Oh ja fuck dat hele sporten dan maar inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die komt niet vanavond.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar je moet ook naar ESF kijken hè, dus je kon sowieso al niet sporten!
Dat had ze maandag al gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja fuck dat hele sporten dan maar inderdaad.
Hoe weet je trouwens dat ze niet komt?
Haha zat net te denken ja. Maar deze TT blijft gewoon, anders blijven we aan de gang met songfestivaljarentitels.quote:
Hoe reageerde jij daarop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ze maandag al gezegd.
We komen zo bij z'n moeder, eerst even mentaal knakken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel een psychologische sessie.
Een ESF-gerelateerde opmerking van jouquote:
Ja eigenlijk verdient dit wel even aandachtquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een ESF-gerelateerde opmerking van jou
@Koen66 kan je je hierover even verantwoorden aub?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb die punt achter het jaartal weggehaald, wat was dat nou weer voor iets!
Die zit indruk te maken op een ESFster waar hij stiekem mee is gaan DMen. Kan niet anders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we aan de gang blijven inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha zat net te denken ja. Maar deze TT blijft gewoon, anders blijven we aan de gang met songfestivaljarentitels.
En dan hebben we het nog niet over prakken van eten gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt wel een psychologische sessie.
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, Luctor moet nog even bevestigen danwel ontkennen of hij zijn eten prakt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over prakken van eten gehad.
Wat een badass playerquote:
Ik had rijst vandaag, dat prak ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, Luctor moet nog even bevestigen danwel ontkennen of hij zijn eten prakt?
Nee jawel, ik lach je niet uit, maar het is gewoon zo'n droog/logisch antwoord op de wat aparte vraag van Straniquote:
Nee, geloof niet dat ik dat gezegd heb.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe weinig mis mee. Geen suggestief 'jammer' of zo?
quote:
Hm. Hm.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat ik dat gezegd heb.
Toch sneller dan ik van Italië verwacht had. 21.10 of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begon dinsdag het eerste liedje?
Er was eerst een cringe introfilmpje en daarna nog wat matig gebabbel door de presentatoren. Maar het eerste liedje was er wel rond tien over negen geloof ik?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begon dinsdag het eerste liedje?
Is ze morgen jarig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik ga nog even een cadeautje voor mijn moeder kopen voor morgen.
@NailQueen is het vanavond dat je ze live gaat zien ? Veel plezier.quote:
Ik ga ze morgen zienquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Nailqueen is het vanavond dat je ze live gaat zien ? Veel plezier.
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben geslaagd. Ik heb een cadeaubon van Groenrijk, die wilde ze hebben en heb er als extraatje nog een kabouter bij gedaan.
Ja, een tuinkabouter. De tuin staat er al vol mee tussen de plantjes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
LeukEen tuinkabouter? Die zijn kitsch en cool tegelijk
Alvast gefeliciteerd
Omdat we iedereen willen laten kennismaken met de SCquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat we iedereen willen laten kennismaken met de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |