SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Niks mis met maatschappij kritische teksten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
Moet een geweldige tekst zijn he ho let's go
Ik zou erop stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Max23 het volgende:
Die gaan veel stemmen krijgen van de kijkers
was toch een truukje voor? ben vergeten watquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
Fijn om te zien dat de werkgever af en toe een complimentje uitdeelt aan zijn werknemers. Zo houden we het moraal erin op dit forumquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
En door dit nemen mensen het songfestival niet serieusquote:
Chisinau?quote:
Bedankt, ik heb een managementcursus gevolgdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat de werkgever af en toe een complimentje uitdeelt aan zijn werknemers. Zo houden we het moraal erin op dit forum
Echt. En terecht ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Max23 het volgende:
Die gaan veel stemmen krijgen van de kijkers
Ironisch gezien zit er wel politieke boodschap achterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met maatschappij kritische teksten.
Nee joh, een van de beteren tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
Ik vrees toch beetje voor die finaleplek voor NL.
De rest was dan ook erg matig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo leuk dat jullie Moldavië ook leuk vinden.
Mijn favoriet tot nu toequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
eensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind het hier erg gezellig vanavond. Warm bad.
Ik neem het Songfestival heel serieus maar Moldavië dweep ik al maanden mee op Twitter omdat ik het zo leuk vind.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En door dit nemen mensen het songfestival niet serieus
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het duurde 3 seconden, toen was ik omquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Greys het volgende:
Volgens de bookies hebben ze iets van 95 % kans om zich te kwalificeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
Ik vrees toch beetje voor die finaleplek voor NL.
quequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Eightyone het volgende:
"Misschien toch Kabouter Plop sturen volgend jaar."
(Ik kijk via een specifieke zender die je niet schijnt te mogen kijken.)
Hoor je die harmonie niet? Daarom.quote:
Normaal doen over mijn vriendin aubquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is het zo lastig om geen rare stuiptrekkingen met je hoofd te doen als je op zo'n tempo zingt in de camera?
Ook hier krijg ik weer Michael Fox gevoel
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
Zij is best knap, alleen dit nummer is kut
Zij is vanaf nu mijn 2e plaats
Zaterdag hansquote:
Pas zaterdag want ze staan automatisch in de finale als Big 5 landquote:
Het is net darten, alleen luister je nu naar dit soort gehandicapten in plaats van Marcel Maijerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Moldaviëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie staat er op jouw eerste plaats? Ik neem jouw mening over het ESF zeer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |