Kom maar in mijn huis zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te kleumen in mijn mouwloze jumpsuit nu
Na een tijdje zonder vlees is dat wel weer eens lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal gehad met vega, ga vanavond chili con carne eten met ook blokjes chorizo erin.![]()
Daarom zou ik ook nooit vega kunnen zijn. Het lukt mij prima een paar weken, maar dan gaat een lekker stukje kip of vis er zo inquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal gehad met vega, ga vanavond chili con carne eten met ook blokjes chorizo erin.![]()
Als je in de USA had gewoond dan had je zo kunnen meedoen aan Extreme Couponing.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb net boodschappen gedaan en heb meer korting dan ik in totaal betaald heb. Dat is altijd een fijn momentje
De Iglo Green Cuisine vega burgers waren afgeprijsd van 3,49 naar 0,49, dus dan schiet het aardig op.
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.quote:
Soms vraag ik me wel af, wat zouden ze al af hebben gewezenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af, wat zouden ze al af hebben gewezen
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, of er echt coole dingen worden ingestuurd. We weten het eigenlijk helemaal niet. De Staat werd hier laatst genoemd, stel je voor dat die Witch Doctor hadden ingestuurd voor het songfestival. No chance in hell dat Jan Smit dat dan uitkiest. Terwijl dat natuurlijk een meesterlijke inzending was geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaap Reesema en Armin van Buren waren tweede geworden achter S10 als ik Jaap moet geloven.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)
Wat is er mis met zeggen dat je een nummer had ingestuurd maar dat de selectiecommissie het niet heeft gekozen ?
Het maakt het nummer niet slechter ineens.
Ik maak eigenlijk geen geintjequote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, je maakt een geintje, maar ik denk serieus dat we met dit FOK-forum prima tot een inzending van het songfestival zouden kunnen komen. Volgens mij hebben we er hier meer verstand van dan Jan Smit of Coen Swijnenberg.
Maar we hebben het nummer nog niet gehoord. Toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Jaap Reesema en Armin van Buren waren tweede geworden achter S10 als ik Jaap moet geloven.
Hmm ja misschien met het idee dat ze later nog willen gaan en het niet gewaardeerd wordt als er vergelijkingen komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de artiesten komen er zelf ook niet mee naar buiten (behalve Dries dan)
Wat is er mis met zeggen dat je een nummer had ingestuurd maar dat de selectiecommissie het niet heeft gekozen ?
Het maakt het nummer niet slechter ineens.
Misschien is het dan maar beter dat we het niet weten, want we zouden waarschijnlijk gek worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, of er echt coole dingen worden ingestuurd. We weten het eigenlijk helemaal niet. De Staat werd hier laatst genoemd, stel je voor dat die Witch Doctor hadden ingestuurd voor het songfestival. No chance in hell dat Jan Smit dat dan uitkiest. Terwijl dat natuurlijk een meesterlijke inzending was geweest.
Die horen we wel in maart 2023, als nieuwe Nederlandse inzending voor het ESFquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar we hebben het nummer nog niet gehoord. Toch ?
Oeh die kosten zijn echt vreselijk, moet ik ook niet aan denken. En wil je iets verzekerd hebben moet je eerst minimaal een jaar verzekerd zijn voor othodontie zonder ervan gebruik te maken geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb één hoektand die helemaal verschoven is geraakt omdat mijn 'stangetje' (noem het zelf altijd spalkje) ooit een keer iets van verschoven is ofzo. Niet losgeraakt.
Zou er wel iets aan willen doen, maar dat gaat waarschijnlijk wel in de papieren lopen
Maar wel jammer, want toen mijn beugel eruit ging miljoen jaar geleden was het nog prima.
Ja, ik zou ook wel een keer gewoon een coole inzending willen zien. Niks betekenisvols of troostrijks, gewoon een bak herrie. Of iets totaal idioots.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is het dan maar beter dat we het niet weten, want we zouden waarschijnlijk gek worden.![]()
Ik zie ook niet echt in hoe Cornald ooit iets kiest wat niet een gevoelige ballad is met een verhaal. Of een artiest die hij sowieso al geweldig vindt overslaat.
Laat ik hier binnen ook gelijk maar doenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:NailQueen waarschijnlijk, die heeft daar iets mee, met lichten uitdoen.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik hier binnen ook gelijk maar doen
Bij mij liet dat spalkje steeds los na een maand of twee. Dat was bloedirritant, dus gevraagd of die er niet uit kon. Er werd gezegd dat er dan een risico was dat de tanden dan weer zouden gaan bewegen. Risico genomen, bijna 20 jaar later staan die tanden nog keurig op hun plekquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee weet het ook nietik vroeg een paar jaar geleden ook of het weg kan omdat het zo irritant was, maar dat was absoluut geen goed idee
En opnieuw kan niet, dan moet je eerst weer een beugel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |