Kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Het is over de nacht slechts afgekoeld tot 24 graden in huis, ik kijk nu al uit naar de zomer.
Lekker benauwdquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
Het is maar 21 graden maar echt vies benauwd als je buiten loopt
Ik heb de hele nacht mijn raam open gehad dus nu is het aangenamer dan gisterquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Het is over de nacht slechts afgekoeld tot 24 graden in huis, ik kijk nu al uit naar de zomer.
Ik moest dus op een gegeven moment m'n raam van de slaapkamer dicht doen, omdat de wind er vol op stond en ik geen zin had in rugklachten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht mijn raam open gehad dus nu is het aangenamer dan gisterKan nog wel beter, dat wel
Ik niet, hier schijnt gewoon de zon.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan buiten?
Hier is het gewoon donker, alsof er een zonsverduistering is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik niet, hier schijnt gewoon de zon.
Hier is het ook echt goed donker, zal zo wel onweer komen denk ik...quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het gewoon donker, alsof er een zonsverduistering is.
Volgens de radar zou dat er op wel moeten zijn, maar ik hoor het nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier is het ook echt goed donker, zal zo wel onweer komen denk ik...
@NailQueen waarschijnlijk, die heeft daar iets mee, met lichten uitdoen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan buiten?
Maar was het vorig jaar dan nog wel een beetje een leuke zomer of alleen maar regen en narigheid?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:51 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk is dit geen voorbode op weer zo’n nare zomer. Vorig jaar hebben we aardig geluk gehad, maar die jaren ervoor met meerdere dagen hoger dan 35 graden
En normaal is deze temperatuur rond deze tijd best lekker, maar nu zo vies benauwd.
Voor het metrum zou ik dan voorstellen koffie te vervangen met troost. Met dan misschien in de volgende zin de uitleg dat troost in dit geval op koffie slaat. Kan je hier iets mee?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent sloten koffie!
Het was één en al narigheid. Gelukkig was jij er om ons op te vrolijken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was het vorig jaar dan nog wel een beetje een leuke zomer of alleen maar regen en narigheid?
Ja dat zeg jij maar er zullen er hier tussen zitten voor wie mijn aanwezigheid een toch al nare zomer écht deprimerend heeft doen wordenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was één en al narigheid. Gelukkig was jij er om ons op te vrolijken.
Ja daar zaten wij dus gisteren al aan hè, aan die 29 gradenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:40 schreef Strani het volgende:
Hier gaan we vandaag en de komende dagen naar de 29. Vind ik ook wel wat veel hoor voor mid mei.
Hier schijnt ook de zon en is het drukkend warm. Hier thuis valt het wel mee, maar ben er toch wel lamlendig van hoor. Niet echt energiekquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik niet, hier schijnt gewoon de zon.
Ja daarom liet ik jou met rust en richtte ik me alleen op degenen die met 22 graden te maken hadden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja daar zaten wij dus gisteren al aan hè, aan die 29 graden
[..]
Hier schijnt ook de zon en is het drukkend warm. Hier thuis valt het wel mee, maar ben er toch wel lamlendig van hoor. Niet echt energiek
Vorige zomer zaten we in korte broek in de tuin, terwijl de Ardennen en Limburg onder water stroomden. Het kan dit jaar dus alleen maar normaler worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij maar er zullen er hier tussen zitten voor wie mijn aanwezigheid een toch al nare zomer écht deprimerend heeft doen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |