Wouwquote:
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.quote:
Ah!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet zo onwijs fan van het genre zeg maar.
Dat heb ik eerder meegemaakt met Max.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Done.
Nu moet ik uitleggen waarom ze de groetjes krijgt!
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee. Ben niet op die chat geweest.
Maar is wel makkelijk verdienen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.
Hij is deels Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees.
Mooi is dat he. Heb er hier ook van🙈🙈🙈💋💋quote:
Zo iets gezelschaps gedoequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Dat is sugar daddy.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈quote:
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Ik weet veel van foute dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈
👍👍quote:
Hmmm apart wel dan!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.
Dit is een vrouw die dit vroeg van 43 ofzo. Nouja aangezien ik 36 ben... dat is niet een onwijs verschil. Soort van MILF enzo. Maar zal eens kijken of ze nog gereageerd heeft het werd me beetje te laat om gister of vroeg in de ochtend eigenlijk er nog mee door te gaan. Maar het is daar 8 uur vroeger als hier.
Wie weet heeft ze nog wat gezegd. Vroeg om een foto. Nou ben benieuwd ...
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎quote:
Ohquote:
Jij geeft me balans.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎
wij zijn in balansquote:
trap daar aub niet inquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef kree het volgende:
Als dat echt serieus is trouwens.... en het is niet een onwijs monster van een wijf. Dan klinkt het als goud in mijn oren.
Hahahaha
Maar ok, weet bijna zeker dat het natuurlijk niet klopt. Maarja USA mensen met geld doen soms rare dingen enzo. Sowieso als je in NY woont en dan beetje de goede stukken ervan dan moet je wel geld hebben denk ik.
Voelt haast alsof ik een soort hoer ben ofzo. Kan niet geloven dat dit waar is. Maar zal is ff kijken of er nog wat terug is.
Voor dat geld speel ik wel even hoer hoor. Lol
Ik weet hetquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
trap daar aub niet in
succes maar is niet echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet hetgeen zorgen.
. Maar wil wel even uitvissen eigenlijk wat de scam is en als het niet zo is....
wie weet zou het eigenlijk doen en heb ik best wel principes nog. Maar die gaan snel overboord op dit soort manier. Als het echt zou zijn. Nou eens kijken.
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.quote:
ok hee, zullen we verkeren?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
succes maar is niet echt
pas er aub mee op .. want dan wordt t straks mijn geld kan ik niet aan komen. kan jij aub even krijg je het dubbele terug programma over geweestquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.
Antiland heet het is een app voor.
Maar er zitten wel serieuze mensen tussen ook.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk hahahaha @:ToT. Lol
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef Paul het volgende:
KopjechinoPaul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.quote:
Ik heb ook geen idee wat het precies inhoudt, maar denk per geval verschillend.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzo.
Maar mijn sugar baby, sowieso geen idee eigenlijk wat dat gaat inhouden. Hahaha
Maar hou het maar beetje op scam of iets achtig iets tot nu toe.
Wauwquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef Paul het volgende:
KopjechinoPaul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Paul kennende zal het kip met patat en appelmoes worden!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.
Ik weet het, geen zorgen, zo ging ik er al in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
pas er aub mee op .. want dan wordt t straks mijn geld kan ik niet aan komen. kan jij aub even krijg je het dubbele terug programma over geweest
Hij maakt straks vast ook wel een topic over dat jullie samen zijnquote:
Hey Kopjequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
Paul kennende zal het kip met patat en appelmoes worden!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij maakt straks vast ook wel een topic over dat jullie samen zijn
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hey Dotquote:
Boeie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef kree het volgende:
Oei dat is een gevaarlijk ding om hier te zeggen
Oke be carrefull aubquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, geen zorgen, zo ging ik er al in.
Meer nog om even te checken hoever ik kon gaan ermee. Nouja ik ben al geblocked door de Nigeriaanse scam groep want krijg geen berichtjes meer nadat ik een pussy pic vanaf 200 euro naar 15 wist te krijgen.
Best heining wel om het tot het uiterste te drijven wel.
Voor een keertje dan iig. Maargoed staat in ander topic dat. Hij is geloof ik nog niet gesloten. LOL
Ja Paul is een beetje ehhh.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met die hunk van de overkant, nog wel eens gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
[..]
Hey Dot
[..]
Boeie.
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die klopt sugar daddy ken ik wel. Mss is dit een sugar mommy ofzo danquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het precies inhoudt, maar denk per geval verschillend.
Je kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wint
De term sugar daddy is komen overwaaien uit Amerika. Waar anders dan in dit toch wel vreemde land verzinnen ze anders deze term. Een sugar daddy wordt regelmatig vergezeld door zijn sugar babe en samen vormen ze een bijzondere verschijning die vele hoofden doet omdraaien. De vooroordelen zijn dan ook niet van de lucht als de sugar daddy zich met zijn sugar babe in het openbaar vertoont.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Paul is een beetje ehhh.....Bizar gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈
👎quote:
Hou van die instelling welquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
[..]
Hey Dot
[..]
Boeie.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach joh, enthousiast lief jong pubertje in het lijf van een 38-jarige of zo?
Doe ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke be carrefull aub
En bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈
Nee, nooit meerquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met die hunk van de overkant, nog wel eens gezien?
is goed liefiequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.
zoek even op steggeman dacht dat hij programma over gemaakt had maar twijfelquote:
maak een nieuw onderschrift danquote:
bedoel het juist goed voor jou kopjeequote:
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbainkquote:
Oh okéquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bedoel het juist goed voor jou kopjee![]()
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak een nieuw onderschrift dan
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
🤦🏼♀️quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?
Heyquote:
Blijkbaar niet neequote:
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereldquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..
Lekker ontbijten, ik heb het al op.quote:
paul is verders een schatjequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |