Afgelopen zomer was ik gewoon op mijn bundel aan het streamen in de bus in Kroati๋, alleen moesten we een kort stukje langs Bosni๋. Ik doodleuk doorkijken, zegt mijn maat ineens 'goh, het internet kost mij hier 7,50 per mb!'. Totaal niet over nagedachtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom kan je dan beter een simkaartje kopen lijkt me, die zijn in die landen ook op elke straathoek te koop voor een prikkie. Kwam ik helaas te laat achter de vorige keer
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Ik vond het al apart toen ik van Enschede terug naar 'thuisdorp' ging.
Maar welkom thuis ouwe reus, Almelo?
Heeft @Lenny_Leonard je weggepest uit Tilburg?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja en dat is nog redelijk in de buurt (al is Enschede wel veel drukker natuurlijk)
Yes. Altijd gezegd dat ik daar nooit meer zou gaan wonen, het kan verkeren. Alles om hier weg te kunnen
Wat een wijze lesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch, uiteindelijk is het leven overal wat je er zelf van maakt.
Zo.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:20 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft @:lenny_leonard je weggepest uit Tilburg?
Loop maar weer weg ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom terug naar onze regio, wat best vreemd voelt na bijna 9 jaar
Vanwege de brakke wifi?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje binnengekregen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000048579351/?s2a=
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Hopelijk loopt Meadow nu niet meer weg als ie dorst heeft.
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje binnengekregen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000048579351/?s2a=
Dit inderdaad. ERG benieuwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van het moment dat deze in gebruik wordt genomen.
Zomers wordt het warm, ik werk van 3 tot half 4 's nachts etc etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er mis met twee keer per dag naar de kraan lopen om wat water bij te vullen
GHS is gewoon kut. Ik ben het helemaal met je eens makker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op dinsdag 17 mei 2022 tussen 09:30 en 12:30 uur.
Nog niks ontvangen. GLS
GLS is het nieuwe DHL.
@:lange_lans
Om zelf te kunnen zien hoeveel er nog in zit! Maar dat was een nutteloze feature ja. Getrapt in de marketing.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je iets kopen wat licht geeft in het donker voor beesten die in het donker beter zien dan overdag
Katten houden van stromend water.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er mis met twee keer per dag naar de kraan lopen om wat water bij te vullen
Als je een lui varken bent misschien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Katten houden van stromend water.
en 2 keer per dag vergeet je heel snel omdat katten niet altijd vragen/schooien om water.
Ik hoop maar dat dat ding ergens in een bijhok staat, ziet er toch niet uit man.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland begrijpt er weer eens niets van maar wil toch graag een mening hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |