Is dit te zien op een streamingsdienst?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit te zien op een streamingsdienst?
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?quote:
Nee dat eet ik alleen als ik dronken ben en zelfs dan maar zelden.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
Ik voelde me beflikkerd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Rijst met curry!quote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een broodje en een maaltijdsalade.
zalmquote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een broodje en een maaltijdsalade.
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
PSV in de spits.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ek u17 voor de liefhebbert;
https://nos.nl/livestream(...)-bulgarije-nederland
Dat magquote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.
6god
Erg mildquote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
Maar zo werkt het echt in heel veel gevallen. Van die films die hun twist ineens logisch maken door in het laatste gedeelte te laten zien hoe het echt zat.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendinquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
Je kunt altijd nog tv tuinman worden.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendin
En dan wenst hij mij ook nog eens niet dood. Deze week bestaat louter uit successenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier komt @:LittleRabbit goed weg, je bent een goed mens @:KingRoland !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |