Kleine kans, dan zal er wel niks gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Morgen kleine kans op tornado bij jullie. Spannend hoor. Soort van Postcodeloterij maar dan minder leuk.
Dan vliegt Gaston door je straat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Morgen kleine kans op tornado bij jullie. Spannend hoor. Soort van Postcodeloterij maar dan minder leuk.
Ja, ik kan begrijpen dat je Noorwegen niet grappig vind ofzo, maar Jan Smit vind meestal alles niks als het buiten de veilige basic popbubbel is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kijk de finale terug en ga echt niet goed op Jan Smit zijn commentaar. Waarom zit hij daar ook al weer jaren?
Hij wil meer muziek zoals Zwitserland en minder clowns?
Mag daar alsjeblieft iemand zitten met iets meer humor en een iets bredere horizon.
(overigens vond ik hem als presentator in 2021 goed te pruimen)
En dan helemaal los over hoe fantastisch Azerbaijan en Australi warenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kijk de finale terug en ga echt niet goed op Jan Smit zijn commentaar. Waarom zit hij daar ook al weer jaren?
Hij wil meer muziek zoals Zwitserland en minder clowns?
Mag daar alsjeblieft iemand zitten met iets meer humor en een iets bredere horizon.
(overigens vond ik hem als presentator in 2021 goed te pruimen)
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar! Dat is wel een heel erg fijn iets om geluk mee te hebben. Dat verwijderen doet (bij mij iig) ZOVEEL PIJNquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee keer in mijn leven tandsteen gehad en dat was dusdanig weinig dat hij het met een haakje weg kon schrapen binnen een halve minuut.
Ik hoor van andere mensen ook dat ze vrijwel altijd tandsteen hebben. Heb ik toch nog ets geluk met mijn gebit
En Jan zit ook nog in de selectiecommissie he... Niet dat er heel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Maar met hem in die commissie verwacht ik niet zo snel dat ze out of the box gaan denken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan helemaal los over hoe fantastisch Azerbaijan en Australi waren
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
En Jan zit ook nog in de selectiecommissie he... Niet dat er heel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Maar met hem in die commissie verwacht ik niet zo snel dat ze out of the box gaan denken.
Wat voor stangetje is dat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
Heb ook nog nooit tandsteen gehadmaar heb wel vaak dat dat stomme stangetje weer loszit. Van de week moest ik ook voor controle en is boven weer vastgezet, zit daar alleen nu steeds op te bijten.
![]()
Echt als dat de eerste keer niet goed is vastgezet en er ruimte zit heb je er nog jaren last van
Ik bedoel niet in de vakjury hquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.
Waar kan ik me opgeven?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.
Ahh ok, thanksquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achter je tanden als je een beugel gehad hebt, zodat het niet meer verschuift
Ik weet niet wat dit betekent maar lijkt me een goed moment om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn leeftijd in hexadecimaal te doen, heb ik blijkbaar nogal indruk gemaakt op badmintonmeisje, want ze begon er zojuist weer over.
Zo helpen we elkaar elke dag een stukje verder in het levenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen probleem Stranito, weer wat geleerd vandaag.
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n dingquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achter je tanden als je een beugel gehad hebt, zodat het niet meer verschuift
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
Heb ook nog nooit tandsteen gehadmaar heb wel vaak dat dat stomme stangetje weer loszit. Van de week moest ik ook voor controle en is boven weer vastgezet, zit daar alleen nu steeds op te bijten.
![]()
Echt als dat de eerste keer niet goed is vastgezet en er ruimte zit heb je er nog jaren last van
Ja het was f beugels f de stoommachine en de keuze was, zo blijkt, snel gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n ding![]()
Nee weet het ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n ding![]()
Nee nooitquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteen?
Bij mij begint de 1e tand nst dat spalkje nu blijkbaar weer z'n eigen leven te leiden en de verkeerde kant op te groeien. Moet ik misschien opnieuw gaan beugelen of met bitjes aan de gang gaan
Lucky you!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee nooitmaar dat hoor je inderdaad wel vaker dat het daar omheen gaat zitten.
Ah waardeloos toch, daar heb je eigenlijk ook geen zin meer in.
Heb je zo'n last van dat ding? Ik heb er ook twee, maar echt nooit een probleem mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee weet het ook nietik vroeg een paar jaar geleden ook of het weg kan omdat het zo irritant was, maar dat was absoluut geen goed idee
En opnieuw kan niet, dan moet je eerst weer een beugel
Waarschijnlijk wel want ik mag half Nederland door morgenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleine kans, dan zal er wel niks gebeuren.
Ik heb n hoektand die helemaal verschoven is geraakt omdat mijn 'stangetje' (noem het zelf altijd spalkjequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteen?
Bij mij begint de 1e tand nst dat spalkje nu blijkbaar weer z'n eigen leven te leiden en de verkeerde kant op te groeien. Moet ik misschien opnieuw gaan beugelen of met bitjes aan de gang gaan
Maar laat haar niet te vroeg je hexadecimaaltje zien hquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn leeftijd in hexadecimaal te doen, heb ik blijkbaar nogal indruk gemaakt op badmintonmeisje, want ze begon er zojuist weer over.
Dat wordt morgen dus een selffulfilling prophecy, waarin jij z hard door het land rijdt in een poging aan @Strani's niet-bestaande tornado te ontkomen dat de luchtverplaatsing van jouw auto alsnog een tornado veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want ik mag half Nederland door morgen
Hier is het zonnetje weer doorgekomen. Heb wel het gevoel dat het nog steeds wat vochtig en benauwd is..quote:
Daaron zag ze er zo slecht... oh nee wacht, dat was de make-up.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef TommyL0204 het volgende:
Laura Pausini hep corona. Zo te zien is slecht presenteren ook een symptoom tegenwoordig?
Hij was gewoon eenzaamquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
We hadden een nieuwe ventilator besteld omdat de oude een klapperend geluid maakte (/prinses op de erwt), maar nu maakt hij dat klapperende geluid niet meer en hebben we er dus twee.
2 is wel handig, 1 voor boven en beneden of 1 voor de slaapkamer en 1 voor de woonkamer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
We hadden een nieuwe ventilator besteld omdat de oude een klapperend geluid maakte (/prinses op de erwt), maar nu maakt hij dat klapperende geluid niet meer en hebben we er dus twee.
Gauw alles openzetten, want over tien minuten is het weer net zo warm als het was en dubbel zo drukkend.quote:
Het is hier 2 graden minder geworden in de buiquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gauw alles openzetten, want over tien minuten is het weer net zo warm als het was en dubbel zo drukkend.
Hier zelfs 4 graden kouder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier 2 graden minder geworden in de bui
Hier van 26 naar 16quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier 2 graden minder geworden in de bui
Ik kreeg het ook niet en mijn ondertanden staan weer scheefquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zit te kleumen in mijn mouwloze jumpsuit nuquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier is het in een uur alweer 3 graden warmer geworden, walgelijk.
Kom maar in mijn huis zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te kleumen in mijn mouwloze jumpsuit nu
Na een tijdje zonder vlees is dat wel weer eens lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal gehad met vega, ga vanavond chili con carne eten met ook blokjes chorizo erin.![]()
Daarom zou ik ook nooit vega kunnen zijn. Het lukt mij prima een paar weken, maar dan gaat een lekker stukje kip of vis er zo inquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal gehad met vega, ga vanavond chili con carne eten met ook blokjes chorizo erin.![]()
Als je in de USA had gewoond dan had je zo kunnen meedoen aan Extreme Couponing.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb net boodschappen gedaan en heb meer korting dan ik in totaal betaald heb. Dat is altijd een fijn momentje
De Iglo Green Cuisine vega burgers waren afgeprijsd van 3,49 naar 0,49, dus dan schiet het aardig op.
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.quote:
Soms vraag ik me wel af, wat zouden ze al af hebben gewezenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af, wat zouden ze al af hebben gewezen
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, of er echt coole dingen worden ingestuurd. We weten het eigenlijk helemaal niet. De Staat werd hier laatst genoemd, stel je voor dat die Witch Doctor hadden ingestuurd voor het songfestival. No chance in hell dat Jan Smit dat dan uitkiest. Terwijl dat natuurlijk een meesterlijke inzending was geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaap Reesema en Armin van Buren waren tweede geworden achter S10 als ik Jaap moet geloven.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)
Wat is er mis met zeggen dat je een nummer had ingestuurd maar dat de selectiecommissie het niet heeft gekozen ?
Het maakt het nummer niet slechter ineens.
Ik maak eigenlijk geen geintjequote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.
Maar we hebben het nummer nog niet gehoord. Toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Jaap Reesema en Armin van Buren waren tweede geworden achter S10 als ik Jaap moet geloven.
Hmm ja misschien met het idee dat ze later nog willen gaan en het niet gewaardeerd wordt als er vergelijkingen komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)
Wat is er mis met zeggen dat je een nummer had ingestuurd maar dat de selectiecommissie het niet heeft gekozen ?
Het maakt het nummer niet slechter ineens.
Misschien is het dan maar beter dat we het niet weten, want we zouden waarschijnlijk gek worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, of er echt coole dingen worden ingestuurd. We weten het eigenlijk helemaal niet. De Staat werd hier laatst genoemd, stel je voor dat die Witch Doctor hadden ingestuurd voor het songfestival. No chance in hell dat Jan Smit dat dan uitkiest. Terwijl dat natuurlijk een meesterlijke inzending was geweest.
Die horen we wel in maart 2023, als nieuwe Nederlandse inzending voor het ESFquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar we hebben het nummer nog niet gehoord. Toch ?
Oeh die kosten zijn echt vreselijk, moet ik ook niet aan denken. En wil je iets verzekerd hebben moet je eerst minimaal een jaar verzekerd zijn voor othodontie zonder ervan gebruik te maken geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb n hoektand die helemaal verschoven is geraakt omdat mijn 'stangetje' (noem het zelf altijd spalkje) ooit een keer iets van verschoven is ofzo. Niet losgeraakt.
Zou er wel iets aan willen doen, maar dat gaat waarschijnlijk wel in de papieren lopen
Maar wel jammer, want toen mijn beugel eruit ging miljoen jaar geleden was het nog prima.
Ja, ik zou ook wel een keer gewoon een coole inzending willen zien. Niks betekenisvols of troostrijks, gewoon een bak herrie. Of iets totaal idioots.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is het dan maar beter dat we het niet weten, want we zouden waarschijnlijk gek worden.![]()
Ik zie ook niet echt in hoe Cornald ooit iets kiest wat niet een gevoelige ballad is met een verhaal. Of een artiest die hij sowieso al geweldig vindt overslaat.
Laat ik hier binnen ook gelijk maar doenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:NailQueen waarschijnlijk, die heeft daar iets mee, met lichten uitdoen.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik hier binnen ook gelijk maar doen
Bij mij liet dat spalkje steeds los na een maand of twee. Dat was bloedirritant, dus gevraagd of die er niet uit kon. Er werd gezegd dat er dan een risico was dat de tanden dan weer zouden gaan bewegen. Risico genomen, bijna 20 jaar later staan die tanden nog keurig op hun plekquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee weet het ook nietik vroeg een paar jaar geleden ook of het weg kan omdat het zo irritant was, maar dat was absoluut geen goed idee
En opnieuw kan niet, dan moet je eerst weer een beugel
Een in de woonkamer, een in de slaapkamerquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat handig zou zijn als je meerdere verdiepingen hebt in je huis of zo, maar hier is het misschien ietwat overkill
Die vind ik best goed te doen! Maar deze afprijzing doet vermoeden dat ze binnenkort niet meer te krijgen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb net boodschappen gedaan en heb meer korting dan ik in totaal betaald heb. Dat is altijd een fijn momentje
De Iglo Green Cuisine vega burgers waren afgeprijsd van 3,49 naar 0,49, dus dan schiet het aardig op.
Dat is echt ideaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Een in de woonkamer, een in de slaapkamer
Ha, nog iemand met mijn autowasstrategiequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef MMF93 het volgende:
De auto is wel echt heel mooi schoon geworden van de hoosbui, hoef niet meer naar de wasstraat dit weekend
H Strani is er weer!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Klinkt aantrekkelijk, maar er schuiven bij mij ook een paar kiezen dus ik durf het niet aanquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij liet dat spalkje steeds los na een maand of twee. Dat was bloedirritant, dus gevraagd of die er niet uit kon. Er werd gezegd dat er dan een risico was dat de tanden dan weer zouden gaan bewegen. Risico genomen, bijna 20 jaar later staan die tanden nog keurig op hun plek
Het is echt bizar wat je tegenkomt. Klik niet meer op de reacties enzo. Hopelijk worden ze volgend jaar weer even een keer laatste.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Spaanse twitterfans zijn zo...
Ik weet niet zeker of mijn boventanden nog net zo netjes staan als toen de beugel eruit ging, maar daar had ik toch al geen spalkjequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar er schuiven bij mij ook een paar kiezen dus ik durf het niet aan![]()
Ik was er hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
H Strani is er weer!
Waar was je nou man? Ik loop je al dagen te zoeken
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt bizar wat je tegenkomt. Klik niet meer op de reacties enzo. Hopelijk worden ze volgend jaar weer even een keer laatste.
Zaten haar gewoon te bedreigen ookquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.
Ik wil weten wie jouw favoriet was zaterdagquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er hoordacht ik tenminste?
Maar vertel, wat kan ik voor je doen?
Nee, hoewel dat ook best een verrassing was en niet helemaal zonder controverse.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zaten haar gewoon te bedreigen ookbizar, er is geen groep zo extreem.
Sam Ryder, kop en schoudersquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jouw favoriet was zaterdag
En wat vond je van Spanje?
Is dit dan wel een schreeuwende minderheid of dat ook niet echt?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.
Ik denk van wel. Net als in Nederland zal er een veel grotere groep mensen zijn die het ESF wel kijkt maar het verder niet zo volgt en er niet echt een mening over heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dit dan wel een schreeuwende minderheid of dat ook niet echt?
Vraag me ondertussen wel af of de anderen zo hoog als Chanel waren geindigd, maar de manier waarop het toen ging was wel wat dubieus jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, hoewel dat ook best een verrassing was en niet helemaal zonder controverse.
Dat vraag ik me ook af hoor. De gallegas en de tiet sowieso niet. Rayden viel helaas live toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vraag me ondertussen wel af of de anderen zo hoog als Chanel waren geindigd, maar de manier waarop het toen ging was wel wat dubieus ja
Help ze daar dan maar een beetje mee het komende jaar. Misschien kun je workshops gaan geven, speeches geven op de hoek van de straat, beetje flyeren enzo?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.
Ja dat is ook mijn winnaarquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Sam Ryder, kop en schouders![]()
Spanje: Absoluut niet mijn muziek maar qua act goed neergezet.
En jij?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Help ze daar dan maar een beetje mee het komende jaar. Misschien kun je workshops gaan geven, speeches geven op de hoek van de straat, beetje flyeren enzo?
Lekker op de Trekker van Mannenkoor Karrenspoor?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn winnaar
Maar Moldavie vond ik ook te gek!
Je raad nooit welk nummer ik vanochtend op de radio hoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |