Waarmeequote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
Dat weet ik niet, dat gifje stond toevallig net onderin mijn beeld en ik vond het wel grappig.quote:
Apartquote:Op maandag 16 mei 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat gifje stond toevallig net onderin mijn beeld en ik vond het wel grappig.
Ik ben tegen apartheid!quote:
Het is wel fijn dat je van die Aziaten met de lichaamsbouw van 14 jarige koorknaapjes bent afgestapt.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grappig weer hoor!quote:Op maandag 16 mei 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat je van die Aziaten met de lichaamsbouw van 14 jarige koorknaapjes bent afgestapt.
Ik doe ook een maaltijdsaladequote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een broodje en een maaltijdsalade.
Als René echt jarig zou zijn had ik al lang een uitnodiging voor zijn verjaardagsfeest ontvangen.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Weekend gifdump #27 (20)
Geniet er lekker van makkerquote:Op maandag 16 mei 2022 17:36 schreef tong80 het volgende:
Blad spinazie
Balletje rundergehakt. Aardappeltaart. Jus. Camilla vla.
Is dit te zien op een streamingsdienst?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit te zien op een streamingsdienst?
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?quote:
Nee dat eet ik alleen als ik dronken ben en zelfs dan maar zelden.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet in de vorm van een Kapsalon mag ik hopen?
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
Ik voelde me beflikkerd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Rijst met curry!quote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zalmquote:Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lage cijfers allemaal. Ik ben benieuwd.
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
PSV in de spits.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ek u17 voor de liefhebbert;
https://nos.nl/livestream(...)-bulgarije-nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |