Echt een aanrader,die ken ik bijna uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
hem kenn ik ,uit filmen good fellas kenn ik niet
Gefeliciteerd lieve Mario 😘😘😘😘😘😘quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
hem kenn ik ,uit filmen good fellas kenn ik niet
Hij is nu echt een grote vent.quote:
Eindelijk 🤣quote:
WAAR!?!?! Ik wil !quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
Foutje op de bestelsite,een gehaktbal menu voor 2,75.
In Leeuwarden,quote:
Ja verdomme, daar heb ik toch niks aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Leeuwarden,
Gehaktbal,
patat,
rauwkost,
erwtjes en wortelen
en Joppiesaus.
Wat moet het toch godsgruwelijk heerlijk zijn om zo volledig op te kunnen gaan in je eigen gecreëerde fantasiewereld. Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:00 schreef Paul het volgende:
Het gourmetten was leuk met @:senn88 erg lieve familie heeft ze. Als toetje vienettA. Nu kijken we journaal
Mss bezorgen ze ook in Castricum?quote:
Roggel jij dat effe ?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss bezorgen ze ook in Castricum?
Het is vodka.quote:
het is FRIETquote:
quote:
* Maanvis drinkt een wijntjequote:
#MeTooquote:
ik drink er de laatste tijd wel wat teveel helaarschquote:
wat ik vergeten heb zeggenquote:
Te laat nu.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik vergeten heb zeggen
WDR duitsland had vandaag alles van
nederland gezeigt de hele dag en
avond
Dit is een soort van best wel lastig om te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/293241/(...)am-maar-nerveus.html
gewoon je adblocker uitschakelen dan zie je het welquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een soort van best wel lastig om te kijken.
Dat bedoel ik niet,vind het lastig om mensen in aftakeling te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon je adblocker uitschakelen dan zie je het wel
Doen alsof je kinderen hebtquote:
dat was voor onze familie vast ook lastig toen wij in aftakeling zatenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet,vind het lastig om mensen in aftakeling te zien.
Doe jij even normaal zeg.quote:
Jeetje Maan,nu benoem je wel iets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat was voor onze familie vast ook lastig toen wij in aftakeling zaten
doen alsof je een relatie hebtquote:
Over acts gesproken.quote:
quote:
Maak ff wat reclame voor hem Paul, bij 1000 abonnees verdient hij wat. Lid kost niks. Hij heeft heel wat filmpjes hoor op youtube vinnawtf kijk maarquote:
nouja ons mam maakte zich zorgen dus afgelopen week heb ik ff met haar afgesproken en ze zag er slecht uit, dus de dokter had ook gezegd dat ze met mij moest afsprekenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeetje Maan,nu benoem je wel iets.
foto nuquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gegourmet heb bij Senn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,maar dit gaat te ver.
Doen alsof je kinderen hebt?
PLY heeft 2 zoons.
Wie de fuck ben jij om dat in twijfel te trekken?
Met je fake acts elke keer weer.
Zo klaar met jou.
DM staat open.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja ons mam maakte zich zorgen dus afgelopen week heb ik ff met haar afgesproken en ze zag er slecht uit, dus de dokter had ook gezegd dat ze met mij moest afspreken
en toen heb ik wel wat mooi weer gespeeld -- nu nog de komende maanden zorgen dat het ook zo goed gaat als ik zei dat het ging
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Snap niet dat deze kneus ooit MOD is gemaakt.
Maak je maar niet zo druk Fresh, doe ik ook niet hoor. Ik neem het met een korrel zout. Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar komt soms rot zijn strot uitquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,maar dit gaat te ver.
Doen alsof je kinderen hebt?
PLY heeft 2 zoons.
Wie de fuck ben jij om dat in twijfel te trekken?
Met je fake acts elke keer weer.
Zo klaar met jou.
Fresh neemt alles serieus terwijl hij in ONZ zit gehehequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Maak je maar niet zo druk Fresh, doe ik ook niet hoor. Ik neem het met een korrel zout. Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar komt soms rot zijn strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |