SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Niks mis met maatschappij kritische teksten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
Moet een geweldige tekst zijn he ho let's go
Ik zou erop stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Max23 het volgende:
Die gaan veel stemmen krijgen van de kijkers
was toch een truukje voor? ben vergeten watquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
Fijn om te zien dat de werkgever af en toe een complimentje uitdeelt aan zijn werknemers. Zo houden we het moraal erin op dit forumquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GGMM het volgende:
De topics staan direct klaar
Mijn complimenten
En door dit nemen mensen het songfestival niet serieusquote:
Chisinau?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |