Gizzy.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ik door de weeks. [ afbeelding ]
Ruim 13 Euro. En als het nou morgen geen Hemelvaart was geweest en m'n bewindvoerder gewoon bereikbaar was geweest had het zo'n ramp niet geweest om dat voor te schieten. En het gaat me niet eens om dat geld, maar om het principe. Ik had gewoon door mogen reizen op m'n abo, maar de klantenservice was te beroerd om me te helpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
om wat voor bedrag ging het als je je reis moest voorschieten?
Omdat ik geen andere keuze heb?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam zo vaak met de trein als je er zo vaak over klaagt.
Fruit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gizzy.[ afbeelding ]
Leuke mensen waren dat.
Deze was ook erg,maar heb je gezien hoe snel die steker bij Bilgaard werd gepakt toen zijn beeld op twitter kwam?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh weer een school schietpartij.
Lagere school.
Texas. https://www.ad.nl/buitenl(...)9-kinderen~a9f59862/
Die steker in de AH bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook erg,maar heb je gezien hoe snel die steker bij Bilgaard werd gepakt toen zijn beeld op twitter kwam?
En deze vond ik ook mooi:
[ afbeelding ]
De beelden kwamen op twitter en binnen een uur was het klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die steker in de AH bedoel je?
Is ie gepakt? Ik heb er niks meer van gelezen, wij waren een paar uurtje daarvoor nog in de Appie.
Ah top.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beelden kwamen op twitter en binnen een uur was het klaar.
Daar leek het idd op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah top.
Ik heb daar niks meer over gelezen.
Ik gok erop dat het iemand uit een bepaald groepje is die daar altijd rondhangen.
Gizzzquote:
was wel de bedoelingquote:
quote:
Maar je zult toch wel beseffen dat het grootste deel van NL niet onder bewind staat en die kosten gewoon kan voorschieten. dus daar passen ze hun service op aan, niet op die +/- 250000 mensen die onder bewind staanquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ruim 13 Euro. En als het nou morgen geen Hemelvaart was geweest en m'n bewindvoerder gewoon bereikbaar was geweest had het zo'n ramp niet geweest om dat voor te schieten. En het gaat me niet eens om dat geld, maar om het principe. Ik had gewoon door mogen reizen op m'n abo, maar de klantenservice was te beroerd om me te helpen.
ow nu zou hij wel de wapenwet willen aanpakken???quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Haha Biden "Ja ik zat in het vliegtuig en toen ben ik eens gaan denken, in andere landeen komt dit niet voor. Daar hebben ze ook psychische problemen, daar hebben ze ook huiselijke strubbelingen, en daar komt dit niet voor. Hoe komt dat? Gek eigenlijk.. Hmm
Haha herkenbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben een beetje gehavend
door onze pup en eigen onbenulligheid
handen onder de pleisters![]()
ja totdat ie weer milijoenen van de wapenlobby op zijn rekening krijgtquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nu zou hij wel de wapenwet willen aanpakken???
weer een kruisingquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar.
Wat voor Pup hebben jullie?
Die vent is zelf helemaal nuts.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Haha Biden "Ja ik zat in het vliegtuig en toen ben ik eens gaan denken, in andere landeen komt dit niet voor. Daar hebben ze ook psychische problemen, daar hebben ze ook huiselijke strubbelingen, en daar komt dit niet voor. Hoe komt dat? Gek eigenlijk.. Hmm
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja totdat ie weer milijoenen van de wapenlobby op zijn rekening krijgt
Kruisingen zijn vaak de beste.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer een kruising
labrador/duitse staander en vader onbekend
we hebben er nog 1quote:
Zien er uit als wezens die niet werken voor hun geldquote:
zeker welquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zien er uit als wezens die niet werken voor hun geld
ooh opeens heb je het ... ik ben ook heel goed in dingen wegjagenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel
ze jagen van alles weg hier![]()
de oudste is 13 en kan niet zoveel meerquote:
Jehova getuigenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh opeens heb je het ... ik ben ook heel goed in dingen wegjagen
Dat zijn ook kinderen van godquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jehova getuigen
die komen hier nogal vaak
dat magquote:
Logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de oudste is 13 en kan niet zoveel meer
en de middelste 5 en die wil graag spelen en rennen en doen
dus vandaar 1 erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Logisch.
Hebben wij ook gedaan voor die grote.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jehova getuigen
die komen hier nogal vaak
ze komen hier meestal niet zoverquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben ons op de zwarte lijst laten zetten, geen last meer van.
Ideaal, ze stonden hier elke week voor de deur.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze komen hier meestal niet zover
dat we daadwerkelijk de deur open doen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Tnx voor de gezelligheid allen. Laters.
Klantenservice is maatwerk vriend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je zult toch wel beseffen dat het grootste deel van NL niet onder bewind staat en die kosten gewoon kan voorschieten. dus daar passen ze hun service op aan, niet op die +/- 250000 mensen die onder bewind staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |