Oh ja fuck dat hele sporten dan maar inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die komt niet vanavond.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar je moet ook naar ESF kijken hè, dus je kon sowieso al niet sporten!
Dat had ze maandag al gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja fuck dat hele sporten dan maar inderdaad.
Hoe weet je trouwens dat ze niet komt?
Haha zat net te denken ja. Maar deze TT blijft gewoon, anders blijven we aan de gang met songfestivaljarentitels.quote:
Hoe reageerde jij daarop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ze maandag al gezegd.
We komen zo bij z'n moeder, eerst even mentaal knakken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel een psychologische sessie.
Een ESF-gerelateerde opmerking van jouquote:
Ja eigenlijk verdient dit wel even aandachtquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een ESF-gerelateerde opmerking van jou
@Koen66 kan je je hierover even verantwoorden aub?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb die punt achter het jaartal weggehaald, wat was dat nou weer voor iets!
Die zit indruk te maken op een ESFster waar hij stiekem mee is gaan DMen. Kan niet anders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we aan de gang blijven inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha zat net te denken ja. Maar deze TT blijft gewoon, anders blijven we aan de gang met songfestivaljarentitels.
En dan hebben we het nog niet over prakken van eten gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel een psychologische sessie.
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, Luctor moet nog even bevestigen danwel ontkennen of hij zijn eten prakt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over prakken van eten gehad.
Wat een badass playerquote:
Ik had rijst vandaag, dat prak ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, Luctor moet nog even bevestigen danwel ontkennen of hij zijn eten prakt?
Nee jawel, ik lach je niet uit, maar het is gewoon zo'n droog/logisch antwoord op de wat aparte vraag van Straniquote:
Nee, geloof niet dat ik dat gezegd heb.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe weinig mis mee. Geen suggestief 'jammer' of zo?
quote:
Hm. Hm.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat ik dat gezegd heb.
Toch sneller dan ik van Italië verwacht had. 21.10 of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begon dinsdag het eerste liedje?
Er was eerst een cringe introfilmpje en daarna nog wat matig gebabbel door de presentatoren. Maar het eerste liedje was er wel rond tien over negen geloof ik?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begon dinsdag het eerste liedje?
Is ze morgen jarig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik ga nog even een cadeautje voor mijn moeder kopen voor morgen.
@NailQueen is het vanavond dat je ze live gaat zien ? Veel plezier.quote:
Ik ga ze morgen zienquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Nailqueen is het vanavond dat je ze live gaat zien ? Veel plezier.
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben geslaagd. Ik heb een cadeaubon van Groenrijk, die wilde ze hebben en heb er als extraatje nog een kabouter bij gedaan.
Ja, een tuinkabouter. De tuin staat er al vol mee tussen de plantjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
LeukEen tuinkabouter? Die zijn kitsch en cool tegelijk
Alvast gefeliciteerd
Omdat we iedereen willen laten kennismaken met de SCquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat we iedereen willen laten kennismaken met de SC
Nou dat lijkt me dan ook weer een beetje overdreven.quote:
Als @Momo iets later was geweest weer wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dan ook weer een beetje overdreven.
Edit: Ja nu klopt m'n hele quote niet meer.
Ja precies, een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef Em31 het volgende:
Hebben we er weer een beetje zin in mensen?
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef Em31 het volgende:
Dat ookquote:
Zaterdag weer nietquote:
Nou toen alle ballads doorgingen en wij maar niet werden genoemd dacht ik wel even, oh nee, dit ga je niet menenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ookHoewel ik dinsdag eigenlijk ook niet bepaald nerveus was voor Nederland. Dat was eigenlijk alleen met Arcade zo want toen hadden we echt wat te verliezen.
Zeker! Hoop alleen dat ik wakker kan blijven. Kamp met de naweeën van een migraineaanval en dat betekent dat ik doodmoe benquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef Em31 het volgende:
Dank je welquote:
Nee hoewel ik ook toen nog steeds niet echt in kon zien welk liedje ons uit de finale zou kunnen houden. Vaak heb je dan wel kandidaten maar in dit geval vond ik dat niet echt. Maar goed, ik heb sowieso nog steeds niet het gevoel dat het Top 10 wordt dus wat mij betreft is de spanning toch vrij klein.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou toen alle ballads doorgingen en wij maar niet werden genoemd dacht ik wel even, oh nee, dit ga je niet menen
Hoewel het dinsdag allemaal wel meeviel volgens mij?quote:
Heel veel zin inquote:
Yes ik kon me alleen voor zaterdag een trollenleger veroorlovenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoewel het dinsdag allemaal wel meeviel volgens mij?
Zaterdag is pas D-day
Ik vind het ontzettend lastig om de kansen dit jaar in te schatten. Maar van wat ik heb gezien tot nu toe, vond ik S10 wel een van de betere inzendingen. Ik verwacht niet dat we winnen, maar of we 3e of 13e worden... Allebei acht ik heel goed mogelijk. Spanning voel ik ook niet. Dat we gewoon wéér een kwaliteitsinzending hebben gedaan en daarmee wéér de finale hebben gehaald, is voor mij al prima.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel ik ook toen nog steeds niet echt in kon zien welk liedje ons uit de finale zou kunnen houden. Vaak heb je dan wel kandidaten maar in dit geval vond ik dat niet echt. Maar goed, ik heb sowieso nog steeds niet het gevoel dat het Top 10 wordt dus wat mij betreft is de spanning toch vrij klein.
Ohh dat is minderquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Hoop alleen dat ik wakker kan blijven. Kamp met de naweeën van een migraineaanval en dat betekent dat ik doodmoe benIk wil in ieder geval alle nummers zien, van deze semi heb ik nog niet eens alles in zijn geheel gezien of gehoord
.
Voor mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend lastig om de kansen dit jaar in te schatten. Maar van wat ik heb gezien tot nu toe, vond ik S10 wel een van de betere inzendingen. Ik verwacht niet dat we winnen, maar of we 3e of 13e worden... Allebei acht ik heel goed mogelijk. Spanning voel ik ook niet. Dat we gewoon wéér een kwaliteitsinzending hebben gedaan en daarmee wéér de finale hebben gehaald, is voor mij al prima.
De dartclub komt op zaterdag bijeen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes ik kon me alleen voor zaterdag een trollenleger veroorloven
Wij richten onze pijlen op totale chaosquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartclub komt op zaterdag bijeen?
Ik heb ook niet echt spanning om Nederland, maar gewoon of mijn favorieten het goed doen en of er geen land wint waar ik het niet mee eens ben, want ik kan niet tegen onrechtquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend lastig om de kansen dit jaar in te schatten. Maar van wat ik heb gezien tot nu toe, vond ik S10 wel een van de betere inzendingen. Ik verwacht niet dat we winnen, maar of we 3e of 13e worden... Allebei acht ik heel goed mogelijk. Spanning voel ik ook niet. Dat we gewoon wéér een kwaliteitsinzending hebben gedaan en daarmee wéér de finale hebben gehaald, is voor mij al prima.
Nee top 10 gaat denk ik wel lukken. Hoewel het iets onzekerder is geworden nu we de eerste helft hebben geloot.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij ookIn elk geval gewoon niks om je voor te schamen. Mijn gok zou nu rond de 13e plaats liggen.
Ja, misschien welquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh dat is minderja anders eventueel na alle nummers gewoon gaan slapen
Viel mee inderdaad, maar dan nog is het een paar uur lang heel veel berichten lezen en proberen tussendoor de show ook te kijken. Dat vraagt toch aardig wat inspanning aan concentratie. Zaterdag ga ik sowieso later nog een keer op mijn gemakje terugkijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoewel het dinsdag allemaal wel meeviel volgens mij?
Zaterdag is pas D-day
Ik ben het niet eens met Griekenland. Niet zo zeer het liedje maar gewoon het land zelf.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt spanning om Nederland, maar gewoon of mijn favorieten het goed doen en of er geen land wint waar ik het niet mee eens ben, want ik kan niet tegen onrecht
En sowieso is de puntentelling altijd zenuwslopend
Ja ik weet het niet... ik vond het uiteindelijk allemaal vrij ongemakkelijk. Maar we zullen zien!quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee top 10 gaat denk ik wel lukken. Hoewel het iets onzekerder is geworden nu we de eerste helft hebben geloot.
Horen we dit vanavond al trouwens?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Em31 het volgende:
Als we na plek 10 worden geplaatst geloof ik ook wel in top 10
Oké nou dan vertrouw ik volledig op jouquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Als ik afga op de odds, op hoe vaak Nederland wordt genoemd in lijstjes op bijvoorbeeld Reddit, lijstjes van Youtubekanalen, etc, gaat ze echt wel goed scoren denk ik.
De mensen werden emotioneel Straniquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou dan vertrouw ik volledig op jou
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mensen werden emotioneel Strani
maar ik snap dat jouw smaak meer Chanel is
Chanel is wel hotquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen was ik wel bijna klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
SuccesIk zelf zal zo rond een uur of zeven eten beginnen aan mijn eten. Dus je hebt nog 35 minuten
Direct na Italie zou wel een beetje een kutplek zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Em31 het volgende:
Als we na plek 10 worden geplaatst geloof ik ook wel in top 10
Dit jaar is dan ook niet heel sterk in de breedte, het is geen 2021, 2018 of 2016quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Blijf het gek vinden dat een liedje dat destijds in Benidorm niet eens als mogelijke winnaar werd gezien nu gewoon top 5 kan scoren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haar visuele presentatie vormt geen onderdeel van mijn klachtenlijstje over haar act.
Toch klein niveauverschil hè.quote:
Ja precies. Maar zelfs top 10 had ik destijds echt niet gedacht. Maar ik ging dan ook all-in voor Rayden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit jaar is dan ook niet heel sterk in de breedte, het is geen 2021, 2018 of 2016
Je kan ook te ver gaan Em.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat niet neequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Direct na Italie zou wel een beetje een kutplek zijn
Ik ook, ik zou er prima mee kunnen leven als ze wonquote:
Uit het live topic:quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef BillDauterive het volgende:
Koja li je tajna zdrave kose Meghan Markle?
Koja li je tajna?
Zin in zin zin zin in zin in.
Naast Servië zijn Israel, Georgië en Australië mijn favorieten van vanavond. En San Marino, omdat hij zo'n sexy face tattoo heeft.
OEI! Dat wordt dan maar Jan Smit negeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Als je Georgië of San Marino leuk vindt, kan je beter niet op Jan Smit afstemmen.
Ja, je kan je wel ongeveer indenken hoe ons selectiecommissielid denkt over alles dat enigszins afwijkt van de standaard?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Uit het live topic:
[..]
OEI! Dat wordt dan maar Jan Smit negeren.
Ik geloof niet in groepstraffen dus ik ben er principieel op tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Utrecht gaat mannen naroepen als start campagne tegen straatintimidatie
Weet niet wat ik hiervan vind.
Ja, je gaat er dan als gemeente een beetje makkelijk vanuit dat de betreffende man dat niet al jaren doet.quote:"Mannen zijn ook een deel van de oplossing, als ze hun vrienden aanspreken op dit soort gedrag."
Ik zei toevallig net in het livetopic dat ik het tweede denk en dat me dat ook stoorde.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef Em31 het volgende:
Vonden jullie het geluid dinsdag ook slecht? vraag me af of dat door Italië komt of door ons, omdat ze Cornald en Jan naar voren halen zeg maar
Ik stel voor dat we alle Nederlanders in Spanje aanpakken vanwege het wangedrag van zuipende jongeren in Salou. Dat is hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet in groepstraffen dus ik ben er principieel op tegen.
Ja vreemd, op Youtube klinkt het zelfs beterquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zei toevallig net in het livetopic dat ik het tweede denk en dat me dat ook stoorde.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we alle Nederlanders in Spanje aanpakken vanwege het wangedrag van zuipende jongeren in Salou. Dat is hetzelfde niveau.
Uitstekend idee!quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we alle Nederlanders in Spanje aanpakken vanwege het wangedrag van zuipende jongeren in Salou. Dat is hetzelfde niveau.
En alle Spanjaarden ook, want er zijn er vast wel een paar die deze jongeren er niet op aanspreken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof we dit erg vinden hè.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Redefine het volgende:
Ah de tegenwoordig onvermijdelijke Stefania.
Dan hebben we waarschijnlijk gelijkertijd gegetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen was ik wel bijna klaar.
Moest het vervolgens nog wel helemaal opeten natuurlijk.
Ja en nee. Ze is zeker leuk. Maar het is altijd zo typisch dat iedereen hetzelfde blik deskundigen opent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof we dit erg vinden hè.
Ja nou ja ze deed vorig jaar mee dus nog vrij recent. Dus ook wel logisch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze is zeker leuk. Maar het is altijd zo typisch dat iedereen hetzelfde blik deskundigen opent.
Nice, het was me een genoegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hebben we waarschijnlijk gelijkertijd gegeten
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
Sorry, ik post mee in het live-topic en word meteen agressief.
man man manquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
Sorry, ik post mee in het live-topic en word meteen agressief.
Ik was van plan de voorbeschouwing over te slaan, maar kan je zonder voorbeschouwing eigenlijk nog wel een nabeschouwing hebben? Of wordt het dan meer gewoon een beschouwing achteraf of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nu de nabeschouwing en dan na afloop de voorbeschouwing.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, het was me een genoegen.
Heel erg is het inderdaad nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja ze deed vorig jaar mee dus nog vrij recent. Dus ook wel logisch.
Hmm nou nee ik denk dat het ESF zélf dan de beschouwing wordt. Of is dat dan een schouwing en de nabeschouwing slechts een beschouwing?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was van plan de voorbeschouwing over te slaan, maar kan je zonder voorbeschouwing eigenlijk nog wel een nabeschouwing hebben? Of wordt het dan meer gewoon een beschouwing achteraf of zo?
och, ik loop weleens te rellen in het livetopic in F1quote:
Hm, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou nee ik denk dat het ESF zélf dan de beschouwing wordt. Of is dat dan een schouwing en de nabeschouwing slechts een beschouwing?
Goed beschouwdquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, daar zeg je wat.![]()
Ik denk dat ik voor de zekerheid toch nog maar een stukje voorbeschouwing meepak, dan blijft de avond ten minste nog een beetje overzichtelijk.
En beter dan weer Getty Kaspers of Gerard Jolingquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja ze deed vorig jaar mee dus nog vrij recent. Dus ook wel logisch.
Ik kijk hier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Kijken we hier of in het livetopic? Beide waren niet zo druk dinsdag.
Gordon. Shirma. Frits. Carlo. OG3NE.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
En beter dan weer Getty Kaspers of Gerard Joling
om je voorsprong te vergrotenquote:
Ik kijk hierquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik post hier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik post hier, probeer allebei de topics bij te houden, met mijn moeder en zusje te appen, derhalve mis ik 70% van de showquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik stelde eerder al voor Oe-ah-Ed de Goey te sturen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
België heeft een keeper gestuurd. Hopelijk staat er dan geen zanger onder de lat.
*rillingen*quote:
Thibaut Courtois is dus eigenlijk een zanger.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
België heeft een keeper gestuurd. Hopelijk staat er dan geen zanger onder de lat.
KMNquote:
Dat is de eigenlijke inspiratie voor De Diepte.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik stelde eerder al voor Oe-ah-Ed de Goey te sturen.
Ik ben hier. Minder last van trolls.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Jij ook veel plezier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, veel plezier mensen.![]()
Ik ga richting TV.
Ik ga met frisse tegenzin weer Jan in het commentatorhokje aanhorenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Wie kijkt er mee op de zender van Belgie? Met het commentaar van Peter van der Veire?
Ja. Al valt het tegenwoordig mee t.o.v. een jaar of drie terug. Maar ik weet dat ik mij ga storen aan domme opmerkingen. Dus liever hier. En tempo ligt ook iets lager (al komt dat niet door mij danquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben hier. Minder last van trolls.
Zet hem op de zender van Belgie joh. Veel leuker commentaar. Vergelijkbaar met Graham Northon.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga met frisse tegenzin weer Jan in het commentatorhokje aanhoren![]()
Die doet het vast alsnog beter dan Onana.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mja dan zie ik iedereen reageren op domme comments van Jan en dan wil ik weten wat hij heeft gezegdquote:
Wel een goed plan. Ik heb m nu op de Belg staan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Wie kijkt er mee op de zender van Belgie? Met het commentaar van Peter van der Veire?
Dat is wel een goed punt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja dan zie ik iedereen reageren op domme comments van Jan en dan wil ik weten wat hij heeft gezegd![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die doet het vast alsnog beter dan Onana.
Nou ja waarschijnlijk kunnen we ook zonder hem te horen wel meepraten over de domme dingen die hij gezegd heeftquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja dan zie ik iedereen reageren op domme comments van Jan en dan wil ik weten wat hij heeft gezegd![]()
De kat van mijn buren lijkt heel erg op de swing katquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De kat van mijn buren lijkt heel erg op de swing kat
Ik toch ook maar geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben hier. Minder last van trolls.
Ik was erbijquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
Er komen wat beelden van Eurovision In Concert langs op de Belg, in een programma over Jeremie
Nu begint eurvision pornoquote:
Denk dat er dit jaar nog wel meer dingen gebeuren die ze in Rotterdam niet zouden doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Deze opening is precies waarvan Sietse vooraf zei dat ze het in Rotterdam niet zouden gaan doen
Serviëquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nog favorieten voor vanavond? Ik vind Zweden erg mooi.
Ja, die of Jaguar Jonzequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had liever Voyager - Dreamer voor Australië gezien
Dit deden ze zelfs in het land van de wansmaak Azerbeidzjan niet eens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Deze opening is precies waarvan Sietse vooraf zei dat ze het in Rotterdam niet zouden gaan doen
Servië!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Roemenië. Servië. Georgië. Estland. Tsjechië. Polen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweden, Estland en Georgie. Roemenie en Tsjechie hebben ook wel leuke liedjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aan de eerste paar minuten te zien niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ben benieuwd of het allemaal wat samenhangender is dan dinsdag, daar zat geen lijn in.
Hele verbetering tov dinsdagquote:
Weggelopen bij The Roop.quote:
Er komt straks een reclame voor Head n Shouldersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Laura heeft nog ff snel een douche gepakt
Ja, al komt tot ook wel omdat de lat dinsdag wel erg laag lag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit ziet er bij Laura wel beter uit dan dinsdag.
Iets minder hard ook. Nog steeds niet genoeg, maar iig beter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit ziet er bij Laura wel beter uit dan dinsdag.
Slecht beginnen dan kan het alleen maar beter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al komt tot ook wel omdat de lat dinsdag wel erg laag lag.
Moroccan Oil hèquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er komt straks een reclame voor Head n Shoulders
Ik gun haar gewoon allesquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Manusje_v_a het volgende:
Onpopulaire mening: ik vind Malta leuk![]()
Betrapte mezelf er vanochtend in de auto op dat ik dat zo heerlijk kan meeblèren…
Volgens mij gaat Malta het ook beter doen dan de ESF-fans denken.
Vind ik niet zo vreemd. Zo slecht is het liedje ook weer niet en heeft best wel wat aanstekelijks. Zelf vind ik het wel wat overgeproduceerd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Manusje_v_a het volgende:
Onpopulaire mening: ik vind Malta leuk![]()
Betrapte mezelf er vanochtend in de auto op dat ik dat zo heerlijk kan meeblèren…
Volgens mij gaat Malta het ook beter doen dan de ESF-fans denken.
Ja zo hard ziet ze eruit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
De make-up artist en kapper van Laura mogen ze van mij ontslaan. Jurk vind ik nu wel mooi.
quote:
En daarna nog een liedje over de duivel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er komt straks een reclame voor Head n Shoulders
[ afbeelding ]
Nee weet alleen wat Finland doet. Check weinig van te voren.quote:
Dat was toch vorig jaar bij cyprus of is weer een nieuw liedje ingestuurd over de duivelquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna nog een liedje over de duivel.
In elk geval is Pennywise er, begreep ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna nog een liedje over de duivel.
Enjoy dan maarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee weet alleen wat Finland doet. Check weinig van te voren.
Jaquote:
Kijk nog eens goed naar het plaatjequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch vorig jaar bij cyprus of is weer een nieuw liedje ingestuurd over de duivel
Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Wil jij een balloon van deze grote meneer?
Was vandaag wel volop in het nieuws, nu definitief of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
Vandaag bekend geworden dat ze lid willen worden van de NAVO? Dat was al een paar dagen geleden.
We all float down herequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Die gelijkenis is wel erg groot ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In elk geval is Pennywise er, begreep ik
Totdat een clown met scherpe tanden komtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Leuke finnige opmerking wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ik met Jezebel![]()
![]()
![]()
@:redefine we kunnen weer.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Was vandaag wel volop in het nieuws, nu definitief of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |