb er hier ook van🙈🙈🙈💋💋quote:
Zo iets gezelschaps gedoequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Dat is sugar daddy.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈quote:
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Ik weet veel van foute dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈
👍👍quote:
Hmmm apart wel dan!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.
Dit is een vrouw die dit vroeg van 43 ofzo. Nouja aangezien ik 36 ben... dat is niet een onwijs verschil. Soort van MILF enzo. Maar zal eens kijken of ze nog gereageerd heeft het werd me beetje te laat om gister of vroeg in de ochtend eigenlijk er nog mee door te gaan. Maar het is daar 8 uur vroeger als hier.
Wie weet heeft ze nog wat gezegd. Vroeg om een foto. Nou ben benieuwd ...
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎quote:
Ohquote:
Jij geeft me balans.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎
wij zijn in balansquote:
trap daar aub niet inquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef kree het volgende:
Als dat echt serieus is trouwens.... en het is niet een onwijs monster van een wijf. Dan klinkt het als goud in mijn oren.
Hahahaha
Maar ok, weet bijna zeker dat het natuurlijk niet klopt. Maarja USA mensen met geld doen soms rare dingen enzo. Sowieso als je in NY woont en dan beetje de goede stukken ervan dan moet je wel geld hebben denk ik.
Voelt haast alsof ik een soort hoer ben ofzo. Kan niet geloven dat dit waar is. Maar zal is ff kijken of er nog wat terug is.
Voor dat geld speel ik wel even hoer hoor. Lol
Ik weet hetquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
trap daar aub niet in
succes maar is niet echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet hetgeen zorgen.
. Maar wil wel even uitvissen eigenlijk wat de scam is en als het niet zo is....
wie weet zou het eigenlijk doen en heb ik best wel principes nog. Maar die gaan snel overboord op dit soort manier. Als het echt zou zijn. Nou eens kijken.
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.quote:
ok hee, zullen we verkeren?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
succes maar is niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |