Die klopt sugar daddy ken ik wel. Mss is dit een sugar mommy ofzo danquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het precies inhoudt, maar denk per geval verschillend.
Je kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wint
De term sugar daddy is komen overwaaien uit Amerika. Waar anders dan in dit toch wel vreemde land verzinnen ze anders deze term. Een sugar daddy wordt regelmatig vergezeld door zijn sugar babe en samen vormen ze een bijzondere verschijning die vele hoofden doet omdraaien. De vooroordelen zijn dan ook niet van de lucht als de sugar daddy zich met zijn sugar babe in het openbaar vertoont.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Paul is een beetje ehhh.....Bizar gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈
👎quote:
Hou van die instelling welquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
[..]
Hey Dot
[..]
Boeie.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach joh, enthousiast lief jong pubertje in het lijf van een 38-jarige of zo?
Doe ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke be carrefull aub
En bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈
Nee, nooit meerquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met die hunk van de overkant, nog wel eens gezien?
is goed liefiequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.
zoek even op steggeman dacht dat hij programma over gemaakt had maar twijfelquote:
maak een nieuw onderschrift danquote:
bedoel het juist goed voor jou kopjeequote:
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbainkquote:
Oh okéquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bedoel het juist goed voor jou kopjee![]()
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak een nieuw onderschrift dan
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
🤦🏼♀️quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?
Heyquote:
Blijkbaar niet neequote:
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereldquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..
Lekker ontbijten, ik heb het al op.quote:
paul is verders een schatjequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |