Niet voorgeschreven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit aan de zware medicatie gezeten.
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw review van de nieuwe Dune film?
Ga hem vanavond maar even kijken danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gekeken, dus geen idee.
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.quote:
YES!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is bezorgd
@:scrummie @:maxi-mus @:lange_lans
GLSGoden.
Wij juichen voor Eindhovenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar we kijken vanavond de nacompetitie.
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @Littlerabbitquote:
Toeterjan!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Inclusief maden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
wtf had nog brood van 2-3 maanden geleden helemaal groen lol in me tas
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het mes op de keel zou ik ook voor Eindhoven juichen, ja. Sorry @:Littlerabbit
Kan je nog prima tosti's van maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
nee denk dat het langer moet blijven danquote:
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je doen maar ik heb hun verdediging tegen de Graafschap gezien en maak mij weinig zorgen mochten Pinas en Verhydt wedstrijd fit zijn.
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ADO de favoriet is om te promoveren.
Hopelijk wordt het een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa kleine selectie en heel de nacompetitie bestaat tot nog toe uit blessures.
Oke genoeg. veel sympathie maar laat mij niet als diehard supporter neerzetten
tong, niet die van 80 maar de visquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
brood (alweer)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmfilet, aardappeltjes en sla.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inflatie maatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
inmiddels 4-5 euro bij de appie die sandwhichplakken
die waren 3 euro lol
Vissticks met wortels en krieltjes. Geen zin om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed nieuws Tong.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Varkensfiletlapje met spinazie en puree.
Ben trouwens thuis.
Na zeer ernstige fysieke bedreigingen en smaad zoals het roepen van 'pedofiel'. Triest groepje dat hem lastig valtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:29 schreef Elan het volgende:
Lol braddie weer al z'n accounts weggehaald @:kingroland
Sushi. Lekker buiten in de lounge stand.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ja zeg, @KingRoland eet bijna uitsluitend hoogstaande Aziatische kwaliteitsproducten.quote:
lol wat is er met hem nu weerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:29 schreef Elan het volgende:
Lol braddie weer al z'n accounts weggehaald @:kingroland
FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.quote:Nog ¤ 5574 te gaan tot 1 juni 2022
Misschien kan jij alvast gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! gaat bijna op zwart. Erg jammer.
Bedankt voor deze review. Ik ga de DVD dus NIET kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Hij krijgt een 8,7 Calandquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:32 schreef Caland het volgende:
An aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
En op basis hiervan zet jij die film ook daadwerkelijk op?
De trailer zag er eigenlijk best veelbelovend uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have ledWat een domme kutfilm
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij krijgt een 8,7 Caland
En multiverse is altijd wel interessant.
En dit was ook enorm tof gedaan totdat er iets gebeurde waardoor ik volledig afhaakte.
Ik zal het niet verraden voor de mensen die de film nog willen zien (ondanks mijn review) maar het heeft iets met hotdogs te maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn spoilers tags voor bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme GGMM. Soms haat ik jou zo intens.
Ja natuurlijk, dan is het leukquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ik het tegen een ander doe tijdens haxball moet je vaak lachen
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Het alternatief was ADO - FC Eindhovenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen films. Je hebt een vrije avond weggegooid. Erg zonde.
Of een stukje wandelen. Het was erg mooi weer.quote:
Dat lijkt me beter jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef Scrummie het volgende:
God, daar gaat wat mis.
Ik heb geen zin om het aan te passen. Ik ga aan het werk.
Rare Aziatenshit @maxi-musquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene film Parasite was wel echt goed
Dit was een stuk stront van een film
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wilde ik nog aanhalen maar ik kon er niet opkomen, staat op HBO MAX. Maar die klik ik uit principe ook niet aan.
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je aflevering 6 van BCS al gezien?
Ik heb je review even gemist
Graag.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb gister de hele dag gewerkt, ik ga hem straks even kijken.
Welverdiende like gezet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op spleetogen, dus zou ook niet zo snel een spleetogenfilm opzetten
Sorry
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.quote:
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shitquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Vast zodat er weer een tenenkrommend kutliedje gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat de levering van de mokken voor problemen zorgde maar hij komt er aan. Terwijl ik nu zie dat Piebe-Guido (die later won) al wel één heeft.
Ik ben woedend.
Ja ik heb nu al 3x een bericht gekregen, ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe om een mok te leveren zeg. Amateuristische shit
ftfy gezien al die K-Pop drekquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier schrikt @:kingroland van.
Wat vind jij van Aziaten? En in het bijzonder van ChinezenKoreanen?
Ik zou wel even aan de valse vrucht van Mandy willen zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |