Ja het was óf beugels óf de stoommachine en de keuze was, zo blijkt, snel gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n ding![]()
Nee weet het ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar…Sjorsjina en meneer Sjors junior hebben dat ook. Maar vroeger kreeg niemand zo’n ding![]()
Nee nooitquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteen?
Bij mij begint de 1e tand náást dat spalkje nu blijkbaar weer z'n eigen leven te leiden en de verkeerde kant op te groeien. Moet ik misschien opnieuw gaan beugelen of met bitjes aan de gang gaan
Lucky you!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee nooitmaar dat hoor je inderdaad wel vaker dat het daar omheen gaat zitten.
Ah waardeloos toch, daar heb je eigenlijk ook geen zin meer in.
Heb je zo'n last van dat ding? Ik heb er ook twee, maar echt nooit een probleem mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee weet het ook nietik vroeg een paar jaar geleden ook of het weg kan omdat het zo irritant was, maar dat was absoluut geen goed idee
En opnieuw kan niet, dan moet je eerst weer een beugel
Waarschijnlijk wel want ik mag half Nederland door morgenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleine kans, dan zal er wel niks gebeuren.
Ik heb één hoektand die helemaal verschoven is geraakt omdat mijn 'stangetje' (noem het zelf altijd spalkjequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend ja. Heb jij daar ook nooit standsteen?
Bij mij begint de 1e tand náást dat spalkje nu blijkbaar weer z'n eigen leven te leiden en de verkeerde kant op te groeien. Moet ik misschien opnieuw gaan beugelen of met bitjes aan de gang gaan
Maar laat haar niet te vroeg je hexadecimaaltje zien hèquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mijn leeftijd in hexadecimaal te doen, heb ik blijkbaar nogal indruk gemaakt op badmintonmeisje, want ze begon er zojuist weer over.
Dat wordt morgen dus een selffulfilling prophecy, waarin jij zó hard door het land rijdt in een poging aan @Strani's niet-bestaande tornado te ontkomen dat de luchtverplaatsing van jouw auto alsnog een tornado veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want ik mag half Nederland door morgen
Hier is het zonnetje weer doorgekomen. Heb wel het gevoel dat het nog steeds wat vochtig en benauwd is..quote:
Daaron zag ze er zo slecht... oh nee wacht, dat was de make-up.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef TommyL0204 het volgende:
Laura Pausini hep corona. Zo te zien is slecht presenteren ook een symptoom tegenwoordig?
Hij was gewoon eenzaamquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
We hadden een nieuwe ventilator besteld omdat de oude een klapperend geluid maakte (/prinses op de erwt), maar nu maakt hij dat klapperende geluid niet meer en hebben we er dus twee.
2 is wel handig, 1 voor boven en beneden of 1 voor de slaapkamer en 1 voor de woonkamer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
We hadden een nieuwe ventilator besteld omdat de oude een klapperend geluid maakte (/prinses op de erwt), maar nu maakt hij dat klapperende geluid niet meer en hebben we er dus twee.
Gauw alles openzetten, want over tien minuten is het weer net zo warm als het was en dubbel zo drukkend.quote:
Het is hier 2 graden minder geworden in de buiquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gauw alles openzetten, want over tien minuten is het weer net zo warm als het was en dubbel zo drukkend.
Hier zelfs 4 graden kouder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier 2 graden minder geworden in de bui
Hier van 26 naar 16quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier 2 graden minder geworden in de bui
Ik kreeg het ook niet en mijn ondertanden staan weer scheefquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zit te kleumen in mijn mouwloze jumpsuit nuquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier is het in een uur alweer 3 graden warmer geworden, walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |