quote:
Voor mijn allerliefste Fer 💗🖤quote:
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigtequote:
Gezellig! Heel veel plezier! En ook alvast welterusten lieverd!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
voor straks welterusten lieverd we gaan voetbal kijken met een groepje. Vast tot morgen. I love mijn f❤️s hoop dat die droom terugkomt waar hij eindigte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij.quote:
Miss Ljouwert.quote:
ONZ / Suzi1 en Paul topicquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
Verdomme heeft Paul me nu alweer aan de kant gezet?
je bent toch ook voor ajax, dus hoe zeg je dat dan voor de grap vraag ik me afquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef DJMO het volgende:
En ik? Ik ben voor AS Roma. simpelweg omdat ik een bloedhekel heb aan Feyenoord. Het zijn regelrechte hooligans, en ze schuwen geen geweld als je niet ook voor hun club bent. Dat bewijst het feit wel dat ik ooit door m'n oudste zoon keihard in m'n maag gestompt werd toen ik voor de grap zei dat ik voor ajax was. Dus nee, sindsdien voor mij geen Feyenoord meer, zelfs vandaag niet. Laat ze maar verliezen, laat ze maar eens inzien dat verdraagzaamheid meer waard is dan een overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |