Ajax.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord!
Nee hoor. Laat as Roma maar lekker winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond is heel Nederland voor Feyenoord
ik vind van welquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond is heel Nederland voor Feyenoord
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
we zijn toch bovenal nederlanders die voor een nederlandse club zijn
ajax heeft het zelf verklootquote:
En waarom zou as Roma het niet verdienen? Die achterlijke feyenoord adoratie en Ajax haatquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ajax heeft het zelf verkloot
waarom dan niet gewoon een club aanmoedigen die het verdient
ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
En waarom zou as Roma het niet verdienen? Die achterlijke feyenoord adoratie en Ajax haat
Is ook zo zelfs de die hard twente fans hier zijn vanavond voor Feyenoord en dat is door heel Nederland zo mooi hoe zo iets een land een kan maken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
we zijn toch bovenal nederlanders die voor een nederlandse club zijn
Zou erg goed zijn voor het Nederlandse voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook zo zelfs de die hard twente fans hier zijn vanavond voor Feyenoord en dat is door heel Nederland zo mooi hoe zo iets een land een kan maken.
Is ook best wel beperkt wanneer een Nederlandse club Europese finale speelt dat je dan zegt laat de tegenstander maar winnen.quote:
mag zo zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook best wel beperkt wanneer een Nederlandse club Europese finale speelt dat je dan zegt laat de tegenstander maar winnen.
Dan ben je wel heel zuur of gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik zal er niet voor juichen en ik baal ook niet als Roma wint, maar als ik moet kiezen wint Feyenoord vanavond jaquote:
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er niet voor juichen en ik baal ook niet als Roma wint, maar als ik moet kiezen wint Feyenoord vanavond ja
Waarvan aktequote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemen
Ik ben simpelweg niet voor Feyenoord omdat het toevallig een Nederlandse club is, ik ben tegen feyenoord omdat de meeste fans zo enorm kleinzielig zijn.
Je bent helemaal niet zuur!quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ik het liever as Roma hun is nog geen vrijbrief om mij mongloide en beperkt en zuur te noemen
Ik ben simpelweg niet voor Feyenoord omdat het toevallig een Nederlandse club is, ik ben tegen feyenoord omdat de meeste fans zo enorm kleinzielig zijn.
Nee hoor ik ben voor niemandquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale oh oh finale oh oh finale oh oh heel fok! Is vandaag voor Feyenoord
Zou niet weten waarom niet, heb niets met dat hele voetballen, dus ben voor niemandquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet, heb niets met dat hele voetballen, dus ben voor niemand
quote:
Dat ging over de tegenstander winst gunnenquote:
Dan nog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ging over de tegenstander winst gunnen
Neenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale oh oh finale oh oh finale oh oh heel fok! Is vandaag voor Feyenoord
Klopt, maar voor hun zijn de verloren inkomsten zeer laag als alle mensen die onder bewind staan kut behandeld worden. De meesten zullen niet eens een OV kaart hebben. En van hun kant ben jij ook een terugkerende klant. Tis niet alsof je bij hun weggaat vanwege deze nare ervaring. je blijft je producten bij hun afnemen. Zij het met tegenzin.quote:
Nee, ik heb bewust geen flex. Ik heb nog een normaal abonnement.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hun zijn de verloren inkomsten zeer laag als alle mensen die onder bewind staan kut behandeld worden. De meesten zullen niet eens een OV kaart hebben. En van hun kant ben jij ook een terugkerende klant. Tis niet alsof je bij hun weggaat vanwege deze nare ervaring. je blijft je producten bij hun afnemen. Zij het met tegenzin.
En daarnaast waarom niet gewoon reizen op rekening...
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/5
oh wacht, dat is waarschijnlijk jouw abonnement
Ja echt super lekker geslapenquote:
Ja heerlijk, kort maar krachtig. En over mijn f❤️'s gedroomdquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt super lekker geslapenen jij ?
![]()
Oehquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kort maar krachtig. En over mijn f❤️'s gedroomd
Oh Nee!!! Heb je het leukste gemistquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik zou je net kussen en toen ging de wekker![]()
![]()
nouja, dan zal je als mede auti wel begirjpen dat het heel lastig is om alle verschillende reisproducten en de bijbehorende contractvoorwaarden te verwerken in een IT systeem (ov chipkaart) wat in alle gevallen in alle combinaties met alle poortjes/terminals op alle +/- 400 NS stations en +/- 7000 bussen, en alle ov chipkaarten (dat zijn er in 2018 3,5 miljoen) goed werkt, en die steeds veranderende contractvoorwaarden bekend te maken bij alle honderden medewerkers van de NS klantenservice die al een ontiegelijk hoge werkdruk hebben en een gigantisch personeelstekort.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik heb bewust geen flex. Ik heb nog een normaal abonnement.
Ik weiger te reizen op rekening.
Yep, en zo een nieuwe wekker kopen die doet het niet meer. Zijn niet gemaakt om te vliegenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Nee!!! Heb je het leukste gemist![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Yep, en zo een nieuwe wekker kopen die doet het niet meer. Zijn niet gemaakt om te vliegen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |