FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.quote:Nog ¤ 5574 te gaan tot 1 juni 2022
Misschien kan jij alvast gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.
Bedankt voor deze review. Ik ga de DVD dus NIET kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Hij krijgt een 8,7 Calandquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:32 schreef Caland het volgende:
An aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
En op basis hiervan zet jij die film ook daadwerkelijk op?
De trailer zag er eigenlijk best veelbelovend uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij krijgt een 8,7 Caland
En multiverse is altijd wel interessant.
En dit was ook enorm tof gedaan totdat er iets gebeurde waardoor ik volledig afhaakte.
Ik zal het niet verraden voor de mensen die de film nog willen zien (ondanks mijn review) maar het heeft iets met hotdogs te maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.
Ja natuurlijk, dan is het leukquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ik het tegen een ander doe tijdens haxball moet je vaak lachen
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Het alternatief was ADO - FC Eindhovenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |