IJsland had ook wel een kans gemaakt, maar verder eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Fuck, hij had hier gewoon mee gewonnen.
Ook zonder meezingend publiek?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit was in Italiëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak van dat debiele dansje van de zorgmedewerkers?
IJsland had ook kans gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja joh, zo krachtig en loepzuiver gezongen en het blijft een emotioneel lied.quote:
Dit liedje was leuker dan wat ze vorig jaar hadden jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat is hier zo goed aan? Of houden jullie allemaal heel erg van Eros Ramazotti?
Oh daar ben ik heel vaak van onder de indruk. Als ze in de keuken staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Eerste keer vanavond dat ik onder de indruk ben van de Italianen.
Rusland!quote:
Eens, dit is Italiaanse kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Nog even de achtergrondinfo van Juf Greys van wat er nu komt: Fai Rumore van Diodato die eigenlijk voor Italië meegedaan zou hebben in NL in 2020 toen het niet doorging en zijn lied werd daarna hét balkonzinglied in Italië tijdens de lockdowns. Nu krijgt hij alsnog het grote podium.
Ik vind het het mooist van de hele avond.
Ook dit jaar zouden ze weer kans maken, dus misschien zelfs (bijna) vier keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Nexum het volgende:
Italie had 3x achter elkaar kunnen winnen bedenk ik me nu
Ja, eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit liedje was leuker dan wat ze vorig jaar hadden ja
Je bent toch niet weggeweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef herverwijderd het volgende:
Is dat een legging met van die dingen om je voeten???
Tering, alle lelijke dingen uit mij jeugd komen echt terug.
Hangt van het jaar af. In 2006 begonnen ze te experimenteren met HD, maar waren nog niet alle camera's HDquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef hole1988 het volgende:
Archief wordt alleen in SD kwaliteit bewaard?
Ze is 15, dan mag dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef GGMM het volgende:
Zo'n mooie meid, zo'n vreselijk kapsel
Nee, dat kan niet.
Maar wat zij aanheeft....nou is Italië toch een modeland. Maar dit....quote:
Puntje waard iddquote:
Nee, dit is hem ook niet.quote:
Ik mis Cavaliers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit is hem ook niet.
Prima dat je kritiek op mij hebt dat mag ook, maar dan verwacht ik wel wat beters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |