plee-ellende weer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:14 schreef DJMO het volgende:
De NS doet niet aan klantenservice, maar aan klantenschoffering
#prutserspursang
Ze vragen je ff te bellen maar dat wil je blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:14 schreef DJMO het volgende:
De NS doet niet aan klantenservice, maar aan klantenschoffering
#prutserspursang
Ergerquote:
Ehmm, heb je ook gezien welk tijdsbestek daar tussen zat? Als ze om 5 uur hadden gezegd bel maar even dan had ik het wel gedaan. Maar hun reactie: stuur maar DM dan kijken we mee, om dan vervolgens na drie kwartier te reageren met: het kan wel eens lang duren , bel maar, dan heb je mij op m'n slechtst kant te pakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze vragen je ff te bellen maar dat wil je blijkbaar niet
voor mijn lieverd @Foshizzle79quote:
Het is wat met die buurmanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
voor mijn lieverd @:foshizzle79![]()
![]()
![]()
![]()
. Welterusten en slaap lekker❤️ de buurman bleef weer eens plakken, die is soms nog erger dan een postzegel
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Erger
https://frontpage.fok.nl/(...)ering-van-de-ns.html
U mag uwe scherpe blik er even over heen laten gaan
Exclusief cokequote:Op woensdag 25 mei 2022 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was vast ook een leuk feestje.![]()
[ afbeelding ]
Mogge fossiequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is wat met die buurman![]()
kan je beter mij hebben
![]()
hahaha , maar slaap lekker lieverd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook minimaal 40 gram,dat is 2000,valt mee dus.quote:
Op jou kan ik tenminste rekenenquote:
Wil je nog een koekje?quote:
Nee hoor. Straks een croissantje met hamquote:
Grrrr,ik heb ook zin in ontbijt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor. Straks een croissantje met ham
Die service is weleens beter geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
Voortaan maar even een briefje meenemen met die algemene productvoorwaarden en specifiek artikel 9 sub 2 in m'n tas proppen.. De dame bij het loket had namelijk makkelijk een 0 euro ticket voor me uit kunnen draaien, maar dat weigerde ze faliekant, dat was niet de oplossing volgens haar.
Beetje vroeg,dus antwoord zal straks komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:24 schreef DJMO het volgende:
As we speak heb ik een mail openstaan om de persvoorlichting van de NS maar eens lastig te gaan vallen.
Heb nog niks verzonden, zit te broeden op een snedige insteek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje vroeg,dus antwoord zal straks komen.
Dat is u wel toevertrouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb nog niks verzonden, zit te broeden op een snedige insteek.
hehehe bedankt voor je vertrouwenquote:
ze zullne bij de NS wel denken, heb je niks te doen de hele dag?quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
Voortaan maar even een briefje meenemen met die algemene productvoorwaarden en specifiek artikel 9 sub 2 in m'n tas proppen.. De dame bij het loket had namelijk makkelijk een 0 euro ticket voor me uit kunnen draaien, maar dat weigerde ze faliekant, dat was niet de oplossing volgens haar.
Boeit me niet. Ze zorgen maar gewoon dat mijn klacht wordt afgehandeld. Daar worden ze dik voor betaald.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zullne bij de NS wel denken, heb je niks te doen de hele dag?
om wat voor bedrag ging het als je je reis moest voorschieten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ze zorgen maar gewoon dat mijn klacht wordt afgehandeld. Daar worden ze dik voor betaald.
Waarom ga je in godsnaam zo vaak met de trein als je er zo vaak over klaagt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:10 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Voor drammen had ik op de kleuterschool al een tien met een griffel
Had ik door de weeks.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had vroeger in de trein op zaterdag conducteurs die me kenden en mijn kaart niet hoefden te zien.
Als ik op stap ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |