Vermoedelijk is de BNer wereld ook iets kleiner dan die van de Italiani Famosi, waardoor ons groepje elkaar sowieso al beter kende dan deze twee Italianen en een Libanees.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat het alleen mij op valt maar ik heb het gevoel dat de presentatoren helemaal geen klik met elkaar hebben. Het voelt allemaal erg gespeeld. Chantal, Jan, Edsiel en Nikkie hadden echt een band met elkaar en voelde het allemaal wat natuurlijker.
En dan moeten Mika en Laura nog een duet gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat viel wel op![]()
Al kon ik ze steeds maar slecht horen omdat Cornald er overheen sprak en zijn geluid ook harder stond
Kwam eerder wel iets voorbij van zo'n lijstje, geloof ik. Ik wil zeggen halverwege het vorige topic.quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:11 schreef Moira het volgende:
Is er een lijstje van de getrokken helften van alle landen incl de big 5?
Spanje is 1e helft toch? Hoop dat ze haar niet als een opener zetten als El Diablo
Gisteren zijn Nederland, Zwitserland, Armenië, Portugal, Noorwegen en Oekraïne,quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:11 schreef Moira het volgende:
Is er een lijstje van de getrokken helften van alle landen incl de big 5?
Spanje is 1e helft toch? Hoop dat ze haar niet als een opener zetten als El Diablo
32%quote:Op woensdag 11 mei 2022 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen moet ik om deze tijd al onderweg zijn.
wahhh win ik nógquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier nu 28%, maar nu aan de lader.
samequote:
Het wordt een lange dagquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
sameik ben er maar om 6 uur uitgegaan, dat ging hem toch niet meer worden
Dat is mijn standaard wekkertijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat vond ik wel wat irritant.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat viel wel op![]()
Al kon ik ze steeds maar slecht horen omdat Cornald er overheen sprak en zijn geluid ook harder stond
Heb er nu wel iets meer vertrouwen in dat Oekraïne kans maakt maar zo veel andere landen zijn zeker niet kansloos. Derde keer Zweden in 10 jaar is veel, maar de organisatie is tenminste strak dus prima. Qua frontrunners gaat mijn absolute voorkeur naar de UK!quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Gaat Oekraïne het zaterdag binnenhengelen? Ik weet het oprecht niet meer. 3e keer in 10 jaar Zweden is ook kut, dus dan maar UK of toch nog een keer Italië?
Dan moet ze na Italië dus de kans is klein, beetje zelfde soort emotie/stijl.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:39 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou wel mooi zijn dat S10 die als tiende uit de enveloppe kwam op de 10de straks de 10de startplek krijgt.
Wellicht betekent dat ook voor de derde keer Petra Mede, dat is toch wel een verademing bij Laura Pausiniquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Derde keer Zweden in 10 jaar is veel, maar de organisatie is tenminste strak dus prima.
Drama soms dat slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha bij mij ook als ik niet thuis werk. 5 uur wekker, 6 uur in de auto, om 7 uur op kantoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard wekkertijd.
mwoa. Ik voel me best fit. Powernapje tussendoorquote:
Ja, dat is toch veel te vroeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha bij mij ook als ik niet thuis werk. 5 uur wekker, 6 uur in de auto, om 7 uur op kantoor.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drama soms dat slapen.
Ben meestal al ver voor 6 uur uit bed
Ik háát files en in de zomer, als ik in de pauze doorwerk, kan ik dan al om 15:00 naar huis, nog even van het heerlijke weer genietOn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is toch veel te vroeg.![]()
Herkenbaar. De ESF week een op tijd gaan slapen is geen goede combinatiequote:
Enge Lauraquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat vond ik wel wat irritant.
Ik miste ook chemie bij en tussen de presentatoren.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik háát files en in de zomer, als ik in de pauze doorwerk, kan ik dan al om 15:00 naar huis, nog even van het heerlijke weer genietOn.
In de winter is het niet te doen idd.
Altijd weer mensen met die 7 tot 15 mentaliteitquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik háát files en in de zomer, als ik in de pauze doorwerk, kan ik dan al om 15:00 naar huis, nog even van het heerlijke weer genietOn.
In de winter is het niet te doen idd.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer mensen met die 7 tot 15 mentaliteit
Zouden er mensen zijn die zeggen: ik ben dól op filesquote:
Goedemorgen!quote:
gekneusde kniequote:Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ook. Heb nu heel zere armen. Maar die heb ik nodig om me om te draaien om mijn gekneusde knie te ontzienEn dan ook nog werkstress en ESF hype.
Vandaag gelukkig vrij.
O dat is balen, beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ook. Heb nu heel zere armen. Maar die heb ik nodig om me om te draaien om mijn gekneusde knie te ontzienEn dan ook nog werkstress en ESF hype.
Vandaag gelukkig vrij.
En gekneusde neus, overal schaafwonden en gekwetst egoquote:
Bij het wandelen??!? Jeesaauss Arizona. Neus ook? Dus vol op je gezicht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En gekneusde neus, overal schaafwonden en gekwetst ego![]()
Maandag bij het wandelen ben ik plat op mijn smoel gegaan. Ik moest een droog slootjr met takken en wortels oversteken. Of ik struikelde of bleef haken of weggleed, geen idee, maar opeens lag ik met mijn gezicht zand te happen.
Aangezien ze er iedere dag weer voor in de rij staan...quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zeggen: ik ben dól op files![]()
Misschien als je gek op je auto bent en er zoveel mogelijk tijd in wil doorbrengen of zo?
hmmm.
die 50% was jij?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Pubers in huis wakker gemaakt met HEY HO LETS GO , JE MOET WEER NAAR SCHOOL.
50% vind het grappig
Niemand snapt natuurlijk hoe dit kanquote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij het wandelen??!? Jeesaauss Arizona. Neus ook? Dus vol op je gezicht.
Wandelen is best risicovol![]()
Dat ga je nog even voelen denk ik.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand snapt natuurlijk hoe dit kan
O dat is zoooo vreselijk jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:01 schreef Prisha het volgende:
Ik keek net naar het clipje Buitenlandse Pers lyrisch over optreden S10.
Komt er een dame voorbij met knalrode lippenstift. Dat zit niet alleen op haar lippen. Ze heeft dus lippenstift op een van haar voortanden. Dat is niet mooi
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Gezond inderdaad, mijn dagelijkse lunchwandeling.![]()
Misschien kan ik beter gaan skydiven ofzo
Sinds gisteravond blauw onder mijn oog. Zeg maar een veel duidelijker donkere wal dan normaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
bijvoorbeeld![]()
Heb je ook blauwe plekken in je gezicht, gezwollen neus?
auwwwwwwwquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En gekneusde neus, overal schaafwonden en gekwetst ego![]()
Maandag bij het wandelen ben ik plat op mijn smoel gegaan. Ik moest een droog slootjr met takken en wortels oversteken. Of ik struikelde of bleef haken of weggleed, geen idee, maar opeens lag ik met mijn gezicht zand te happen.
Is ie niet gebroken in elk geval, dat scheelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds gisteravond blauw onder mijn oog. Zeg maar een veel duidelijker donkere wal dan normaal![]()
Mijn neus voelt dikker dan hij eruit ziet maar is wel wat gezwollen. Maar lijkt nog wel recht te staan en ik kan er ook nog door ademen en heb geen bloedneus gehad, dus dat is wel positief!
Ik heb de wereld beschermd tegen boeven jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ie niet gebroken in elk geval, dat scheelt.
Zo dadelijk denken ze dat je een robbertje gevochten hebt
Gefeliciteerd! 🍆🎉quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik ben dól op pakketjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag wordt er weer een pakketje bezorgd bij mij
eyyyyyyquote:
Ik durf niet te kijken. Ik ga laden. Nu!quote:
Ik heb het doorquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op haar.
Hopelijk gaat dat beter bij badmintonmeisje.quote:
óf een goedequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op haar.
boks !quote:
quote:
Dit is er toch ook totaal geen geschikte dag voorquote:
Ik heb in totaal 2x gehoord, toen ze het voor het eerst zong en gisteren. Vind het niet echt goed genoeg om het terug te luisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef Prisha het volgende:
Ik moet stoppen met stuiteren.
Ik heb nu 3x S10 teruggeluisterd en dat was écht wel goed hoor
Dat kanquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 2x gehoord, toen ze het voor het eerst zong en gisteren. Vind het niet echt goed genoeg om het terug te luisteren.
Ik ben dól op chillen!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit is er toch ook totaal geen geschikte dag voor![]()
Gewoon beetje chillen!
quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik zelf wel kaartjes kan scoren, ik ben een soort Ticketmaster Queen.Vorig jaar zelfs voor de lol tickets voor de finale liveshow geclaimd en aan iemand van hier doorgegeven.
Poe, enerverende baan is het toch ook!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was even thee halen, word ik op dat moment gebeld, gelukkig net op tijd terug op mijn plaats om op te nemen.
Télefoon telefoon telefoon telefoon telefoon telefoonquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was even thee halen, word ik op dat moment gebeld, gelukkig net op tijd terug op mijn plaats om op te nemen.
Wanneer ik mijn telefoon mee neem, word ik niet gebeld, laat ik 'm een keer liggen op bureau, gelijk een gemiste oproep.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe, enerverende baan is het toch ook!
Je wordt met camera's in de gaten gehouden. Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn telefoon mee neem, word ik niet gebeld, laat ik 'm een keer liggen op bureau, gelijk een gemiste oproep.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je wordt met camera's in de gaten gehouden. Dat is wel duidelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:12 schreef Fascination het volgende:
Ik zie een story van Efendi op Instagram waarin ze samen met Tix ergens wandelt in Turijn
Hoe vind jij dat nummer?quote:
😯quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk alweer klaar met het werk voor vandaag.
uh, ja, ik zou graag nog wat meer te doen hebben eigenlijk.quote:
Vind dat best schattig.quote:
waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:32 schreef Meridiaan het volgende:
Zwitserland als eerste qualifier noemen is wel een flinke trollactie naar de fandom trouwens
Zwitserland wordt binnen ‘de Community’ niet echt positief benaderd, mensen vinden het lied niets.quote:
quote:
Ah zo. tnx!quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zwitserland wordt binnen ‘de Community’ niet echt positief benaderd, mensen vinden het lied niets.
Deed men ook heel sterk bij Bulgarije dit jaar.
O jee love is in the airquote:
Ik vroeg van de week of vorige week of ze nog bij elkaar waren.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder wil naar huis.Dit werd gisteren ondergesneeuwd om 20:58 maar wat rot voor je joh, sterkte met de situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks iets harder schreeuwen met de muziek. Daar heb ik wel behoefte aan
Koel en donker bewaren
Ik heb ook genoeg niet meegekregen tijdens het modden. Volgens mij goed, maar ik kan zijn tekst niet nog eens noemen.quote:
Join the clubquote:
@BillDauterive inderdaad, wat een onmogelijke toestand zo. Heel veel sterkte ermee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit werd gisteren ondergesneeuwd om 20:58 maar wat rot voor je joh, sterkte met de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Is ook nog extra lastig omdat het in het Belgs is natuurlijk, moet je je toch kunnen concentreren om dat een beetje te kunnen verstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg niet meegekregen tijdens het modden. Volgens mij goed, maar ik kan zijn tekst niet nog eens noemen.
Ik loop ook nog topics achter, maar dat komt later wel. Eerst aan het werk
Ik vind het ook een zeikerig nummer. Zwitserland is eindelijk het niveau van de braderiekneiters ontstegen maar nu sturen ze al een paar jaar van die emo-nummers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zwitserland wordt binnen ‘de Community’ niet echt positief benaderd, mensen vinden het lied niets.
Ik vind Zwitserland ook niets aan hoor. De act ook niet, met die wijdse armgebaren enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zeikerig nummer. Zwitserland is eindelijk het niveau van de braderiekneiters ontstegen maar nu sturen ze al een paar jaar van die emo-nummers.
Hoewel het op zich leuk zou zijn als ze een keer raak schieten, ze zijn ongeveer van net zo ver gekomen als wij dus ik voel enige verwantschap
Dat komt voort uit het lied, maar fandom reageert ook heftig omdat hij een NFT had gemaakt van zijn nummer. Dat hebben Italie en Australie ook gedaan, maar dan valt dan weer niemand over?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat was juist het beste stukje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:08 schreef vencodark het volgende:
Ik was eigenlijk een beetje bang dat S10 het verkloot had met die laatste emotionele noten.
Gelukkig wel gewoon door.
Nou, er zijn misschien kijkers die dan klagen dat ze haar noten niet haalt ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was juist het beste stukje.
Minstens 2013 al met Anouk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Achteraf is het eigenlijk best geinig als je bedenkt dat we juist tijdens de pulpjaren niet door de semi kwamen. En sinds de muzikale kwaliteit is gestegen, we er (sinds 2016) gewoon elk jaar bij zitten.
Alleen Trijntje haalde het niet, in 2015. Maar dat was niet echt een verrassing. Tering wat een chaos toen. Smakelijk gelachen om de topics hier destijds.quote:
Er zat inderdaad nog wel wat kuts tussen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Alleen Trijntje haalde het niet, in 2015. Maar dat was niet echt een verrassing. Tering wat een chaos toen. Smakelijk gelachen om de topics hier destijds.
Voor 2013 hoorde we ook bij de club die pulp stuurde hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Achteraf is het eigenlijk best geinig als je bedenkt dat we juist tijdens de pulpjaren niet door de semi kwamen. En sinds de muzikale kwaliteit is gestegen, we er (sinds 2016) gewoon elk jaar bij zitten.
Cornald zei het gister ook al, we zitten nu aan de bovenkant van het klassement qua qualifiers, samen met Zweden en Oekraïne. Dat is echt netjes, aangezien we daarvoor samen met Zwitserland tot de kneuzenclub van het ESF behoorden.
Denk het niet gezien televote resultaatquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me wel af, als Nederland niet automatisch was gekwalificeerd vorig jaar, of Jeangu dan de finale gehaald zou hebben.
Inderdaad. Dat was echt niets.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me wel af, als Nederland niet automatisch was gekwalificeerd vorig jaar, of Jeangu dan de finale gehaald zou hebben.
Met 3j's als dieptepunt. Nog minder punten dan Sienekequote:Op woensdag 11 mei 2022 10:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor 2013 hoorde we ook bij de club die pulp stuurde hoor
Ja, goed punt. Maar met een goede inzending hadden we makkelijk door de semi kunnen komen toen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor 2013 hoorde we ook bij de club die pulp stuurde hoor
Het grootste deel van de kijkers zal toch vooral die emotie voelen en niet denken aan het wel of niet precies raken van de juiste toonhoogte daar. Daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, er zijn misschien kijkers die dan klagen dat ze haar noten niet haalt ofzo.![]()
Geen idee hoe het publiek zoiets vindt.
Sieneke was nog niet eens verschrikkelijk eigenlijk. 3Js en de Toppers, man man manquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met 3j's als dieptepunt. Nog minder punten dan Sieneke
O shit ik vergeet nog Glennis Grace en Treble. Maar laten we het over die laatste helemaal niet hebben. Ik denk dat heel Europa zich afvroeg waar ze in hemelsnaam naar zaten te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sieneke was nog niet eens verschrikkelijk eigenlijk. 3Js en de Toppers, man man man
Eigenlijk verneukten we het elk jaar zelf. Eens afpellen.
2007 Edsilia: oubollig nummer, matige act
2008 Hind: idem
2009 Toppers:
2010 Sieneke: goed gezongen en bijpassende act ook maar nummer ouderwets en het sloeg totaal niet aan, te clownesk
2011 3Js: onopvallend lied en slechte act
2012 Joan: het lied was nog niet eens verkeerd maar die indianentoestand sloeg nergens op, de act was rommelig en ze zong live natuurlijk kneitervals
En dan neem ik de startpositie en de concurrentie in die jaren nog niet eens mee. Wat een treurnis deze opsomming eigenlijk
Maar gelukkig kwam Anouk
Oh ja Treble.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O shit ik vergeet nog Glennis Grace en Treble. Maar laten we het over die laatste helemaal niet hebben. Ik denk dat heel Europa zich afvroeg waar ze in hemelsnaam naar zaten te kijken
3 wijven die gillend op een trommel liepen te hengsten. Ze waren niet eens te verstaan ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja Treble.
Gelukkig hoor je daar sinds ESF ook nooit meer iets van.
Ja, het was echt tenenkrommend.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enge Laura![]()
Ik vond haar verschrikkelijk. Wat een slechte presentatie was dat. Zero chemie inderdaad.
Dat kwam omdat ze in een eigen 'taal' zongen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
3 wijven die gillend op een trommel liepen te hengsten. Ze waren niet eens te verstaan ook
Oke ik zou er geen woorden aan vuil maken. Niet lang volgehouden
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder wil naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks iets harder schreeuwen met de muziek. Daar heb ik wel behoefte aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
S10 zingt ook in haar eigen taal en die versta ik prima.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze in een eigen 'taal' zongen.
Ik denk dat dat juist punten heeft opgeleverd. Het optreden ging naar mijn mening na de eerste minuut toch een beetje als een nachtkaars uit, totdat S10 aan het einde deze mooie emotie toonde.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:08 schreef vencodark het volgende:
Ik was eigenlijk een beetje bang dat S10 het verkloot had met die laatste emotionele noten.
Gelukkig wel gewoon door.
Ja maar het geluid was ruk en ze waren halverwege al buiten adem manquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze in een eigen 'taal' zongen.
Je denkt dat ik dat nu nog weet allemaal joh.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar het geluid was ruk en ze waren halverwege al buiten adem man
quote:
Die dacht na die eerste ook "Wat was dat voor bagger, snel nog even iets moois luisteren"quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand in de rechterbalk op Spotify eerst naar Trenuletul luisteren, en daarna naar Med Haekkandi Sol
Dan zou ie het andersom geluisterd moeten hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dacht na die eerste ook "Wat was dat voor bagger, snel nog even iets moois luisteren"
Oh dank voor de aanvulling! Ik wist dat ik wat vergat, maar dat was het ook ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat komt voort uit het lied, maar fandom reageert ook heftig omdat hij een NFT had gemaakt van zijn nummer. Dat hebben Italie en Australie ook gedaan, maar dan valt dan weer niemand over?
Ik ben van allebei wel fanquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dacht na die eerste ook "Wat was dat voor bagger, snel nog even iets moois luisteren"
Ik weet niet of het met die twee nummers veel uitmaakt of je ze achterstevoren luistert. IJslands is zo onnavolgbaar dat het waarschijnlijk gewoon beide kanten op hetzelfde klinkt en ik denk dat lutelunerT of Trenuletul allebei even erg zouden zijn, met als enige verschil dat die trein in de clip dan achteruit zou rijden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ie het andersom geluisterd moeten hebben.
Hij moet ook een keer terug die trein.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met die twee nummers veel uitmaakt of je ze achterstevoren luistert. IJslands is zo onnavolgbaar dat het waarschijnlijk gewoon beide kanten op hetzelfde klinkt en ik denk dat lutelunerT of Trenuletul allebei even erg zouden zijn, met als enige verschil dat die trein in de clip dan achteruit zou rijden.
Hey, hoezo heb je mij in je lijstquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand in de rechterbalk op Spotify eerst naar Trenuletul luisteren, en daarna naar Med Haekkandi Sol
Ik ben van beide geen fan. IJsland vind ik wel mooi op zich, maar het doet me niet genoeg om er echt iets van te vinden verder. Moldavië vind ik echt vanaf dat het uitkwam al vreselijk, 100% niet mijn ding.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben van allebei wel fanMaar dan om een andere reden.
Ja gisteravond, maar hij lijkt hem gemist te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet ook een keer terug die trein.
Als je je maar gedraagt.quote:
De FOK influencer gedraagt zich wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je je maar gedraagt.
Dan doe ik dat ook.
Erg mooi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De FOK influencer gedraagt zich wel.
quote:
Frustratie met de testers zo groot?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgend jaar neem ik tijdens ESF week vrij van werk
Ja, frustratie zit hoog.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Frustratie met de testers zo groot?
Plek 10.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:06 schreef Strani het volgende:
Zie nu pas dat het eerste helft is geworden en ik vrees ook dat ze ons echt niet op een mooie plek gaan zetten.
Het meest schokkende van dit alles is dat ik het gevoel had dat Edsilia nog 'vrij recent' had meegedaan maar dat is dus alweer 15 jaar geledenquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sieneke was nog niet eens verschrikkelijk eigenlijk. 3Js en de Toppers, man man man
Eigenlijk verneukten we het elk jaar zelf. Eens afpellen.
2007 Edsilia: oubollig nummer, matige act
2008 Hind: idem
2009 Toppers:
2010 Sieneke: goed gezongen en bijpassende act ook maar nummer ouderwets en het sloeg totaal niet aan, te clownesk
2011 3Js: onopvallend lied en slechte act
2012 Joan: het lied was nog niet eens verkeerd maar die indianentoestand sloeg nergens op, de act was rommelig en ze zong live natuurlijk kneitervals
En dan neem ik de startpositie en de concurrentie in die jaren nog niet eens mee. Wat een treurnis deze opsomming eigenlijk
Maar gelukkig kwam Anouk
Ai, gekneusd zelfs. Dat is wat vervelender. Is het een lichte kneuzing en verwacht je snel weer alles te kunnen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vandaag gelukkig vrij.
Eindigen op plek 10 in de finalequote:
Van dat rijtje vind ik Edisilia en Hind minst slechte nummersquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meest schokkende van dit alles is dat ik het gevoel had dat Edsilia nog 'vrij recent' had meegedaan maar dat is dus alweer 15 jaar geleden
Tros dacht dat het ESF een muziekpleinfeest was maar dan op Europees niveauquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
Nou blijf ik trouwens van mening dat Sieneke het ergste is dat we in de donkere jaren hebben gestuurd. Ik weet dat ik hierin een beetje alleen sta want 'ze deed het toch best goed' maar met die act sloeg de Tros zó de plank mis over wat in Europa zou kunnen werken. Beschamend. En nou verstond Europa het verder natuurlijk niet maar de tekst was ook echt niveautje Oranje TV.
Ik vind De Toppers toch een graad erger dan Sieneke.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
Nou blijf ik trouwens van mening dat Sieneke het ergste is dat we in de donkere jaren hebben gestuurd. Ik weet dat ik hierin een beetje alleen sta want 'ze deed het toch best goed' maar met die act sloeg de Tros zó de plank mis over wat in Europa zou kunnen werken. Beschamend. En nou verstond Europa het verder natuurlijk niet maar de tekst was ook echt niveautje Oranje TV.
Ja snap ik ook maar de Toppers was gewoon iets dat heel snel vergeten zou worden. Dat vind ik dan minder erg dan Sieneke.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind De Toppers toch een graad erger dan Sieneke.
Och, mijn moeder had het laatst ook over "onlangs, die band met die monsterpakken".quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meest schokkende van dit alles is dat ik het gevoel had dat Edsilia nog 'vrij recent' had meegedaan maar dat is dus alweer 15 jaar geleden
Jouw moeder en ik zijn zo'n beetje dezelfde leeftijd danquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, mijn moeder had het laatst ook over "onlangs, die band met die monsterpakken".
Aangezien jij en ik volgens verschillende indelingen in dezelfde generatie vallen hoop ik dat toch echt niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw moeder en ik zijn zo'n beetje dezelfde leeftijd dan
Jawel, jij en je moeder zijn ook ongeveer dezelfde leeftijd. Plot twist.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aangezien jij en ik volgens verschillende indelingen in dezelfde generatie vallen hoop ik dat toch echt niet.
Relatief gezien wel, gemeten naar de tijdlijn van het hele universum.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, jij en je moeder zijn ook ongeveer dezelfde leeftijd. Plot twist.
Daar heb jij weer een punt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief gezien wel, gemeten naar de tijdlijn van het hele universum.
Wat aardig dat je er nog aan denkt! Vanochtend heb ik met de verpleging gebeld en ze gaan proberen te kijken of mijn moeder tijdelijk naar een verzorgingstehuis oid kan gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit werd gisteren ondergesneeuwd om 20:58 maar wat rot voor je joh, sterkte met de situatie.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Join the club.
[..]
@:billdauterive inderdaad, wat een onmogelijke toestand zo. Heel veel sterkte ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:03 schreef Momo het volgende:
Sterkte @:BillDauterive, weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, hebben ze geen ervaring in het ziekenhuis met patiënten met dit soort problematiek? Ik kan mij herinneren van 10 jaar geleden ofzo dat mij oma ook naar huis wou meteen na operatie na gebroken heup wat ook echt niet kon en dat ze echt kwam eisen dat ze naar huis ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie dat Maja Keuc nu eindelijk oud genoeg is voor me. Straks even contact opnemen met haar manager.![]()
Nu, op dit moment?quote:![]()
Heeft hij daar ook mee ingestemd, of ben je er gewoon ineens op gesprongen?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ineens 20 topics met een nieuwe reactie, allemaal van @grazz
Een heuse grazzgolf.Reality is for people who can't imagine anything better.
@grazz is back!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Vandaag Inside is terug vanaf maandag. Wat een perfecte timing dat ze precies geen kans hadden het ESF af te zeiken in de uitzendweek
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hoorde vanmorgen al dat De Snor een gesprek met Sjon had gehadquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag Inside is terug vanaf maandag. Wat een perfecte timing dat ze precies geen kans hadden het ESF af te zeiken in de uitzendweek
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Conclusie was CONTRACT IST CONTRACT?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen al dat De Snor een gesprek met Sjon had gehadAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
VI terug? Dat zagen we nou écht niet aankomen!quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag Inside is terug vanaf maandag. Wat een perfecte timing dat ze precies geen kans hadden het ESF af te zeiken in de uitzendweek![]()
Nog iets sneller terug dan Overmars naar FC Antwerpquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag Inside is terug vanaf maandag. Wat een perfecte timing dat ze precies geen kans hadden het ESF af te zeiken in de uitzendweek![]()
Altijd fijn als de klant wel de creditnota instuurt, maar de bijhorende debetfactuur niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zijn er grotere drama queens dan die gasten van VI? Jezus zeg, kap er dan eens een keer echt mee!quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
Op zich eens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er grotere drama queens dan die gasten van VI? Jezus zeg, kap er dan eens een keer echt mee!Koel en donker bewaren![]()
Het wordt langzaam aan inderdaad wel een beetje Heintje Davids.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er grotere drama queens dan die gasten van VI? Jezus zeg, kap er dan eens een keer echt mee!![]()
Maar wat heb je eigenlijk op je brood vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd fijn als de klant wel de creditnota instuurt, maar de bijhorende debetfactuur niet.![]()
Ik had bij mijn ontbijt vlokken en jam.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat heb je eigenlijk op je brood vandaag?
En 's middags had ik kip, gegrild gehakt en ei.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Denk even een weekje niet sportenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, gekneusd zelfs. Dat is wat vervelender. Is het een lichte kneuzing en verwacht je snel weer alles te kunnen?Ja, komt wel goed. Hij is nu nog flink dik en ik strompel wat. Maar kan wel gewoon autorijden en stukjes lopen. Niet dat ik OOIT nog ga lopen, maar het gaat om het idee
Pffff.... En iedereen gaat ook gewoon weer kijken natuurlijk. Ik niet. Ik keek het toch al nooitquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
De tijd heelt alle wondenquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nog iets sneller terug dan Overmars naar FC Antwerp
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd fijn als de klant wel de creditnota instuurt, maar de bijhorende debetfactuur niet.Dit was nogal een andere Luctor gisteravond.quote:
Koel en donker bewaren![]()
Volgens mij was het contract ontbonden?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Conclusie was CONTRACT IST CONTRACT?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik vond die jurk van Laura anders niet zo geil.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Dit was nogal een andere Luctor gisteravond.C’est Davie :o)![]()
Verschil tussen werkLuctor en vrijLuctor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Dit was nogal een andere Luctor gisteravond.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik was toen 16. Ik weet nog als de dag van gister dat iedereen viesmad en piswoest was dat er 10 Oostbloklanden door waren. Het jaar van Molitva en Verka. Dat was nog in de tijd van 1 semi. We worden oudquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meest schokkende van dit alles is dat ik het gevoel had dat Edsilia nog 'vrij recent' had meegedaan maar dat is dus alweer 15 jaar geleden![]()
![]()
Filip Kirkorov zat gisteren in het publiek van het Songfestival![]()
![]()
Het is dat de Moldaven hun act al geselecteerd hadden, anders had ie daar waarschijnlijk weer een vinger in de pap gehad dit jaar. Ik vrees voor volgend jaar![]()
![]()
Het is dat Kirkorov vermoedelijk ook een Bulgaars paspoort heeft, anders hadden ze hem wel op de lijst met Russen die de EU niet in mogen kunnen zetten. Zou prettige bijvangst zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Het is dat de Moldaven hun act al geselecteerd hadden, anders had ie daar waarschijnlijk weer een vinger in de pap gehad dit jaar. Ik vrees voor volgend jaar![]()
Dus geen reden tot een welgemeend toedeledoki vandaag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had bij mijn ontbijt vlokken en jam.
En 's middags had ik kip, gegrild gehakt en ei.![]()
Hij doet iets voor Griekenland las ik op Twitter.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Het is dat de Moldaven hun act al geselecteerd hadden, anders had ie daar waarschijnlijk weer een vinger in de pap gehad dit jaar. Ik vrees voor volgend jaarDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is erg wisselvallig de voorbije jaren. 2020 en 2021 hadden een prima line-up, maar 2019 en 2022 zijn erg matig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:17 schreef Strani het volgende:
Hier staat Il Volo momenteel op om me te herinneren aan een betere editie van het ESF.
/bitterDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is jammer dat je winkansen daardoor vooraf ook erg lastig in te schatten zijn. Maar de afgelopen jaren hebben we wel winnaars gezien die het in een sterker jaar waarschijnlijk niet gered hadden. Running Scared, Heroes en Toy zijn daar mooie voorbeelden van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is erg wisselvallig de voorbije jaren. 2020 en 2021 hadden een prima line-up, maar 2019 en 2022 zijn erg matig.![]()
Ik vond Fai Rumore gisteren het allerbeste nummer van de avondquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:17 schreef Strani het volgende:
Hier staat Il Volo momenteel op om me te herinneren aan een betere editie van het ESF.
/bitter
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik vraag me nog regelmatig af wie er in 2020 gewonnen zou hebben. Maar ik denk toch Dadi uiteindelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond Fai Rumore gisteren het allerbeste nummer van de avond![]()
Nou als ik zo keek naar dat optreden van gisteren denk ik toch Italië. Meer jurysteun dan voor IJsland uiteindelijk denk ik?
Maar goed, dat is voorbij, move on.
Ik vind het dus best wel meevallenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:17 schreef Strani het volgende:
/bitterAl is dat waarschijnlijk ook omdat de liedjes van dit jaar best goed aansluiten op m'n eigen muzieksmaak.
De 10 Q's waren echt wel het beste geval wat had kunnen gebeuren voor mij dus ik was wel tevreden met de uitslag. Of nou ja, ik had Slovenië er wel bij gewild, maar dat zag ik allang niet meer gebeurenDe uitslag die er dus uit kwam was voor mij the best possible outcome. Ik had alleen Letland en Noorwegen omgewisseld denk ik, maar je kon er eigenlijk al wel vergif op innemen dat Noorwegen zich zou kwalificeren
![]()
![]()
Pakketje is bij de buren bezorgd en er is geen poging tot aanbellen geweest 😠Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Hier werd wel aangebeld, pakketje voor de deur gezet en de bezorger vertrok gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketje is bij de buren bezorgd en er is geen poging tot aanbellen geweest 😠
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dat vind ik nog erger.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier werd wel aangebeld, pakketje voor de deur gezet en de bezorger vertrok gewoon
Niet bezorgen als ik thuis ben of onbeheerd bij de voordeur daar maak ik altijd een klacht bij desbetreffende bedrijf dat het pakket bezorgt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Heb vandaag de Vaandeldrager gezien. Gekocht van MIJN belastinggeld, dus moest wel even checken of dat het waard was natuurlijk.![]()
Maar was mooi. Sowieso erg mooi museum.![]()
ZUCHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:52 schreef AgnesGru het volgende:
ZUCHTStom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor het geld van dat portret van een jonge André Hazes kan je heel wat belastinggeldverslindende Oostblokfeestjes ter eer en glorie van Cornald Maas betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:50 schreef Em31 het volgende:
Heb vandaag de Vaandeldrager gezien. Gekocht van MIJN belastinggeld, dus moest wel even checken of dat het waard was natuurlijk.![]()
Maar was mooi. Sowieso erg mooi museum.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ZUCHTDat is idd balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik zit de show van gisteren terug te kijken en Moldavië was toch wel echt mijn favoriet hoor, wat een genot.
Ik snap niet waarom zijn ex Monique André Hazes jr terug wilt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het geld van dat portret van een jonge André Hazes kan je heel wat belastinggeldverslindende Oostblokfeestjes ter eer en glorie van Cornald Maas betalen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Een jonge André Hazesquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het geld van dat portret van een jonge André Hazes kan je heel wat belastinggeldverslindende Oostblokfeestjes ter eer en glorie van Cornald Maas betalen.![]()
Meerdere feestjes ja, maar is er ook een nummer te koop?![]()
![]()
ZUCHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Kirkorov heeft volgend jaar in mei vast nog wel een gaatje in zijn agendaquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een jonge André Hazes![]()
Meerdere feestjes ja, maar is er ook een nummer te koop?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:03 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat Molloot ook zei, wel bang dat hij er volgend jaar gewoon weer zitquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kirkorov heeft volgend jaar in mei vast nog wel een gaatje in zijn agenda![]()
![]()
ZUCHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor Azerbeidzjan ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat Molloot ook zei, wel bang dat hij er volgend jaar gewoon weer zit
Well Done Bakuquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hele dag is het zonnig en dan werk ik aan de schaduwkant en dan zou nu de zon mijn kamer in komen, is het zwaar bewolkt.
Fuck the EBU.![]()
Ideaal toch.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag is het zonnig en dan werk ik aan de schaduwkant en dan zou nu de zon mijn kamer in komen, is het zwaar bewolkt.Koel en donker bewaren![]()
Ik had graag ook nog even van het zonnetje genoten.quote:
Fuck the EBU.![]()
Zonnetje buiten is tot daaraan toe, maar ik vind binnen zitten met de zon op het raam niks, wordt veel te snel warmquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had graag ook nog even van het zonnetje genoten.![]()
Maar goed, dat is ook mijn warme-huis-trauma
Mijn raam stond nog open, dus zou het wel mee vallen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zonnetje buiten is tot daaraan toe, maar ik vind binnen zitten met de zon op het raam niks, wordt veel te snel warm![]()
Maar goed, dat is ook mijn warme-huis-traumaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-iets-kleurrijks-aanHet modemeisje van de Telegraafquote:’Hopelijk trekt S10 in de finale iets kleurrijks aan’
Want dat past goed bij het nummer, lekker luchtig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef Arizona het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-iets-kleurrijks-aan
[..]
Het modemeisje van de TelegraafReality is for people who can't imagine anything better.
Terwijl dat zwart ook nog eens prima isquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het modemeisje van de TelegraafAlleen dat de rest van de staging dan ook weer donker op donker is, is wel wat te.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Alsof je naar de act van Noorwegen kijkt en zegt dat ze misschien beter een papegaaienmasker op kunnen doen bij dat lied.Reality is for people who can't imagine anything better.
Die moet sowieso niet kijken naar acts met een modeblik, maar kijken of de kleding past bij de actquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het modemeisje van de Telegraaf
Ik heb artikel gelezen en het lijkt door stagiair geschreven te zijn. Zo slecht en totaal geen besef wat Eurovisie songfestival inhoudt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hugo zegt zowaar zinnige dingen over woningmarkt. https://www.trouw.nl/econ(...)grondrecht~b969e54e/Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
HuGODquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:23 schreef ijs_beer het volgende:
Hugo zegt zowaar zinnige dingen over woningmarkt. https://www.trouw.nl/econ(...)grondrecht~b969e54e/
Voor een linkse CDA'er ook wel ideaal dit eigenlijk, socialer beleid met een belerende vinger erbij, dat past wel goed![]()
![]()
En qua dossier passender.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
HuGOD
Voor een linkse CDA'er ook wel ideaal dit eigenlijk, socialer beleid met een belerende vinger erbij, dat past wel goed
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Is natuurlijk ook rommelig de minister van VWS geworden. Z'n eerdere portefeuille met ouderenzorg en zo paste hem wel beter. Na Bruins was het vooral handig dat er snel iemand met enige kennis van zaken en politieke ervaring op die post terechtkwam en ja, toen liet Hugo zich die post niet meer afpakkenquote:![]()
![]()
Typisch bnnvara weer. Bij khalid en Sophie wordt weer neerbuigend gedaan over Moldavië en dat het afdoet aan s10 en meer onzin.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Er is het Nederlandse medialand echt een blinde vlek voor alles wat niet in hun straatje past. Ik vraag mij af wat ze van The Ramones vindenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef RipCity het volgende:
Typisch bnnvara weer. Bij khalid en Sophie wordt weer neerbuigend gedaan over Moldavië en dat het afdoet aan s10 en meer onzin.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wansmaak.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is het Nederlandse medialand echt een blinde vlek voor alles wat niet in hun straatje past. Ik vraag mij af wat ze van The Ramones vindenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nouja Britten kunnen er ook wat van. Dan krijgt James Newman vorig jaar 0 punten en dan zie ook weer beelden voorbij komen van Verka, Netta, Conchita etc. hoe kunnen hun wel punten krijgen en wij niet? Die 0 punten was misschien een beetje te hard. Maar ze zullen dan niet andere acts laten zien op een moment als dat. Beetje slachtofferrol aanmetenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is het Nederlandse medialand echt een blinde vlek voor alles wat niet in hun straatje past. Ik vraag mij af wat ze van The Ramones vinden![]()
![]()
Zijn er nog plannen om met een groepje van hier mee te doen aan de ESF-quiz van Upbeatles straks?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik heb mijn vaste quizteam gevraagd en het lijkt erop dat er slechts 1 ander iemand kan. Dat is vervelend, want dan kan ik hem niet alleen laten en bij jullie aansluitenDaarnaast is het ook zo dat je met twee geen topscore gaat halen, maar ach...
![]()
Ik ga eens zien hoe ver ik het in mijn eentje red, terwijl ik ondertussen ook de jury-finale probeer mee te pakken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
Zijn er nog plannen om met een groepje van hier mee te doen aan de ESF-quiz van Upbeatles straks?
Succes allen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Viel toch heel erg mee? De eerste gast was er heel positief over en de tweede vond het niks.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef RipCity het volgende:
Typisch bnnvara weer. Bij khalid en Sophie wordt weer neerbuigend gedaan over Moldavië en dat het afdoet aan s10 en meer onzin.Reality is for people who can't imagine anything better.
Het plan was er wel. Maar geen idee of er nog iemand wil aanschuiven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
Zijn er nog plannen om met een groepje van hier mee te doen aan de ESF-quiz van Upbeatles straks?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Maar we wonen niet in het VK, dus dat is minder boeiend dan het gezeur hier.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Britten kunnen er ook wat van. Dan krijgt James Newman vorig jaar 0 punten en dan zie ook weer beelden voorbij komen van Verka, Netta, Conchita etc. hoe kunnen hun wel punten krijgen en wij niet? Die 0 punten was misschien een beetje te hard. Maar ze zullen dan niet andere acts laten zien op een moment als dat. Beetje slachtofferrol aanmetenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ga de quiz niet doen. Misschien anderen nog wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
Zijn er nog plannen om met een groepje van hier mee te doen aan de ESF-quiz van Upbeatles straks?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zijn er nu nog mensen alleen die zich liever aansluiten bij mijn vaste quizteam (bestaande uit twee personen vandaag)? Stuur even een dm'metje en dan stuur ik een linkje naar de chat waar we overleggen. Het is wel text-based, dus we doen niets met voice chat.
![]()
DM gestuurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn er nu nog mensen alleen die zich liever aansluiten bij mijn vaste quizteam (bestaande uit twee personen vandaag)? Stuur even een dm'metje en dan stuur ik een linkje naar de chat waar we overleggen. Het is wel text-based, dus we doen niets met voice chat.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Wat een verdriet bij SPA-PECOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik wil meedoen, maar was vandaag moe van gisteren. Daardoor lukte het werken nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
De Britten zijn dan ook wel een beetje lui. Zo’n enorme muziekcultuur hebben en alsnog jarenlang alleen maar trash sturen. Enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Britten kunnen er ook wat van. Dan krijgt James Newman vorig jaar 0 punten en dan zie ook weer beelden voorbij komen van Verka, Netta, Conchita etc. hoe kunnen hun wel punten krijgen en wij niet? Die 0 punten was misschien een beetje te hard. Maar ze zullen dan niet andere acts laten zien op een moment als dat. Beetje slachtofferrol aanmeten
En Graham Norton maar cynisch doen.![]()
Kan die iets anders dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..
En Graham Norton maar cynisch doen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier vooral woei. Geen idee of het ook regent. Ik lig al in bed.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
U is vroegquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier vooral woei. Geen idee of het ook regent. Ik lig al in bed.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:
Maar dat draagt er natuurlijk ook aan bij dat ze het ESF zelf amper serieus nemen. Als de BBC een voorronde houdt dan wordt er door dronken hooligans op een of andere kermisact gestemd en sturen ze zo’n Scooch-achtige kutinzending. Zo kom je ook nooit uit die negatieve spiraal.
Of Bonny Tyler, die straalkacheltjelam op het podium stond. Nog zo’n hoogtepuntje.![]()
Op zich wel, maar tijdens het ESF niet. Waarbij het nog wel zou schelen als die de eigen inzending hetzelfde zou behandelen als de rest. Nu is die heel erg kritisch over de rest om zodra het VK komt enorm om te slaan, dan is die altijd super positief.quote:
Op zich niet zo vreemd dat die de eigen inzending niet teveel kan bekritiseren, maar hij overdrijf het enorm.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ach ja, hij moet hele dagen rennen om de telefoon op zijn werk op tijd te kunnen oppakken als die weer eens zit te fokken op de wc.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Op zich is Jan Smit wel een beetje de Nederlandse Graham Norton. Maar dan zonder humor en talent.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hij zingt wel beter schat ik inquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
Op zich is Jan Smit wel een beetje de Nederlandse Graham Norton. Maar dan zonder humor en talent.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: