jaquote:
Jan Smit gespot.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Strani het volgende:
Zwitserland met afstand mijn favoriet van de eerste vijf.
Heb je pech meequote:
Het waren 2 prachtige kwartierenquote:
Hallo Jan Smitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Strani het volgende:
Dit kan niet meer misgaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Strani het volgende:
Je bent niet de enige. En dat is dan de grote favoriet bij de bookmakersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik heb echt helemaal niets mee
Dat nummer luister ik nog regelmatigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef summer2bird het volgende:
Vorig jaar was Oekraïne ook al zo geweldig
Die heb ik donderdag nog gezien in Groningenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef summer2bird het volgende:
Vorig jaar was Oekraïne ook al zo geweldig
Ik vind zelfs het refrein niksquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Arizona het volgende:
Op het refrein na vind ik dit echt een k-lied
Ik moet wennen aan de rapquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Arizona het volgende:
Op het refrein na vind ik dit echt een k-lied
Waylon heeft een trend gezetquote:
Waylon de trendsetterquote:
Zweden zal ook wel een jury en televote pleaser worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
Ergens werkt dit lied wel, maar ik vind het geen winnaar.
Maar goed, er zit dit jaar gewoon niet echt een duidelijke winnaar tussen. Al heb ik Sam Ryder nog niet gezien, daar heb ik grote hypes voor.
Dat is niet te hopenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Miloutchi het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd nu. Oekraïne gaat winnen.
Alweerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden zal ook wel een jury en televote pleaser worden denk ik zo.
Hans Pannecoucke wordt daar wel blij van. Niet van de breakdancer, maar wel dat het zwarte vegen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Dave het volgende:
De vloer heeft inmiddels ook zwarte vegen van de zolen van de breakdancer
Ja, vrees ik ook een beetje. Maar ik vind er wel wat betere dingen tussen zitten en ik gun het het VK wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden zal ook wel een jury en televote pleaser worden denk ik zo.
Dit jaar zou dat goed te begrijpen zijn.quote:
ik denk het welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Miloutchi het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd nu. Oekraïne gaat winnen.
Ja, daar begin ik me ook al aan te irriterenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Kan Mika stoppen met door zijn knieën zakken?
VK mag van mij ook wel winnen. Niet mijn topfavoriet, maar prima liedje. Ook voor buiten het ESF om. En winst van het VK scheelt weer jaren gejank van ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, vrees ik ook een beetje. Maar ik vind er wel wat betere dingen tussen zitten en ik gun het het VK wel.
Dan is het ook afgelopen met het Brexit excuusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
VK mag van mij ook wel winnen. Niet mijn topfavoriet, maar prima liedje. Ook voor buiten het ESF om. En winst van het VK scheelt weer jaren gejank van ze.
Italianen moeten gewoon eye candy zijn en verder niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef Redefine het volgende:
Italianen en humor is niet zo'n geweldige combinatie.
Of sport bedrijven of in het Italiaans praten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Italianen moeten gewoon eye candy zijn en verder niks.
Daarna kwamen alleen maar betere inzendingen en Israël.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Het voelt als gisteren dat dit de eerste inzending was
Bulgarije is daar erg goed in.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Elk jaar weer die landen die de winnaar van vorig jaar willen kopiëren hè.
Gel, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef GeorgeM het volgende:
Wat heeft die zangert toch allemaal in z’n haar
We weten wel wiens schuld dat is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Meridiaan het volgende:
De zanger is nog altijd most wanted in Spanje
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Maneskin zonder seks. Aldus de belgische commentator
Maneskin zonder kwaliteit vooral.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Maneskin zonder seks. Aldus de belgische commentator
Dit is rock voor mensen die niet van rock houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Ai wat ouderwets.
Hoog Skyradio gehalte. Past dan wel weer bij Laura Pausini.
Niet echt vond ikquote:
Dat kan echt nietquote:
Beetje saai, je verwacht van die flinke metal uithalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
Heel slecht vind ik het overigens niet. Maar goed ook niet.
Ze oogt wel wat nerveus ja. Al is dat niet vreemd.quote:
De act is wel weer klassiek Nederlands, weinig bijzondersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben bang dat het stilstaan niet helpt voor de stemming straks
Hoor net dat het heel toonvast wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vocaal weleens beter gehoord (beter dan de rest tot nog toe mind you, maar wel wat schoonheidsfoutjes)
Jan moet positief zijn over s10quote:
Daar paste het zeer goed ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef Meridiaan het volgende:
Einde vond ik inderdaad mooi gedaan, ook omdat ze dan niet 'perfect' zingt. dat geeft het geheel wat emoosssie
Ik zie ook meer een acute depressie en paniekaanval in der blik . 😳quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Arme meid staat letterlijk te trillen, ik zie dat genieten totaal niet
Ik eigenlijk meer doordat het een beetje onopvallend lijkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga eerlijk zeggen dat ik bang ben voor de uitslag. Ze was duidelijk zenuwachtig
Ik ben er ook niet zo zeker van. Een Spaanse vriendin van me vond haar ook heel stijf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga eerlijk zeggen dat ik bang ben voor de uitslag. Ze was duidelijk zenuwachtig
Ja echt wel. Ik zit hier met iemand die helemaal niks van het hele ESF tot nu toe meegekregen heeft. Zijn reactie: hoort dit zo, ze lijkt zo zenuwachtig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Portugal daarna, dát is pas een buzzkill qua overgangquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel voor S10 wel dat er zo'n vrolijk lied na komt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit is de Oostblokversie van Snollebollekes ofzo?
Portugal is voor mij bijna elk jaar een buzzkillquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Portugal daarna, dát is pas een buzzkill qua overgang
Ik vond haar alleen in het begin wat zenuwachtig, maar later was ze erdoor dacht ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef summer2bird het volgende:
...ik vind dit leuker dan s10s optreden
Ha! Soms heb je daar wel gelijk in ja, het is ook lang niet altijd mijn smaak. Vorig jaar welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Portugal is voor mij bijna elk jaar een buzzkill
Dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef summer2bird het volgende:
...ik vind dit leuker dan s10s optreden
Vorig jaar was de reden dat ik bijna zeg, anders was het altijd geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha! Soms heb je daar wel gelijk in ja, het is ook lang niet altijd mijn smaak. Vorig jaar wel, vond je dat ook niets?
Waarvan ik eerlijk gezegd ook niet weet of dat lekker gaat overkomen op Europa, dat laatste stukje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond haar alleen in het begin wat zenuwachtig, maar later was ze erdoor dacht ik.
Op het eind waren volgens mij geen zenuwen, maar was ze emotioneel.
Dat heb ik ook, maar dan met het hele liedje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Bij de jury repetitie vergat zij haar tekst even.
Waylon moest toch ook voor de legendarische deurenact van Moldavie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Dit voelt echt als 2017. OG3NE voor het feestje van Moldavie.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Bij de jury repetitie vergat zij haar tekst even.
Er is nog hoop, Jomanda!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar was de reden dat ik bijna zeg, anders was het altijd geweestDie vond ik wel erg goed.
Ik denk dat dit soort dingen wel een beetje het achterhoedegevecht is tussen 8e of 12e.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarvan ik eerlijk gezegd ook niet weet of dat lekker gaat overkomen op Europa, dat laatste stukje.
ik ook welquote:
Vooralsnog geen sprake van een duik in de odds of zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb echt medelijden met s10. Als ze de finale niet haalt zou dat zo'n grote klap zijn. Jammer
DoReDosquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waylon moest toch ook voor de legendarische deurenact van Moldavie?
hou je niet van portugees en engelsquote:
Ernaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waylon moest toch ook voor de legendarische deurenact van Moldavie?
Ah dat scheelt weerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog geen sprake van een duik in de odds of zo.
quote:
Dat Moldova na haar kwam was de doodsteek voor stien liedjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik krijg appjes met de vraag of S10 moest huilen en of dat zo hoort. Ik vond het niet zo heel goed en dat heb ik niet eerder gehad bij haar. Moldavië is gewoon een feest daarna.
Eurovisie liedjesfestival klinkt ook niet catchy.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Het ergert me hoe Cornald altijd 'song' zegt.
Jaquote:
1st place here we come!quote:
heel eng opgemaaktquote:
echt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
jamaarquote:
Nee dit is Kroatiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Laura Pausini is goed strakgetrokken of niet?
Ja ik werd dus heel ongemakkelijk van die emotie. Vooral ook denkende aan het feit dat op wat Vlamingen na verder niemand weet waar ze over zingt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vond s10 geweldig hoor! Halverwege kreeg ze een warme blik in haar ogen en stem en op het eind was ze geëmotioneerd, maar dat vond ik eerder een pluspunt.
Ruimschoots door naar de finale!!![]()
Mjah dat weet verder niemand bij elke andere taal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik werd dus heel ongemakkelijk van die emotie. Vooral ook denkende aan het feit dat op wat Vlamingen na verder niemand weet waar ze over zingt.
Precies dit!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vond s10 geweldig hoor! Halverwege kreeg ze een warme blik in haar ogen en stem en op het eind was ze geëmotioneerd, maar dat vond ik eerder een pluspunt.
Ruimschoots door naar de finale!!![]()
Ze hadden genoeg stof, maar niet efficient gebruikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef just me het volgende:
Zo jammer dat ze niet genoeg stof hadden om die jurk af te maken
Nee dat klopt maar hier was de emotie wel heel sterk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah dat weet verder niemand bij elke andere taal.
Ik vond het echt wegvallen. Kijk, ik ben megafan van het nummer maar moet gewoon toegeven dat het op mij niet overkwam. Zeker met het geweld feest van Moldavië erna. Ik wil het echt niet, maar moet gewoon eerlijk zijn. Dit gaat zo met moeite door en zaterdag verwacht ik er dan toch ineens minder van. Ik wil het niet, ik wil het niet, maar toch.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat Moldova na haar kwam was de doodsteek voor stien liedje
Ze hadden maar geld voor 1 jurk dus krijgen we twee halvequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef just me het volgende:
Zo jammer dat ze niet genoeg stof hadden om die jurk af te maken
Dat zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |