Dat magquote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik later terugkijken en toch mijn anale maagdelijkheid behouden?
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.
6god
Erg mildquote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef Coco het volgende:
The Northman(2022)7.6action, adventure, drama, fantasy, history, thriller137R16Robert EggersSjón, Robert EggersAlexander Skarsgård, Nicole Kidman, Claes BangFrom visionary director Robert Eggers comes The Northman, an action-filled epic that follows a young Viking prince on his quest to avenge his father's murder@:Caland @:JR-Style-93 @:Scrummie @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:onlogisch @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer check review6
Maar zo werkt het echt in heel veel gevallen. Van die films die hun twist ineens logisch maken door in het laatste gedeelte te laten zien hoe het echt zat.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendinquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vandaag niet naar VI kijkt is gay
Je kunt altijd nog tv tuinman worden.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Beetje laat, maar laat ik maar uit de kast komen. Sneu voor mijn vriendin
En dan wenst hij mij ook nog eens niet dood. Deze week bestaat louter uit successenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier komt @:LittleRabbit goed weg, je bent een goed mens @:KingRoland !
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgtquote:
ZEG DAT EENS IN HUN GEZICHT!quote:
@JR-Style-93 ging hier ook wel erg ver. Ik zou al blij zijn als alleen zijn megafoon kapot was.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgt
Ik dacht hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk direct dat klaas of pietje de boel aan het verstieren was, maar het is JR die de boel op tilt krijgt
Zeg dat maar eens in zijn gezicht!quote:Op maandag 16 mei 2022 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 ging hier ook wel erg ver. Ik zou al blij zijn als alleen zijn megafoon kapot was.
Met een erg terechte opmerking.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Films die ik erg vermakelijk vind krijgen van mij gewoon een hoger cijferquote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima voor een makkelijke wegkijk film toch? Dat gedoe altijd met diepere lagen en "verrassende" twisten waardoor films ineens sterk bovengemiddeld zijn.
6god
Mensen zijn wel erg snel boos zeg, je kan niet eens meer een onschuldig grapje maken.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet wordt je gecancelled!quote:Op maandag 16 mei 2022 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn wel erg snel boos zeg, je kan niet eens meer een onschuldig grapje maken.
Daar werkt @GGMM niet aan mee.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet wordt je gecancelled!
JR is een goede jongen.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, Nielsquote:Op maandag 16 mei 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had jij niet assassin's creed valhalla gespeeld?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Films die ik erg vermakelijk vind krijgen van mij gewoon een hoger cijfer.
En ik vermaak me tot nu toe prima met The Northman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |