Dat zou wel terecht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze kwamen ook echt té vaak in beeld om een extra minuutje vol te lullen om de stagecrew tijd te geven.
Als het zo doorgaat gaat de EBU nog eens eisen aan de props stellen![]()
Erg goed!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe zou het gaan met ItaliaanseOrganisatieFanNo1?
Eens kijken op Twitter!
Wat is dat nou weer voor onnodige nuance?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 2019 gewoon betekent dat ze er één jaar niet bij waren.
Ja vandaag was wel echt matigquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef Em31 het volgende:
Vandaag trouwens een optreden van Laura en Mika en dan zaterdag weer. Is toch echt zonde? Heb je zoveel goede artiesten
Dat duurde idd wel echt te lang vandaag. Vraag me af hoe sommige van die props goedgekeurd zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze kwamen ook echt té vaak in beeld om een extra minuutje vol te lullen om de stagecrew tijd te geven.
Als het zo doorgaat gaat de EBU nog eens eisen aan de props stellen![]()
Oh ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onnodige nuance?
Zal je zien dat het dan óók nog totaal onverwacht 35 graden wordtquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
En with my luck is mijn geboortejaartopic waarschijnlijk in de hectiek van zaterdag.
IL VOLO GODEN. Wat zijn die toch goed. Hun albums zijn dikke aanraders trouwensquote:
Serhatquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Serhat is gewoon populairder van Flo-Rida
Dat denk ik ook. San Marino, Cyprus en Oostenrijk zijn gelukkig nu afgevallen, maar de trappen van Australië en Azerbeidzjan moeten er weer op zaterdag, Griekse stoelendans, Armenië met die slaapkamer, Finland met hun ballenbak, het VK en Frankrijk zullen ook veel tijd nodig hebben en dan heb ik nog niet eens alles.quote:
Ik durfde niet te kijken omdat ik vreesde voor al die effecten en zoquote:
Voor het geboortejaar +50 topics?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens @:redefine we zijn bijna aan de beurt.
Godenjaar komt eraan inderdaad ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens @:redefine we zijn bijna aan de beurt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Erg goed!
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon werken voor je geld!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. San Marino, Cyprus en Oostenrijk zijn gelukkig nu afgevallen, maar de trappen van Australië en Azerbeidzjan moeten er weer op zaterdag, Griekse stoelendans, Armenië met die slaapkamer, Finland met hun ballenbak, het VK en Frankrijk zullen ook veel tijd nodig hebben en dan heb ik nog niet eens alles.
Voor S10 is het te hopen dat vooral niet Zweden, Polen en Australië eerste helft loten denk ik.quote:
Ook die van mij en @ESF1Gamer dus. We zorgen gewoon dat we een paar jaar/topics later zijn geboren, vieren we het in het zwarte post-ESF-gatquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
En with my luck is mijn geboortejaartopic waarschijnlijk in de hectiek van zaterdag.
Het begint inderdaad wel echt door te slaan. Waarbij het kermis gehalte wel meevalt en de staging vaak wel mooi is. Maar het wordt gewoon teveel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. San Marino, Cyprus en Oostenrijk zijn gelukkig nu afgevallen, maar de trappen van Australië en Azerbeidzjan moeten er weer op zaterdag, Griekse stoelendans, Armenië met die slaapkamer, Finland met hun ballenbak, het VK en Frankrijk zullen ook veel tijd nodig hebben en dan heb ik nog niet eens alles.
Zag er toch niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik durfde niet te kijken omdat ik vreesde voor al die effecten en zo
De staging en camerawerk viel me mee ja, geen héél rare dingen gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef Fascination het volgende:
Weet niet of het aan mij lag maar vond de show vandaag en stuk beter dan dinsdag. Gelukkig kwam Cornelia goed uit de verf
Volgend jaar weer Valentina met een lied van Ralph Siegel. U las het hier!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Em31 het volgende:
En San Marino niet door laat ook wel goed zien dat ESF fans toch een bubbel zijn
Blijft vooralsnog een ontzettend matig jaar. Weinig echt goede nummers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De staging viel me mee ja, geen héél rare dingen gezien.
Wat je wel weer krijgt bij het inperken daarvan, vrees ik in ieder geval, is een overmatig gebruik van ARquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het begint inderdaad wel echt door te slaan. Waarbij het kermis gehalte wel meevalt en de staging vaak wel mooi is. Maar het wordt gewoon teveel.
8 van de 10!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Op de valreep een laatste oordeel. Het meeste laat ik zo. Alleen Oostenrijk vervang ik door Portugal. Omdat Pia Maria vocaal niet sterk is, denk ik dat dit hetzelfde resultaat wordt als Polen 2018 (Light Me Up) en Finland 2019 (Look Away).quote:[Nu we de meeste pre-partys gehad hebben, doe ik ook eens een gok
Eerste halve finale:
1. Oekraine (No brainer)
2. Moldavie (Deze wordt nog steeds zwáár ondergeschat)
3. Nederland (Ja hoor, dat gaat gewoon gebeuren)
4. Albanie (Een knaller die gewoon doorgaat)
5. Noorwegen (No brainer)
6. Griekenland (Deze glipt er stiekem tussendoor)
7. Litouwen (Wordt denk ik het meest gered door de jury)
8. Armenie (Voordeel van de laatste positie)
9. Oostenrijk (Tenminste als de vocalen goed zijn. Anders wordt dit een gevalletje Polen 2018 of Finland 2019) Dit wordt Portugal. Een goed 'rustpunt' maar wordt het meest gered door de jury.
10. Letland (Wordt dan gered door het publiek) of IJsland (Wordt dan het meest gered door de jury)
Op de 10de plek zou ik nog Kroatie kunnen zetten. Die zou, net als Belgie in 2021, nét door de jury gered kunnen worden.
En ook 8 van de 10!quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Op de valreep switch ik Ierland nog met Malta. Stiekem hoop ik dat Georgie doorgaatquote:Op donderdag 21 april 2022 20:04 schreef NailQueen het volgende:
Nu we de meeste pre-partys gehad hebben, doe ik ook eens een gok
Tweede halve finale:
1. Zweden (No Brainer, wordt sowieso de winnaar van deze halve finale)
2. Estland (No Brainer)
3. Polen (Een radiovriendelijk nummer dat makkelijk door gaat)
4. Belgie (Justin Timberlake-achtig nummer dat makkelijk door gaat)
5. Servie (Ik ben er geen fan van maar qua originaliteit gaat het zeker door)
6. Finland (Hopelijk zingen ze wel wat zuiver maar het nummer is verder prima)
7. Cyprus (Glipt net als buurland Griekenland er stiekem tussendoor)
8. Tsjechie (Als de "techniek" hun niet in de steek laat, kan dit gered worden door de laatste positie)
9. Roemenie (Ik denk dat dit catchy genoeg is om door te gaan)
10. Malta (Dit wordt 100% gered door de jury)
Ierland (De repetities zagen er niet slecht uit maar dit wordt gered door de televoting.)
Malta zou ik nog kunnen omwisselen met Australie. Eigenlijk wil ik het graag omwisselen met Georgie, maar daarvan zie ik een kwalificatie niet gebeuren. Ergens denk ik dat Montenegro nog een kans maakt. Dat wordt óf een dooddoener óf het wordt gered door de staging. De 12 punten van Servie krijgen ze toch wel.
Voor de rest laat ik het zo.
Niet gezien dusquote:
Het zou wat zijn als we ons topic gewoon zouden missenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Even doorposten zodat we nog redelijk op tijd naar bed kunnen!
Dat is wel een nadeel dan jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat je wel weer krijgt bij het inperken daarvan, vrees ik in ieder geval, is een overmatig gebruik van AR
Welke helft zit UK?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Tsjechië gaat openen vrees ik en dat vind ik jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |