Waarmeequote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
Dat weet ik niet, dat gifje stond toevallig net onderin mijn beeld en ik vond het wel grappig.quote:
Apartquote:Op maandag 16 mei 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat gifje stond toevallig net onderin mijn beeld en ik vond het wel grappig.
Ik ben tegen apartheid!quote:
Het is wel fijn dat je van die Aziaten met de lichaamsbouw van 14 jarige koorknaapjes bent afgestapt.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grappig weer hoor!quote:Op maandag 16 mei 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat je van die Aziaten met de lichaamsbouw van 14 jarige koorknaapjes bent afgestapt.
Ik doe ook een maaltijdsaladequote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een broodje en een maaltijdsalade.
Als René echt jarig zou zijn had ik al lang een uitnodiging voor zijn verjaardagsfeest ontvangen.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
Geniet er lekker van makkerquote:Op maandag 16 mei 2022 17:36 schreef tong80 het volgende:
Blad spinazie
Balletje rundergehakt. Aardappeltaart. Jus. Camilla vla.
Is dit te zien op een streamingsdienst?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit te zien op een streamingsdienst?
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?quote:
Nee dat eet ik alleen als ik dronken ben en zelfs dan maar zelden.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
Ik voelde me beflikkerd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Rijst met curry!quote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zalmquote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
PSV in de spits.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ek u17 voor de liefhebbert;
https://nos.nl/livestream(...)-bulgarije-nederland
Dat magquote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.
6god
Erg mildquote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
Maar zo werkt het echt in heel veel gevallen. Van die films die hun twist ineens logisch maken door in het laatste gedeelte te laten zien hoe het echt zat.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendinquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
Je kunt altijd nog tv tuinman worden.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendin
En dan wenst hij mij ook nog eens niet dood. Deze week bestaat louter uit successenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier komt @:LittleRabbit goed weg, je bent een goed mens @:KingRoland !
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgtquote:
ZEG DAT EENS IN HUN GEZICHT!quote:
@JR-Style-93 ging hier ook wel erg ver. Ik zou al blij zijn als alleen zijn megafoon kapot was.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgt
Ik dacht hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgt
Zeg dat maar eens in zijn gezicht!quote:Op maandag 16 mei 2022 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 ging hier ook wel erg ver. Ik zou al blij zijn als alleen zijn megafoon kapot was.
Met een erg terechte opmerking.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Films die ik erg vermakelijk vind krijgen van mij gewoon een hoger cijferquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.
6god
Mensen zijn wel erg snel boos zeg, je kan niet eens meer een onschuldig grapje maken.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet wordt je gecancelled!quote:Op maandag 16 mei 2022 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn wel erg snel boos zeg, je kan niet eens meer een onschuldig grapje maken.
Daar werkt @GGMM niet aan mee.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet wordt je gecancelled!
JR is een goede jongen.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, Nielsquote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had jij niet assassin's creed valhalla gespeeld?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Films die ik erg vermakelijk vind krijgen van mij gewoon een hoger cijfer.
En ik vermaak me tot nu toe prima met The Northman.
Een groot deel ja.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Had jij niet assassin's creed valhalla gespeeld?
Wat coulant.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:14 schreef Scrummie het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder6.7
laat @Scrummie met rustquote:Op maandag 16 mei 2022 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag niet van die moeilijke woorden gebruiken voor @:scrummie
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag niet van die moeilijke woorden gebruiken voor @:scrummie
quote:Op maandag 16 mei 2022 00:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 127 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
LEAVE JR ALONE!quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Slaap ze maat, en lach maar flink om de onkunde van @Wereldgozer !quote:Op dinsdag 17 mei 2022 00:20 schreef Scrummie het volgende:
Weltrusten.
Woordle 332 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 128 4/6
🟨🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt geen makkelijke dag!quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met een (tijdelijk) simkaartje in het buitenland kopen, je kan dan gewoon blijven whatsappen toch?
Waarom zou je een tijdelijk kaartje kopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met een (tijdelijk) simkaartje in het buitenland kopen, je kan dan gewoon blijven whatsappen toch?
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je een tijdelijk kaartje kopen?
Lekker JR. Voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Woordle 332 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 128 2/6
⬜🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ah je gaat toch wel naar Tirana?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.
Denk je serieus dat Albanië bij de EU hoort?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah je gaat toch wel naar Tirana?
Weet niet hoe het daar zit maar over het algemeen is EU land toch gewoon bij je abo inbegrepen? Tenminste, de EU landen waar de aflopen jaren ben geweest wel, gewoon onbeperkt.
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch watquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah je gaat toch wel naar Tirana?
Weet niet hoe het daar zit maar over het algemeen is EU land toch gewoon bij je abo inbegrepen? Tenminste, de EU landen waar de aflopen jaren ben geweest wel, gewoon onbeperkt.
Gewoon wifiquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
mooi dat je alles op alles zet om er heen te gaan, terecht ook want zo vaak krijg je zulke kansen nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch wat
Servie viel daar al niet onder dus denk Albanie ook niet. En dan betaal je echt een euro per MB ofzo
Ja maar als je voor 5 euro ofzo een kaartje met 10gb kan kopen, dan heeft dat de voorkeur natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon wifi![]()
Een telefoonrekening van 180¤ omdat je in het buitenland zit, is meer iets wat boomers overkomt.
Oh nog niet blijkbaar. Ze zijn er wel mee gestart.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat Albanië bij de EU hoort?
Ah zo. Wel gaaf dat je waarschijnlijk een kaart hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga sowieso wel. Had die reis al en waarschijnlijk nu ook een kaart. Wel 500 euro kwijt maar je moet toch wat
Servie viel daar al niet onder dus denk Albanie ook niet. En dan betaal je echt een euro per MB ofzo
Ja zo denk ik er ook over. Al zijn de buffers aardig op aan het rakenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi dat je alles op alles zet om er heen te gaan, terecht ook want zo vaak krijg je zulke kansen niet
Toevallig wel ja. Dat zou erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:21 schreef Scrummie het volgende:
https://www.bellen.com/bellen-buitenland/eu-landen-per-provider
Als je Vodafone hebt heb je geluk @:Caland
Je kan blijven appen, maar je moet even je provider bekijken. Ik zit zelf bij T-Mobile en daar kost een bundel 10 euro voor ca 100mb buiten de EU in Europa. Ben van plan mijn mobiele data op vrijwel iedere app uit te zetten behalve Whatsapp en eventueel Uber-achtige apps.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
Pff, 180 euro, daar had je zomaar twee nieuwe airpods mee kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou een paar maanden geleden in Belgrado was mijn telefoonrekening 180 euro ofzo omdat ik die data soort van was vergeten. Dat wil ik volgende week tegengaan, als ik maar gewoon kan blijven appen.
Ja daarom kan je dan beter een simkaartje kopen lijkt me, die zijn in die landen ook op elke straathoek te koop voor een prikkie. Kwam ik helaas te laat achter de vorige keerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan blijven appen, maar je moet even je provider bekijken. Ik zit zelf bij T-Mobile en daar kost een bundel 10 euro voor ca 100mb buiten de EU in Europa. Ben van plan mijn mobiele data op vrijwel iedere app uit te zetten behalve Whatsapp en eventueel Uber-achtige apps.
Afgelopen zomer was ik gewoon op mijn bundel aan het streamen in de bus in Kroatië, alleen moesten we een kort stukje langs Bosnië. Ik doodleuk doorkijken, zegt mijn maat ineens 'goh, het internet kost mij hier 7,50 per mb!'. Totaal niet over nagedachtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom kan je dan beter een simkaartje kopen lijkt me, die zijn in die landen ook op elke straathoek te koop voor een prikkie. Kwam ik helaas te laat achter de vorige keer
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.
Maar welkom thuis ouwe reus, Almelo?
Heeft @Lenny_Leonard je weggepest uit Tilburg?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Wat een wijze lesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.
Zo.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:20 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft @:lenny_leonard je weggepest uit Tilburg?
Loop maar weer weg ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Vanwege de brakke wifi?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje binnengekregen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000048579351/?s2a=
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. ERG benieuwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.
Zomers wordt het warm, ik werk van 3 tot half 4 's nachts etc etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er mis met twee keer per dag naar de kraan lopen om wat water bij te vullen
GHS is gewoon kut. Ik ben het helemaal met je eens makker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op dinsdag 17 mei 2022 tussen 09:30 en 12:30 uur.
Nog niks ontvangen. GLS
GLS is het nieuwe DHL.
@:lange_lans
Om zelf te kunnen zien hoeveel er nog in zit! Maar dat was een nutteloze feature ja. Getrapt in de marketing.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je iets kopen wat licht geeft in het donker voor beesten die in het donker beter zien dan overdag
Katten houden van stromend water.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er mis met twee keer per dag naar de kraan lopen om wat water bij te vullen
Als je een lui varken bent misschien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Katten houden van stromend water.
en 2 keer per dag vergeet je heel snel omdat katten niet altijd vragen/schooien om water.
Ik hoop maar dat dat ding ergens in een bijhok staat, ziet er toch niet uit man.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland begrijpt er weer eens niets van maar wil toch graag een mening hebben.
GLS heeft soms live tracking, kan je zien waar hij zich bevindt en hoeveel stops tot jij aan de beurt bent. Maar zal wel een service zijn waar de verzender extra voor moet betalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op dinsdag 17 mei 2022 tussen 09:30 en 12:30 uur.
Nog niks ontvangen. GLS
GLS is het nieuwe DHL.
@:lange_lans
In de keuken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat ding ergens in een bijhok staat, ziet er toch niet uit man.
Die van een wolkenkrabber in New York?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de keuken.Daarboven heb ik een schilderij van mannen die op een balk zitten te lunchen.
Graagquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die ene review bij Huisdier waterdispenser zwart - 2 stuks - Katten drinkbak - Huisdier waterbak - Automatische drinkbak voor honden en katten
Owltastic 30-39 jaar
Mooi design
Mooi materiaal
Stevig
Voor katten en kleine honden ideaal blijft zo vers water komen
Kleine honden
Ik heb een pittige mening over mensen die een kleine hond hebben.
@:ggmm interesse in een Flodder-gifje met een brandend klein hondje? Erg veel MB.
Er staat hier alleen dat de chauffeur onderweg is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GLS heeft soms live tracking, kan je zien waar hij zich bevindt en hoeveel stops tot jij aan de beurt bent. Maar zal wel een service zijn waar de verzender extra voor moet betalen.
Wat als je met een vrouw een relatie krijgt, gaat samenwonen en zij had al zo'n kleine hond?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
Mannen met een kleine hond hebben doorgaans ook een erg kleine penis.
@PicoMMPquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
Daar moet je geen relatie mee aangaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat als je met een vrouw een relatie krijgt, gaat samenwonen en zij had al zo'n kleine hond?
Net iets minder grappig dan samenwonen met een kleine hond, uit elkaar gaan en dan gedeeld voogdijschap uitoefenen over dat mormel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat als je met een vrouw een relatie krijgt, gaat samenwonen en zij had al zo'n kleine hond?
Ik heb geen hele grote hond, maar ik heb echt een enorme penis.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
Al een tijdje geen pics meer van gezien helaas.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen hele grote hond, maar ik heb echt een enorme penis.
ik dacht juist dat het omgekeerd evenredig was, even de specialist @Lange_Lans vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een tijdje geen pics meer van gezien helaas.
Sinds Overmarsgate een beetje not dun denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook al visioenen van Slot en Dessers met de beker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets minder grappig dan samenwonen met een kleine hond, uit elkaar gaan en dan gedeeld voogdijschap uitoefenen over dat mormel.
Nee, maar ik heb ook nooit aan de zware medicatie gezeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ook al visioenen van Slot en Dessers met de beker?
Volgens mij zit jouw PM box weer vol. Ik stuur trouw iedere maand mijn lid.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klopt beter inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht juist dat het omgekeerd evenredig was, even de specialist @:Lange_Lans vragen
Als er om gevraagd wordt wel toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Overmarsgate een beetje not dun denk ik
als ik een jaar geleden tegen jou zou zeggen dat Feyenoord in de finale zou komen van de conference league dan had jij mij keihard uitgelachenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een jaar geleden wist die echt nog niet wat de conference league was.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik een jaar geleden tegen jou zou zeggen dat Feyenoord in de finale zou komen van de conference league dan had jij mij keihard uitgelachen
Zijn ze er in Rotterdam inmiddels uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een jaar geleden wist die echt nog niet wat de conference league was.
Mijn hemel. Ik kan zo slecht tegen die gozer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze @maxi-mus?
Die gaat voor 5 euro op aliexpress...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die gaat voor 5 euro op aliexpress...
DROPSHIPPED.
@:tjacka
Loop jij mij nou te cancelen!?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
Even keihard ingegrepen in het AS Roma - Feyenoord topic
Dat denk ik wel eigenlijk, zo rond deze tijd was die rechtszaak toen. Wat een genot was dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een jaar geleden wist die echt nog niet wat de conference league was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:28 schreef MC-M het volgende:
Ja. Je mist het grapje denk ik maar die heeft @Caland in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze @:Maxi-mus?
@ AIVDquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, pakketje ontvangen. Butlerian Jihad trilogy
Wat is jouw review van de nieuwe Dune film?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, pakketje ontvangen. Butlerian Jihad trilogy
Niet voorgeschreven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit aan de zware medicatie gezeten.
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw review van de nieuwe Dune film?
Ga hem vanavond maar even kijken danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.quote:
YES!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is bezorgd
@:scrummie @:maxi-mus @:lange_lans
GLSGoden.
Wij juichen voor Eindhovenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @Littlerabbitquote:
Toeterjan!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Inclusief maden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
wtf had nog brood van 2-3 maanden geleden helemaal groen lol in me tas
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Kan je nog prima tosti's van maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
nee denk dat het langer moet blijven danquote:
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.
Hopelijk wordt het een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.
Oke genoeg. veel sympathie maar laat mij niet als diehard supporter neerzetten
tong, niet die van 80 maar de visquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
brood (alweer)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmfilet, aardappeltjes en sla.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inflatie maatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
inmiddels 4-5 euro bij de appie die sandwhichplakken
die waren 3 euro lol
Vissticks met wortels en krieltjes. Geen zin om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed nieuws Tong.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.
Ben trouwens thuis.
Na zeer ernstige fysieke bedreigingen en smaad zoals het roepen van 'pedofiel'. Triest groepje dat hem lastig valtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:29 schreef Elan het volgende:
Lol braddie weer al z'n accounts weggehaald @:kingroland
Sushi. Lekker buiten in de lounge stand.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ja zeg, @KingRoland eet bijna uitsluitend hoogstaande Aziatische kwaliteitsproducten.quote:
lol wat is er met hem nu weerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:29 schreef Elan het volgende:
Lol braddie weer al z'n accounts weggehaald @:kingroland
FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.quote:Nog ¤ 5574 te gaan tot 1 juni 2022
Misschien kan jij alvast gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.
Bedankt voor deze review. Ik ga de DVD dus NIET kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Hij krijgt een 8,7 Calandquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:32 schreef Caland het volgende:
An aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
En op basis hiervan zet jij die film ook daadwerkelijk op?
De trailer zag er eigenlijk best veelbelovend uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij krijgt een 8,7 Caland
En multiverse is altijd wel interessant.
En dit was ook enorm tof gedaan totdat er iets gebeurde waardoor ik volledig afhaakte.
Ik zal het niet verraden voor de mensen die de film nog willen zien (ondanks mijn review) maar het heeft iets met hotdogs te maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.
Ja natuurlijk, dan is het leukquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ik het tegen een ander doe tijdens haxball moet je vaak lachen
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Het alternatief was ADO - FC Eindhovenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.
Of een stukje wandelen. Het was erg mooi weer.quote:
Dat lijkt me beter jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef Scrummie het volgende:
God, daar gaat wat mis.
Ik heb geen zin om het aan te passen. Ik ga aan het werk.
Rare Aziatenshit @maxi-musquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene film Parasite was wel echt goed
Dit was een stuk stront van een film
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?
Ik heb je review even gemist
Graag.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.
Welverdiende like gezet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op spleetogen, dus zou ook niet zo snel een spleetogenfilm opzetten
Sorry
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.quote:
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shitquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Vast zodat er weer een tenenkrommend kutliedje gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Ja ik heb nu al 3x een bericht gekregen, ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shit
ftfy gezien al die K-Pop drekquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier schrikt @:kingroland van.
Wat vind jij van Aziaten? En in het bijzonder van ChinezenKoreanen?
Ik zou wel even aan de valse vrucht van Mandy willen zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |