SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Niks mis met maatschappij kritische teksten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
Moet een geweldige tekst zijn he ho let's go
Ik zou erop stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Max23 het volgende:
Die gaan veel stemmen krijgen van de kijkers
was toch een truukje voor? ben vergeten watquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
Fijn om te zien dat de werkgever af en toe een complimentje uitdeelt aan zijn werknemers. Zo houden we het moraal erin op dit forumquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
En door dit nemen mensen het songfestival niet serieusquote:
Chisinau?quote:
Bedankt, ik heb een managementcursus gevolgdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat de werkgever af en toe een complimentje uitdeelt aan zijn werknemers. Zo houden we het moraal erin op dit forum
Echt. En terecht ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Max23 het volgende:
Die gaan veel stemmen krijgen van de kijkers
Ironisch gezien zit er wel politieke boodschap achterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met maatschappij kritische teksten.
Nee joh, een van de beteren tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
Ik vrees toch beetje voor die finaleplek voor NL.
De rest was dan ook erg matig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo leuk dat jullie Moldavië ook leuk vinden.
Mijn favoriet tot nu toequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind het hier erg gezellig vanavond. Warm bad.
Ik neem het Songfestival heel serieus maar Moldavië dweep ik al maanden mee op Twitter omdat ik het zo leuk vind.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En door dit nemen mensen het songfestival niet serieus
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het duurde 3 seconden, toen was ik omquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
Volgens de bookies hebben ze iets van 95 % kans om zich te kwalificeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
Ik vrees toch beetje voor die finaleplek voor NL.
quequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Eightyone het volgende:
"Misschien toch Kabouter Plop sturen volgend jaar."
(Ik kijk via een specifieke zender die je niet schijnt te mogen kijken.)
Hoor je die harmonie niet? Daarom.quote:
Normaal doen over mijn vriendin aubquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is het zo lastig om geen rare stuiptrekkingen met je hoofd te doen als je op zo'n tempo zingt in de camera?
Ook hier krijg ik weer Michael Fox gevoel
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
Zij is best knap, alleen dit nummer is kut
Zij is vanaf nu mijn 2e plaats
Zaterdag hansquote:
Pas zaterdag want ze staan automatisch in de finale als Big 5 landquote:
Het is net darten, alleen luister je nu naar dit soort gehandicapten in plaats van Marcel Maijerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Moldaviëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.
Belgische commentator vergeleek Moldavië met de Kabouterdansquote:
Coming home gevoelquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net darten, alleen luister je nu naar dit soort gehandicapten in plaats van Marcel Maijer
Ik vind hem zo waanzinnig goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Aguero het volgende:
Diodato!
@:Koffieplanter
Ah, ik was al te laat
Je zult weinig concurrentie hebben na dit optredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef ikbenrond het volgende:
Geen top 3, maar wel gewoon mooi. En zij is knap, toevalligs is ze mijn toekomstige vriendin.
ik bedoel opmerking zender die je niet mag kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgische commentator vergeleek Moldavië met de Kabouterdans
Wat leuk deze eensgezindheid tussen onsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verdient een like. Moldavië is ook mijn favoriet
Ze is prima om aan te gluren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef ebke het volgende:
[..]![]()
Dacht ook al wat is ze toch raar met dr hoofd aan het schudden.
Verder best mooi.
Wat een aansteller danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
HOU VOLquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.
Alsof er een editie van 20 jaar terug op staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het allemaal zo niet echt uit de verf komen... De staging is een beetje teleurstellend steeds maar misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Net zo'n zootje als die treinen van ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Rene het volgende:
Italie loopt met een presentatie en technisch gezien toch 5 jaar achter. Zo blijkt wel.
vijf is nog vriendelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Rene het volgende:
Italie loopt met een presentatie en technisch gezien toch 5 jaar achter. Zo blijkt wel.
Dat verhaal van mensen 'die op de Belg kijken'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel opmerking zender die je niet mag kijken
Deze blijft epischquote:
ahhhh nu snappikkutquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verhaal van mensen 'die op de Belg kijken'
@onlogischquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hadden meer tijd nodig denk ik zoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
Na het ESF van vorig jaar (in de zaal gezeten) weet ik dat na dit soort pauzestukjes een act komt die langer duurt om op te zetten
Ook niet mijn favoriet, maar ook weer geen gehandicaptequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het vooral over Portugal
Die vond niemand goed
Nee, t is gewoon niet zo strak geregisseerd allemaal. Loopt niet zo soepel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het allemaal zo niet echt uit de verf komen... De staging is een beetje teleurstellend steeds maar misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Is dit niet buiten je IF-tijden?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga nog even wat eten want ik heb niet geluncht. Ter info.
We gaan nu lunchenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga nog even wat eten want ik heb niet geluncht. Ter info.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Dan zeggen ze wat over S10, maar deze dame staat gewoon in d'r beha.
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
Na het ESF van vorig jaar (in de zaal gezeten) weet ik dat na dit soort pauzestukjes een act komt die langer duurt om op te zetten
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga je Noorwegen misschien ook wel leuk vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat Moldavië precies dat is waar we dit jaar op zaten te wachten.
Gewoon even ongecompliceerde lol. Voor mij werkte het in ieder geval wel zo.
Als je je afvraagd waarom die zwarte cirkels op het podium te zien. Er is gewoon een deel kapot gegaan 2 weken terugquote:
Ja toch? Ik mis dat echt knallende en wow-effect van vorig jaar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alsof er een editie van 20 jaar terug op staat.
Die hele vroege pogingen met led en andere moderne techniek.
Ik heb nog 1 minuut.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit niet buiten je IF-tijden?
Ik eet van 12:00 tussen 20:00
Het nummer kabbelt te veel voort.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Evenstar het volgende:
Dit is best leuk, mooie meid, goed gezongen, maar toch is het niks(ig)
Beter dan die rollade die als eerste was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Dan zeggen ze wat over S10, maar deze dame staat gewoon in d'r beha.
Zou alleen niet weten wat er aan deze act is dat 'ie meer tijd nodig heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopten soms waren ze pas nét klaar als de lichten weer uitgingen voor het begin van de volgende act.
meh vind Moldavie leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga je Noorwegen misschien ook wel leuk vinden
Volgens bookies zou deze het moeilijk krijgen. Zie het ook wel doorgaan, eik...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Madhouse11 het volgende:
Zwaar onderrated wat mij betreft, ik vind echt een heel goed liedje.
Of moeten meerdere hulpjes heel moeilijk doen met verstoppen en decorstukken verplaatsen alleen zodat er geen trapje te zien is in een top shot van nog geen secondequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopten soms waren ze pas nét klaar als de lichten weer uitgingen voor het begin van de volgende act.
In vergelijking met de rest is het een van de beterequote:
Madonna wilt haar look uit 1990 terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beter dan die rollade die als eerste was.
Jezus, je kan in twee weken toch wel wat repareren, de fuck hee... Het is ook net Griekenland.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je je afvraagd waarom die zwarte cirkels op het podium te zien. Er is gewoon een deel kapot gegaan 2 weken terug
Die discobal van Servië!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
Amai ik kan me niet vinden in jouw smaakquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Kroatië is nu achter Nederland en Portugal mijn nummer drie
Nog steeds 1-0?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit een nummer om even te schakelen, maar het is rust bij Excelsior - Roda JC
dat zijn ze allemaal tot nu toequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit een nummer om even te schakelen, maar het is rust bij Excelsior - Roda JC
Voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Madonna paste daar wel 5 keer in. Minstens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Madonna wilt haar look uit 1990 terug.
Daarom verlangde die naar Chantalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Jan niet geneukt vannacht? Wat een zuurpruim!
Er komen gitaren voor in dit nummer, dus dan is die altijd zuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens lifeofyvonne gaat die vreemdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, ik leef niet meer in 1993quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je dat niet ff gecheckt op teletekst?
Was hij dat die zei 13 in een dozijn?quote:
Zaterdag kan je sowieso BBC kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef Aratanax het volgende:
ik val in herhaling, maar ik word echt zooooo chagrijnig van jan
maar ik wil niet naar de belgen gvd
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
Victoria koblenko na een Mc Donald's diet
Niet volgens de bookies.quote:
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |