Hoor je die harmonie niet? Daarom.quote:
Normaal doen over mijn vriendin aubquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is het zo lastig om geen rare stuiptrekkingen met je hoofd te doen als je op zo'n tempo zingt in de camera?
Ook hier krijg ik weer Michael Fox gevoel
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
Zij is best knap, alleen dit nummer is kut
Zij is vanaf nu mijn 2e plaats
Zaterdag hansquote:
Pas zaterdag want ze staan automatisch in de finale als Big 5 landquote:
Het is net darten, alleen luister je nu naar dit soort gehandicapten in plaats van Marcel Maijerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind het hier erg gezellig vanavond. Warm bad.
Moldaviëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.
Belgische commentator vergeleek Moldavië met de Kabouterdansquote:
Coming home gevoelquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net darten, alleen luister je nu naar dit soort gehandicapten in plaats van Marcel Maijer
Ik vind hem zo waanzinnig goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Aguero het volgende:
Diodato!
@:Koffieplanter
Ah, ik was al te laat
Je zult weinig concurrentie hebben na dit optredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef ikbenrond het volgende:
Geen top 3, maar wel gewoon mooi. En zij is knap, toevalligs is ze mijn toekomstige vriendin.
ik bedoel opmerking zender die je niet mag kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgische commentator vergeleek Moldavië met de Kabouterdans
Wat leuk deze eensgezindheid tussen onsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verdient een like. Moldavië is ook mijn favoriet
Ze is prima om aan te gluren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef ebke het volgende:
[..]![]()
Dacht ook al wat is ze toch raar met dr hoofd aan het schudden.
Verder best mooi.
Wat een aansteller danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
HOU VOLquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef sirdanilot het volgende:
Mn huisgenoot wil zn eigen al van kant maken haha
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Trek je er toch ff aan, dan piept ie wel anders.
Alsof er een editie van 20 jaar terug op staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het allemaal zo niet echt uit de verf komen... De staging is een beetje teleurstellend steeds maar misschien ben ik gewoon een zeikerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |