SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 10-05-2022 22:50:09 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Het eerste nummer ging over een vagina schijnbaar, dus ja.quote:
Hoi Greys, wist je dat de Europese campagne van Feyenoord dit seizoen gewoon 2 keer een songfestival mee maakt? Dat is wat hequote:
Wel een finalistquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik word gewoon telkens agressief als ik Oostenrijk zie.
Van wie is dat hoofd tho?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
Er staat opeens een ander plaatje in de OP
note uitgedeeld aan @:neef_wuppie
Zeer terecht, uitstekend adminwerk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik word er juist vrolijk van!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik word gewoon telkens agressief als ik Oostenrijk zie.
Stringer Bellquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik haal hem er NU uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
Heeft zich ook ooit nog met een automerk bemoeidquote:
Watquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het eerste nummer ging over een vagina schijnbaar, dus ja.
Een soort Di-rect met Soldier onquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Nog even de achtergrondinfo van Juf Greys van wat er nu komt: Fai Rumore van Diodato die eigenlijk voor Itali meegedaan zou hebben in NL in 2020 toen het niet doorging en zijn lied werd daarna ht balkonzinglied in Itali tijdens de lockdowns. Nu krijgt hij alsnog het grote podium.
Ik vind het het mooist van de hele avond.
Je maakt me heel benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Lonaa het volgende:
@:GGMM bedankt voor de wedstrijd update nog. Ik was ff..iets anders doen.
Waarom deed hij dan in 2021 niet alsnog (met een ander nummer) mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Nog even de achtergrondinfo van Juf Greys van wat er nu komt: Fai Rumore van Diodato die eigenlijk voor Itali meegedaan zou hebben in NL in 2020 toen het niet doorging en zijn lied werd daarna ht balkonzinglied in Itali tijdens de lockdowns. Nu krijgt hij alsnog het grote podium.
Volgens de bookmakers nog 10e van alle deelnemers. Dus finale zou geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zou me echt verbazen als NL bij de eerste 10 zit.
Omdat je eerst de Italiaanse vooronde show moet winnen. Bijna elk land heeft een nationale finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan in 2021 niet alsnog (met een ander nummer) mee?
Dan had hij in 2021 San Remo moeten winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan in 2021 niet alsnog (met een ander nummer) mee?
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Fuck, hij had hier gewoon mee gewonnen.
Ja, ik zat naast je.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb denk ik onder een steen geleefd want ik ken dit hele nummer niet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
SMS-geld binnen harkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom doen ze nog steeds alsof het duurt dat iets 'geteld' moet worden?
Ook gemist. Tenminste wel vaag iets van gehoord, maar dat het om een bepaald (dit) nummer ging. Ben sindsdien nog wel vier keer in Italie geweest, ook het daar niet gehoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.
Is altijd met de pauzemuziek bij songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dit nog het beste wat ik heb gezien
Is dat de oorzaak van dat debiele dansje van de zorgmedewerkers?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
IJsland had ook wel een kans gemaakt, maar verder eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ook zonder meezingend publiek?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit was in Italiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak van dat debiele dansje van de zorgmedewerkers?
IJsland had ook kans gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja joh, zo krachtig en loepzuiver gezongen en het blijft een emotioneel lied.quote:
Dit liedje was leuker dan wat ze vorig jaar hadden jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat is hier zo goed aan? Of houden jullie allemaal heel erg van Eros Ramazotti?
Oh daar ben ik heel vaak van onder de indruk. Als ze in de keuken staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Eerste keer vanavond dat ik onder de indruk ben van de Italianen.
Rusland!quote:
Eens, dit is Italiaanse kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Ook dit jaar zouden ze weer kans maken, dus misschien zelfs (bijna) vier keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Nexum het volgende:
Italie had 3x achter elkaar kunnen winnen bedenk ik me nu
Ja, eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit liedje was leuker dan wat ze vorig jaar hadden ja
Je bent toch niet weggeweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef herverwijderd het volgende:
Is dat een legging met van die dingen om je voeten???
Tering, alle lelijke dingen uit mij jeugd komen echt terug.
Hangt van het jaar af. In 2006 begonnen ze te experimenteren met HD, maar waren nog niet alle camera's HDquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef hole1988 het volgende:
Archief wordt alleen in SD kwaliteit bewaard?
Ze is 15, dan mag dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef GGMM het volgende:
Zo'n mooie meid, zo'n vreselijk kapsel
Nee, dat kan niet.
Maar wat zij aanheeft....nou is Itali toch een modeland. Maar dit....quote:
Puntje waard iddquote:
Nee, dit is hem ook niet.quote:
Ik mis Cavaliers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit is hem ook niet.
Prima dat je kritiek op mij hebt dat mag ook, maar dan verwacht ik wel wat beters
Ze mogen nooit meer winnen.quote:
Het einde van de uitzending is naderende, prima tijd om dus nog eens af te sluiten met een slechte grap. Pieken kun je niet altijd doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit is hem ook niet.
Prima dat je kritiek op mij hebt dat mag ook, maar dan verwacht ik wel wat beters
Die dachten vorig jaar even te winnen, maar nemen nu helemaal geen risico dat over te doen ...quote:
Volgens mij leek deze op de rechter maar liep hij niet door aan de zijkant.quote:
Jaquote:
Blijkbaar keuze van het land. Lang niet alle optredens hadden dat wanstaltige regiewerk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:00 schreef Housekeeper het volgende:
Vreselijk die regie. Dat ubersnelle schakelen tussen de camera's is de hel
Hij is zo goed, vind hem echt geweldig. Maar Blanco is nog niet fit.quote:
Heerlijk dat de vertrutting aan de kant moest voor wat toffers. Doet de naam van ESF ook goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat die niet heeft gewonnen
Dit is wel erg populair volgens mij, ik vind het ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Itali wil ook geen twee keer op rij winnen ...
Ik ga echt 7 kleuren pies pissen als GB wintquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
We hoeven niet bang te zijn dat Itali nog eens wint.
Het wordt Sam Ryder.
Kan bijna niet anders.
mag ook wel na vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
Het wordt Sam Ryder.
Kan bijna niet anders.
Jaaa lekker nummer ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
Het wordt Sam Ryder.
Kan bijna niet anders.
Ik help het je hopen maar ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Greys het volgende:
Het wordt Sam Ryder.
Kan bijna niet anders.
Minstens 50% welquote:
Misschien wel. Alleen God heeft daar een antwoord op. @KingRolandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat ze de hele week al kneitervals aan het zingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |