Kleine kans, dan zal er wel niks gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Morgen kleine kans op tornado bij jullie. Spannend hoor. Soort van Postcodeloterij maar dan minder leuk.
Dan vliegt Gaston door je straat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Morgen kleine kans op tornado bij jullie. Spannend hoor. Soort van Postcodeloterij maar dan minder leuk.
Ja, ik kan begrijpen dat je Noorwegen niet grappig vind ofzo, maar Jan Smit vind meestal alles niks als het buiten de veilige basic popbubbel is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kijk de finale terug en ga echt niet goed op Jan Smit zijn commentaar. Waarom zit hij daar ook al weer jaren?
Hij wil meer muziek zoals Zwitserland en minder clowns?
Mag daar alsjeblieft iemand zitten met iets meer humor en een iets bredere horizon.
(overigens vond ik hem als presentator in 2021 goed te pruimen)
En dan helemaal los over hoe fantastisch Azerbaijan en Australië warenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kijk de finale terug en ga echt niet goed op Jan Smit zijn commentaar. Waarom zit hij daar ook al weer jaren?
Hij wil meer muziek zoals Zwitserland en minder clowns?
Mag daar alsjeblieft iemand zitten met iets meer humor en een iets bredere horizon.
(overigens vond ik hem als presentator in 2021 goed te pruimen)
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar! Dat is wel een heel erg fijn iets om geluk mee te hebben. Dat verwijderen doet (bij mij iig) ZOVEEL PIJNquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee keer in mijn leven tandsteen gehad en dat was dusdanig weinig dat hij het met een haakje weg kon schrapen binnen een halve minuut.
Ik hoor van andere mensen ook dat ze vrijwel altijd tandsteen hebben. Heb ik toch nog íets geluk met mijn gebit
En Jan zit ook nog in de selectiecommissie he... Niet dat er heel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Maar met hem in die commissie verwacht ik niet zo snel dat ze out of the box gaan denken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan helemaal los over hoe fantastisch Azerbaijan en Australië waren
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
En Jan zit ook nog in de selectiecommissie he... Niet dat er heel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Maar met hem in die commissie verwacht ik niet zo snel dat ze out of the box gaan denken.
Wat voor stangetje is dat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
Heb ook nog nooit tandsteen gehadmaar heb wel vaak dat dat stomme stangetje weer loszit. Van de week moest ik ook voor controle en is boven weer vastgezet, zit daar alleen nu steeds op te bijten.
![]()
Echt als dat de eerste keer niet goed is vastgezet en er ruimte zit heb je er nog jaren last van
Ik bedoel niet in de vakjury hèquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.
Waar kan ik me opgeven?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je zou toch willen dat daar nog wat mensen aan toe worden gevoegd he.. als je zag wat zij dit jaar geweldig vonden.
Ahh oké, thanksquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achter je tanden als je een beugel gehad hebt, zodat het niet meer verschuift
Ik weet niet wat dit betekent maar lijkt me een goed moment om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn leeftijd in hexadecimaal te doen, heb ik blijkbaar nogal indruk gemaakt op badmintonmeisje, want ze begon er zojuist weer over.
Zo helpen we elkaar elke dag een stukje verder in het levenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen probleem Stranito, weer wat geleerd vandaag.
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n dingquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achter je tanden als je een beugel gehad hebt, zodat het niet meer verschuift
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
Heb ook nog nooit tandsteen gehadmaar heb wel vaak dat dat stomme stangetje weer loszit. Van de week moest ik ook voor controle en is boven weer vastgezet, zit daar alleen nu steeds op te bijten.
![]()
Echt als dat de eerste keer niet goed is vastgezet en er ruimte zit heb je er nog jaren last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |