abonnement Unibet Coolblue
pi_204701929
Sneu voor Citi Zeni. Die deden zo veel buiten het presenteren van hun eigen inzending.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 09:17:30 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204701960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:14 schreef Rebel- het volgende:
Sneu voor Citi Zeni. Die deden zo veel buiten het presenteren van hun eigen inzending.
Yep, zeer sympathieke gasten. Maar de gewone mensen thuis zien dat niet, die zien alleen die 3 minuten.
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:19:50 #178
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204701972
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:51 schreef Jason22 het volgende:
Zeg het maar: fake of niet? :P

[ afbeelding ]
Van escforum
Die verdeling van de S10-stemmen vind ik wel realistisch, Oekrane heb ik berhaupt het idee dat dat een monsterscore wordt en dit bevestigd dat enkel. Er is in ieder geval goed over nagedacht. Aantal punten lijkt ook te kloppen.

quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:11 schreef Greys het volgende:

[..]
Waarom zouden ze daar in Itali een dingetje rond hebben gestuurd met de naam van de voorzitter van de EBU er heel groot doorheen en dat ze het niet mag delen? En dat Delphine toen een wijntje nam en het oops doorstuurde ofzo? Na het eerst vaag te hebben gemaakt? _O-

Dit is van een ontevreden Albanifan gok ik. Die 'ZIE JE WEL ELFDE RONELA WAS ROBBED' ofzo wilde doen geloven.
Dat vaag worden gebeurt door het meermaals delen via Whatsapp of dergelijks apps, die comprimeren foto's en als je dat een flink aantal keren doorstuurt dan krijg je dit. Dus dat zegt an sich weinig. En die naam op de achtergrond doet men zodat men snel weet waar het lek vandaan komt (in dit geval dus iemand uit de omgeving van Delphine of iemand in de schakel van printer naar Delphine).

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
18 landen konden op Oekrane stemmen.

Maar goed, de vakjury heeft toch niet gemiddeld 11 punten gegeven met dit liedje, dus waar hebben we het over.
Ik heb de hele week al de vrees van wel, iedereen hier gaat er maar vanuit dat de vakjury niet meegaat in het sentiment, maar als ik de vakjury de afgelopen jaren zie stemmen dan betwijfel ik dat. Die kijken meer naar de bookmakers dan dat het publiek dat doet.
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:21:24 #179
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204701979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
iK vind dat dus echt niets aan dat nummer.
Ik vind er ook niet zo veel aan. Het klinkt voor mij als dezelfde 4 regels 20 keer achter elkaar, dus eerst klinkt het wel leuk en dan denk je: wacht eens even... het is letterlijk continu hetzelfde!
Maargoed, dat zeggen mensen ook over S10, en daar vind ik dat weer niet van, dus over smaak enzovoorts.
pi_204702013
Heel tof.
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:33:13 #181
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204702067
Zou wel zuur zijn als 4 van de populairdere acts op een paar punten eruit vallen ten koste van acts die veel jurypunten scoren. Maar waarom zou Zwitserland het derde puntenaantal krijgen van de jury? Dat voelt als teveel.
pi_204702078
Was net in het verkeerde topic, maar dat Zwitserland als eerste qualifier werd genoemd is wel een schitterende trollactie van de EBU geweest :D
pi_204702088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:14 schreef Rebel- het volgende:
Sneu voor Citi Zeni. Die deden zo veel buiten het presenteren van hun eigen inzending.
Dat vind ik ook echt jammer inderdaad, was ook een tof liedje.

Ik zag al wel een filmpje dan Monika Liu ze ging troosten na afloop
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 09:39:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_204702112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:21 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet zo veel aan. Het klinkt voor mij als dezelfde 4 regels 20 keer achter elkaar, dus eerst klinkt het wel leuk en dan denk je: wacht eens even... het is letterlijk continu hetzelfde!
Maargoed, dat zeggen mensen ook over S10, en daar vind ik dat weer niet van, dus over smaak enzovoorts.
Gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft anders was er geen SF nodig :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204702117
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:35 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ik zag al wel een filmpje dan Monika Liu ze ging troosten na afloop
Super dat Monika door is. Die schat ging ook langs bij Ronela.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 10:12:43 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204702409
Noorwegen is wel iets gezakt in de odds na gisteren, viel schijnbaar toch wat tegen. Griekenland ook ietsjes. Zwitserland en Moldavi zijn gestegen.
pi_204702471
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:51 schreef Jason22 het volgende:
Zeg het maar: fake of niet? :P

[ afbeelding ]
Van escforum
De televote op dat plaatje met Oostenrijk en Albani in de top 5 zou mij echt verbazen. Was allebei niet zuiver, en Oostenrijk was echt heel pijnlijk om naar te luisteren. Nummer kwam echt totaal niet uit de verf, was niets over van de studio versie. Het zou natuurlijk kunnen maar dan zou ik wel echt verbaasd zijn.
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:20:28 #188
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_204702492
Ben ik de enige die ook zijn geluid heel hoog moest zetten om het enigszins goed te kunnen horen? Wat is het geluid van de NPO toch altijd brak zeg. Vorig jaar kwam het ook al zo zacht door.

Voor de rest kan de kwaliteit van de show niet tippen aan het niveau wat Nederland vorig jaar heeft neergezet. Enkel eerder gezien bij de Zweden.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_204702501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:20 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ben ik de enige die ook zijn geluid heel hoog moest zetten om het enigszins goed te kunnen horen? Wat is het geluid van de NPO toch altijd brak zeg. Vorig jaar kwam het ook al zo zacht door.

Voor de rest kan de kwaliteit van de show niet tippen aan het niveau wat Nederland vorig jaar heeft neergezet. Enkel eerder gezien bij de Zweden.
Ja zeker, daarnaast waren alle ingestarte filmpjes echt veeel zachter dan de nummers, moest de TV in die stukjes steeds nog iets harder zetten.
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:26:53 #190
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204702556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
De televote op dat plaatje met Oostenrijk en Albani in de top 5 zou mij echt verbazen. Was allebei niet zuiver, en Oostenrijk was echt heel pijnlijk om naar te luisteren. Nummer kwam echt totaal niet uit de verf, was niets over van de studio versie. Het zou natuurlijk kunnen maar dan zou ik wel echt verbaasd zijn.
Albani op dit moment wel de meeste views op YT na Oekrane. Oostenrijk dan weer geen idee.
pi_204702619
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef Jason22 het volgende:

[..]
Het lijkt me ook sterk dat het waar is, en het schijnt van Russische hekkers te komen. :+

Ik kan me niet voorstellen dat Zwitserland helemaal niks heeft gehad van de televote (toch wel op z’n minst een puntje uit Oostenrijk zou je zeggen).

En zo als iemand daar aangaf: Oekrane haalt 205 televote punten, waar 216 maximaal mogelijk was. Zo erg ‘landsliden’ zou het toch ook wel niet? _O-
Oekrane gaat zeker wel landsliden in de televote. Het is misschien een beetje cynisch om te zeggen maar er hoeven zelfs niet eens niet-Oekraners op te gaan stemmen.

Ik vind het aantal televote-punten voor Nederland wel erg laag, maar ik vind het ergens wel realistisch ogen. Het heeft dezelfde frustrerende factor die de echte uitslag doorgaans ook heeft :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 11:57:21 #192
163650 Greys
pi_204703406
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat vaag worden gebeurt door het meermaals delen via Whatsapp of dergelijks apps, die comprimeren foto's en als je dat een flink aantal keren doorstuurt dan krijg je dit. Dus dat zegt an sich weinig.
Ik krijg weleens appjes van mijn moeder met van die meme plaatjes erin die wel 100K keer zijn doorgestuurd en dan nog worden ze niet z vaag. Verre van zelfs.

quote:
En die naam op de achtergrond doet men zodat men snel weet waar het lek vandaan komt (in dit geval dus iemand uit de omgeving van Delphine of iemand in de schakel van printer naar Delphine).
En diegene die het 'lekte' zou zichzelf dus direct exposen en baan kwijt daarmee. Want diegene ziet toch k die enorme naam staan?

Nee sorry ik geloof het niet. Voornamelijk door Albani elfde en Zwitserland nul. Precies wat de Albanibubbel wil, is me net iets te toevallig.

Maar ik ben vast te naef. Kan best. Nah. Nee. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ze hebben het wel zorgvuldig echt doen lijken: NL as usual goed bij de jury, slecht bij het publiek. Oekraine massaal bij het publiek etc etc.
Ja, dat zou ik dus ook zo maken als ik iets wilde faken. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204703459
In deze semi kende ik vooraf alleen de inzendingen van NL, Oekr, Denemarken en Noorwegen. Griekenland wist een goede indruk op me achter te laten. Ook Letland vond ik erg leuk. Armeni was ook goed. Bulgarije vond ik leuker dan verwacht en heb nog even gedacht dat ze het zouden redden :@ . Albani vond ik verschrikkelijk. Ordinair en te schreeuwerig. Sloveni zat echt niks in. Slappe hap. Oostenrijk was heel onaantrekkelijk om naar te kijken. Vocaal ook slecht. Winnaar is Dioadato O+ :P
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:33:01 #194
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204703802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:01 schreef grazz het volgende:
In deze semi kende ik vooraf alleen de inzendingen van NL, Oekr, Denemarken en Noorwegen. Griekenland wist een goede indruk op me achter te laten. Ook Letland vond ik erg leuk. Armeni was ook goed. Bulgarije vond ik leuker dan verwacht en heb nog even gedacht dat ze het zouden redden :@ . Albani vond ik verschrikkelijk. Ordinair en te schreeuwerig. Sloveni zat echt niks in. Slappe hap. Oostenrijk was heel onaantrekkelijk om naar te kijken. Vocaal ook slecht. Winnaar is Dioadato O+ :P
Albani was stiekem mijn favoriet deze halve finale, samen met S10 natuurlijk.
Maar het kwam echt niet uit de verf op het podium, helaas.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:53:25 #195
249756 Symphonic
Look o Look
pi_204704076
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik krijg weleens appjes van mijn moeder met van die meme plaatjes erin die wel 100K keer zijn doorgestuurd en dan nog worden ze niet z vaag. Verre van zelfs.
[..]
En diegene die het 'lekte' zou zichzelf dus direct exposen en baan kwijt daarmee. Want diegene ziet toch k die enorme naam staan?

Nee sorry ik geloof het niet. Voornamelijk door Albani elfde en Zwitserland nul. Precies wat de Albanibubbel wil, is me net iets te toevallig.

Maar ik ben vast te naef. Kan best. Nah. Nee. :D
[..]
Ja, dat zou ik dus ook zo maken als ik iets wilde faken. :+
Albanie was echt heel naar om naar te luisteren. Ik ben echt heel blij dat ze eruit liggen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_204704145
Ik ben wel gefascineerd door het liedje (de officile clip) van Georgi. Circus Mircus. Ben wel benieuwd hoe dat live is.
Het lijkt me een beetje een te "apart" liedje voor het ESF, iets te complex of origineel.

Doet me wel wat denken aan die Amerikaanse muzikant Dan Deacon. Iets rustiger, minder geschift (zeg maar de popversie van de nog geschiftere Devin Townsend), en van Deacon is dit dan weer de light-versie. Ofzo. Bij elkaar geraapt zooitje genres, vrolijkheid.

Dat dus.


Mijn (virtuele) stem hebben ze (ik stem nooit).
De clip is alvast leuk (en lekker geschift).

Erg benieuwd naar morgen. Ze zullen de finale niet halen waarschijnlijk, maar in gedachten ben ik bij ze. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  roze woensdag 11 mei 2022 @ 13:16:13 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204704375
Eindelijk snap ik waarom ik niet zag hoe ik kon stemmen. :') Dat kan natuurlijk helemaal niet via YouTube want is in ieder land anders. :') Man man man. Begreep er echt geen fuck van. _O- @GGMM ook ja het staat nu in beeld! Ik: :?
Your beauty never ever scared me.
pi_204704535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:58 schreef Salina het volgende:
Ik ben wel gefascineerd door het liedje (de officile clip) van Georgi. Circus Mircus. Ben wel benieuwd hoe dat live is.
Het lijkt me een beetje een te "apart" liedje voor het ESF, iets te complex of origineel.

Doet me wel wat denken aan die Amerikaanse muzikant Dan Deacon. Iets rustiger, minder geschift (zeg maar de popversie van de nog geschiftere Devin Townsend), en van Deacon is dit dan weer de light-versie. Ofzo. Bij elkaar geraapt zooitje genres, vrolijkheid.

Dat dus.


Mijn (virtuele) stem hebben ze (ik stem nooit).
De clip is alvast leuk (en lekker geschift).

Erg benieuwd naar morgen. Ze zullen de finale niet halen waarschijnlijk, maar in gedachten ben ik bij ze. :P
Omdat jij het bent, ben ik het gaan luisteren. Maar ik vind het ook een lekker nummer! Een paar stijlen door elkaar.
Het ligt alleen niet makkelijk in het gehoor. Dus of het er door komt...
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:30:00 #199
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204704576
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik krijg weleens appjes van mijn moeder met van die meme plaatjes erin die wel 100K keer zijn doorgestuurd en dan nog worden ze niet z vaag. Verre van zelfs.
Bij compressie door een app zou het ook eerder blokkeriger/pixeliger (kinetic sun achtig) worden, dan vager.
:o)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 14:22:58 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204705180
twitter


Laura heeft zich wel vermaakt gisteren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')