Of een stukje wandelen. Het was erg mooi weer.quote:
Dat lijkt me beter jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef Scrummie het volgende:
God, daar gaat wat mis.
Ik heb geen zin om het aan te passen. Ik ga aan het werk.
Rare Aziatenshit @maxi-musquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene film Parasite was wel echt goed
Dit was een stuk stront van een film
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?
Ik heb je review even gemist
Graag.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.
Welverdiende like gezet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op spleetogen, dus zou ook niet zo snel een spleetogenfilm opzetten
Sorry
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.quote:
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shitquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Vast zodat er weer een tenenkrommend kutliedje gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Ja ik heb nu al 3x een bericht gekregen, ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shit
ftfy gezien al die K-Pop drekquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier schrikt @:kingroland van.
Wat vind jij van Aziaten? En in het bijzonder van ChinezenKoreanen?
Ik zou wel even aan de valse vrucht van Mandy willen zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |