Vreugdeloos en 20 jaar terug in de tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef Giggio het volgende:
heb nog niet alles bijgelezen - maar hadden jullie ook een beetje tamme indruk van de show? die blacksun deed zoveel afbreuk, hadden ze die niet kunnen slopen en de gaten in de vloer kunnen dichten... zag er nu zo goedkoop uit
exact - was ik daar niet alleen inquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vreugdeloos en 20 jaar terug in de tijd.
Florian Wieder, die er voor de verandering eens níet achter zat, lacht zich vast dood.
Jamai zat bij Op1quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef Eightyone het volgende:
Het deed zo ontzettend denken aan pakweg 2002-2005, de tijd van de vroege led-experimenten en zo.
Jamai merkte bij Beau btw zo'n beetje hetzelfde op.
Ja alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Het podium én de regie waren behoorlijk matig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef Giggio het volgende:
heb nog niet alles bijgelezen - maar hadden jullie ook een beetje tamme indruk van de show? die blacksun deed zoveel afbreuk, hadden ze die niet kunnen slopen en de gaten in de vloer kunnen dichten... zag er nu zo goedkoop uit
Laat me met rust, klootzak.quote:
Uitstekende post, alles met DT altijd +1quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:58 schreef Salina het volgende:
Ik ben wel gefascineerd door het liedje (de officiële clip) van Georgië. Circus Mircus. Ben wel benieuwd hoe dat live is.
Het lijkt me een beetje een te "apart" liedje voor het ESF, iets te complex of origineel.
Doet me wel wat denken aan die Amerikaanse muzikant Dan Deacon. Iets rustiger, minder geschift (zeg maar de popversie van de nog geschiftere Devin Townsend), en van Deacon is dit dan weer de light-versie. Ofzo. Bij elkaar geraapt zooitje genres, vrolijkheid.
Dat dus.
Mijn (virtuele) stem hebben ze (ik stem nooit).
De clip is alvast leuk (en lekker geschift).
Erg benieuwd naar morgen. Ze zullen de finale niet halen waarschijnlijk, maar in gedachten ben ik bij ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |