Ik vond dit wel gemeend en indrukwekkend.quote:
quote:
So you will be the fire, and i will be the coal...baby we can burn out of control 💗💗💗quote:Op donderdag 26 mei 2022 03:08 schreef Ferrous het volgende:
goedemorgen mijn lieve @:foshizzle79 deze voor jou weer omdat ik de tekst ook zo mooi vind net als jij. Prettige dag nog lieverd❤️❤️😍![]()
![]()
![]()
Goedemiddag schoonheidquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
So you will be the fire, and i will be the coal...baby we can burn out of control 💗💗💗
Hele fijne dag nog lieve Fer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
😍
Hey lieverd!quote:
Ja hoor en jij?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
![]()
had je nog lekker geslapen?
Ja best wel lekker, wel vaak wakker, en dan maar weer omdraaienquote:
Jammer dat ik er niet was om je In slaap te kussen en kroelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja best wel lekker, wel vaak wakker, en dan maar weer omdraaien![]()
![]()
Ja heel jammerquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet was om je In slaap te kussen en kroelen![]()
![]()
GA je nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo de fiets maar eens pakken en door de Beemster heen tuffen, effe luie zweet eruit.quote:
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
GA je nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo de fiets maar eens pakken en door de Beemster heen tuffen, effe luie zweet eruit.
Top gun. Romantisch hoor tenminste de eerste welquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijn![]()
![]()
![]()
Lekker ff fietsen, volgens mij wel heel mooi gebied daarhave fun !!!
![]()
![]()
![]()
Hahaha wat een mooie uitdrukking!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Top gun. Romantisch hoor tenminste de eerste wel![]()
ja Noord-Holland is mooi hoor. Maar heel Nederland heeft zo zijn mooieplekjes net zoals jij Hollands welvaren bent
![]()
zo kom ik jou ook ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de bioscoop, de nieuwe Top Gun kijken, vond de vorige al super en deze moet ook heel goed zijn![]()
![]()
![]()
Lekker ff fietsen, volgens mij wel heel mooi gebied daarhave fun !!!
![]()
![]()
![]()
Oeh dat mag wel !quote:
Word wel achterop een oude fiets danquote:
Veel plezier met het fietsen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Word wel achterop een oude fiets dan![]()
maar ik ga rondje doen lieverd
spreekje vast nog wel effe vandaag. En heel heel veel plezier bij de film als ik je misloop vandaag.
![]()
![]()
![]()
Jij brengt mijn liefde, ik voel gelukquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Veel plezier met het fietsen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot later nog misschien!
![]()
Ik eet lasagna hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:47 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:senn88 gourmetten en naar ouders
Ik heb nog geen topic gezien, dan is het pas officieelquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:47 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:senn88 gourmetten en naar ouders
Zie link in m'n sigquote:
Wtfquote:
jij was eerder . parkinsonquote:
Hij had eerder deze week nog met Derksen gebeld,die zei al dat het niet lang ging duren.quote:
vond het wel altijd een aparte manquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had eerder deze week nog met Derksen gebeld,die zei al dat het niet lang ging duren.
Mooie foto van een markante manquote:
Wel 1 van de beste maffia films ever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |