Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Justin_Case, Schakeltopia &
Dotteke tellen niet mee!

Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
![live.png]()

Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
Veel plezier

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Haje,was ik even vergeten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Heer Tot.Een waarlijk goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Die op links heeft een aardig figuur.
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Niet grappig,ik mag je best wel
Morning
Do what you love, love what you do!
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Jij bent vast een kloon.
quote:
Morge dotteke

Ik zat ff te denken na die bizarre chat gister op die antiland app. Haha had even geen zin meer om er nog maar weer door te gaan.. sugar baby voor 5000 dollar per week in NY
Dat kan niet serieus zijn toch. Maar heb nog niet gekeken of er nog terug gereageerd is eigenlijk.
Ben nu toch wel benieuwd
quote:
Ikke? Nee hoor. Heb sowieso geen kloons.
quote:
Geen idee
quote:
Nee niet zo onwijs fan van het genre zeg maar.
quote:
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzo

.
Maar mijn sugar baby, sowieso geen idee eigenlijk wat dat gaat inhouden. Hahaha
Maar hou het maar beetje op scam of iets achtig iets tot nu toe.
quote:
Morning
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Mooi is dat he. Heb er hier ook van🙈🙈🙈💋💋
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Zo iets gezelschaps gedoe
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Dat is sugar daddy.
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈
quote:
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.
Dit is een vrouw die dit vroeg van 43 ofzo. Nouja aangezien ik 36 ben... dat is niet een onwijs verschil. Soort van MILF enzo. Maar zal eens kijken of ze nog gereageerd heeft het werd me beetje te laat om gister of vroeg in de ochtend eigenlijk er nog mee door te gaan. Maar het is daar 8 uur vroeger als hier.
Wie weet heeft ze nog wat gezegd. Vroeg om een foto. Nou ben benieuwd ...
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Ik weet veel van foute dingen.
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎
Als dat echt serieus is trouwens.... en het is niet een onwijs monster van een wijf. Dan klinkt het als goud in mijn oren.
Hahahaha
Maar ok, weet bijna zeker dat het natuurlijk niet klopt. Maarja USA mensen met geld doen soms rare dingen enzo. Sowieso als je in NY woont en dan beetje de goede stukken ervan dan moet je wel geld hebben denk ik.
Voelt haast alsof ik een soort hoer ben ofzo. Kan niet geloven dat dit waar is. Maar zal is ff kijken of er nog wat terug is.
Voor dat geld speel ik wel even hoer hoor. Lol
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef kree het volgende:Als dat echt serieus is trouwens.... en het is niet een onwijs monster van een wijf. Dan klinkt het als goud in mijn oren.
Hahahaha
Maar ok, weet bijna zeker dat het natuurlijk niet klopt. Maarja USA mensen met geld doen soms rare dingen enzo. Sowieso als je in NY woont en dan beetje de goede stukken ervan dan moet je wel geld hebben denk ik.
Voelt haast alsof ik een soort hoer ben ofzo. Kan niet geloven dat dit waar is. Maar zal is ff kijken of er nog wat terug is.
Voor dat geld speel ik wel even hoer hoor. Lol
trap daar aub niet in
quote:
Ik weet het

geen zorgen.

. Maar wil wel even uitvissen eigenlijk wat de scam is en als het niet zo is....
wie weet zou het eigenlijk doen en heb ik best wel principes nog. Maar die gaan snel overboord op dit soort manier. Als het echt zou zijn. Nou eens kijken.
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 10:39 schreef kree het volgende:[..]
Ik weet het

geen zorgen.

. Maar wil wel even uitvissen eigenlijk wat de scam is en als het niet zo is....
wie weet zou het eigenlijk doen en heb ik best wel principes nog. Maar die gaan snel overboord op dit soort manier. Als het echt zou zijn. Nou eens kijken.
succes maar is niet echt
Kopjechino
Another hole to dig my soul in
quote:
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.
Antiland heet het is een app voor.
Maar er zitten wel serieuze mensen tussen ook.
quote:
Dat ging makkelijk hahahaha
@Paul. Lol
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 10:42 schreef kree het volgende:[..]
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.
Antiland heet het is een app voor.
Maar er zitten wel serieuze mensen tussen ook.
pas er aub mee op .. want dan wordt t straks mijn geld kan ik niet aan komen. kan jij aub even krijg je het dubbele terug programma over geweest