Omdat je eerst de Italiaanse vooronde show moet winnen. Bijna elk land heeft een nationale finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan in 2021 niet alsnog (met een ander nummer) mee?
Dan had hij in 2021 San Remo moeten winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan in 2021 niet alsnog (met een ander nummer) mee?
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Fuck, hij had hier gewoon mee gewonnen.
Ja, ik zat naast je.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb denk ik onder een steen geleefd want ik ken dit hele nummer niet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
SMS-geld binnen harkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom doen ze nog steeds alsof het duurt dat iets 'geteld' moet worden?
Ook gemist. Tenminste wel vaag iets van gehoord, maar dat het om een bepaald (dit) nummer ging. Ben sindsdien nog wel vier keer in Italie geweest, ook het daar niet gehoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.
Is altijd met de pauzemuziek bij songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dit nog het beste wat ik heb gezien
Is dat de oorzaak van dat debiele dansje van de zorgmedewerkers?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was een paar geleden een pandemie (van het zogenaamde Coronavirus), toen werd dit gezongen op balkons als steun voor elkaar.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |