meh vind Moldavie leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga je Noorwegen misschien ook wel leuk vinden
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Madhouse11 het volgende:
Zwaar onderrated wat mij betreft, ik vind echt een heel goed liedje.
Of moeten meerdere hulpjes heel moeilijk doen met verstoppen en decorstukken verplaatsen alleen zodat er geen trapje te zien is in een top shot van nog geen secondequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopten soms waren ze pas nét klaar als de lichten weer uitgingen voor het begin van de volgende act.
In vergelijking met de rest is het een van de beterequote:
Madonna wilt haar look uit 1990 terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beter dan die rollade die als eerste was.
Jezus, je kan in twee weken toch wel wat repareren, de fuck hee... Het is ook net Griekenland.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je je afvraagd waarom die zwarte cirkels op het podium te zien. Er is gewoon een deel kapot gegaan 2 weken terug
Die discobal van Servië!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
Na het ESF van vorig jaar (in de zaal gezeten) weet ik dat na dit soort pauzestukjes een act komt die langer duurt om op te zetten
Amai ik kan me niet vinden in jouw smaakquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Kroatië is nu achter Nederland en Portugal mijn nummer drie
Nog steeds 1-0?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit een nummer om even te schakelen, maar het is rust bij Excelsior - Roda JC
dat zijn ze allemaal tot nu toequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit een nummer om even te schakelen, maar het is rust bij Excelsior - Roda JC
Voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Madonna paste daar wel 5 keer in. Minstens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Madonna wilt haar look uit 1990 terug.
Daarom verlangde die naar Chantalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Jan niet geneukt vannacht? Wat een zuurpruim!
Er komen gitaren voor in dit nummer, dus dan is die altijd zuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens lifeofyvonne gaat die vreemdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, ik leef niet meer in 1993quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je dat niet ff gecheckt op teletekst?
Was hij dat die zei 13 in een dozijn?quote:
Zaterdag kan je sowieso BBC kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef Aratanax het volgende:
ik val in herhaling, maar ik word echt zooooo chagrijnig van jan
maar ik wil niet naar de belgen gvd
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
Victoria koblenko na een Mc Donald's diet
Niet volgens de bookies.quote:
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |