Een in de woonkamer, een in de slaapkamerquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat handig zou zijn als je meerdere verdiepingen hebt in je huis of zo, maar hier is het misschien ietwat overkill
Die vind ik best goed te doen! Maar deze afprijzing doet vermoeden dat ze binnenkort niet meer te krijgen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb net boodschappen gedaan en heb meer korting dan ik in totaal betaald heb. Dat is altijd een fijn momentje
De Iglo Green Cuisine vega burgers waren afgeprijsd van 3,49 naar 0,49, dus dan schiet het aardig op.
Dat is echt ideaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Een in de woonkamer, een in de slaapkamer
Ha, nog iemand met mijn autowasstrategiequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef MMF93 het volgende:
De auto is wel echt heel mooi schoon geworden van de hoosbui, hoef niet meer naar de wasstraat dit weekend
Hè Strani is er weer!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Strani het volgende:
Morgen kleine kans op tornado bij jullie. Spannend hoor. Soort van Postcodeloterij maar dan minder leuk.
Klinkt aantrekkelijk, maar er schuiven bij mij ook een paar kiezen dus ik durf het niet aanquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij liet dat spalkje steeds los na een maand of twee. Dat was bloedirritant, dus gevraagd of die er niet uit kon. Er werd gezegd dat er dan een risico was dat de tanden dan weer zouden gaan bewegen. Risico genomen, bijna 20 jaar later staan die tanden nog keurig op hun plek
Het is echt bizar wat je tegenkomt. Klik niet meer op de reacties enzo. Hopelijk worden ze volgend jaar weer even een keer laatste.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Spaanse twitterfans zijn zo...
Ik weet niet zeker of mijn boventanden nog net zo netjes staan als toen de beugel eruit ging, maar daar had ik toch al geen spalkjequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar er schuiven bij mij ook een paar kiezen dus ik durf het niet aan![]()
Ik was er hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hè Strani is er weer!
Waar was je nou man? Ik loop je al dagen te zoeken
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt bizar wat je tegenkomt. Klik niet meer op de reacties enzo. Hopelijk worden ze volgend jaar weer even een keer laatste.
Zaten haar gewoon te bedreigen ookquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.
Ik wil weten wie jouw favoriet was zaterdagquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er hoordacht ik tenminste?
Maar vertel, wat kan ik voor je doen?
Nee, hoewel dat ook best een verrassing was en niet helemaal zonder controverse.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En zelf wilden ze niet eens dat Chanel ging! Dat vind ik nog het meest belachelijke.
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zaten haar gewoon te bedreigen ookbizar, er is geen groep zo extreem.
Sam Ryder, kop en schoudersquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jouw favoriet was zaterdag
En wat vond je van Spanje?
Is dit dan wel een schreeuwende minderheid of dat ook niet echt?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.
Ik denk van wel. Net als in Nederland zal er een veel grotere groep mensen zijn die het ESF wel kijkt maar het verder niet zo volgt en er niet echt een mening over heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dit dan wel een schreeuwende minderheid of dat ook niet echt?
Vraag me ondertussen wel af of de anderen zo hoog als Chanel waren geëindigd, maar de manier waarop het toen ging was wel wat dubieus jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, hoewel dat ook best een verrassing was en niet helemaal zonder controverse.
Dat vraag ik me ook af hoor. De gallegas en de tiet sowieso niet. Rayden viel helaas live toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vraag me ondertussen wel af of de anderen zo hoog als Chanel waren geëindigd, maar de manier waarop het toen ging was wel wat dubieus ja
Help ze daar dan maar een beetje mee het komende jaar. Misschien kun je workshops gaan geven, speeches geven op de hoek van de straat, beetje flyeren enzo?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met veel Spanjaarden is dat men dingen hier vaak een beetje te serieus neemt. De relativering en humor ontbreken een beetje.
Ja dat is ook mijn winnaarquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Sam Ryder, kop en schouders![]()
Spanje: Absoluut niet mijn muziek maar qua act goed neergezet.
En jij?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Help ze daar dan maar een beetje mee het komende jaar. Misschien kun je workshops gaan geven, speeches geven op de hoek van de straat, beetje flyeren enzo?
Lekker op de Trekker van Mannenkoor Karrenspoor?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn winnaar
Maar Moldavie vond ik ook te gek!
Je raad nooit welk nummer ik vanochtend op de radio hoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |