Ik vind hem zo waanzinnig goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Aguero het volgende:
Diodato!
@:Koffieplanter
Ah, ik was al te laat
Je zult weinig concurrentie hebben na dit optredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef ikbenrond het volgende:
Geen top 3, maar wel gewoon mooi. En zij is knap, toevalligs is ze mijn toekomstige vriendin.
ik bedoel opmerking zender die je niet mag kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgische commentator vergeleek Moldavië met de Kabouterdans
Wat leuk deze eensgezindheid tussen onsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verdient een like. Moldavië is ook mijn favoriet
Ze is prima om aan te gluren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef ebke het volgende:
[..]![]()
Dacht ook al wat is ze toch raar met dr hoofd aan het schudden.
Verder best mooi.
Wat een aansteller danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
HOU VOLquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.
Alsof er een editie van 20 jaar terug op staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het allemaal zo niet echt uit de verf komen... De staging is een beetje teleurstellend steeds maar misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Net zo'n zootje als die treinen van ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Rene het volgende:
Italie loopt met een presentatie en technisch gezien toch 5 jaar achter. Zo blijkt wel.
vijf is nog vriendelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Rene het volgende:
Italie loopt met een presentatie en technisch gezien toch 5 jaar achter. Zo blijkt wel.
Dat verhaal van mensen 'die op de Belg kijken'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel opmerking zender die je niet mag kijken
Deze blijft epischquote:
ahhhh nu snappikkutquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verhaal van mensen 'die op de Belg kijken'
@onlogischquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verhaal van mensen 'die op de Belg kijken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |