Niet voorgeschreven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit aan de zware medicatie gezeten.
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw review van de nieuwe Dune film?
Ga hem vanavond maar even kijken danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.quote:
YES!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is bezorgd
@:scrummie @:maxi-mus @:lange_lans
GLSGoden.
Wij juichen voor Eindhovenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @Littlerabbitquote:
Toeterjan!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Inclusief maden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
wtf had nog brood van 2-3 maanden geleden helemaal groen lol in me tas
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Kan je nog prima tosti's van maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
nee denk dat het langer moet blijven danquote:
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.
Hopelijk wordt het een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.
Oke genoeg. veel sympathie maar laat mij niet als diehard supporter neerzetten
tong, niet die van 80 maar de visquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
brood (alweer)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmfilet, aardappeltjes en sla.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inflatie maatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
inmiddels 4-5 euro bij de appie die sandwhichplakken
die waren 3 euro lol
Vissticks met wortels en krieltjes. Geen zin om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed nieuws Tong.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.
Ben trouwens thuis.
Na zeer ernstige fysieke bedreigingen en smaad zoals het roepen van 'pedofiel'. Triest groepje dat hem lastig valtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:29 schreef Elan het volgende:
Lol braddie weer al z'n accounts weggehaald @:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |