steeds minderquote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
Perez zit ook nog dicht achter Sainz hoor…
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijdenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende: Red Bull geeft mij Mercedes vibes van vorig jaar. En dat is slecht nieuws voor Ferrari fans.
Maar hij zet iedere keer als hij in de buurt komt niet door.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
Perez zit ook nog dicht achter Sainz hoor…
Ik voorspel 0 Mercedes overwinning dit jaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijden
Ja met de vorige generatie bandenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
wat is undercut en waarom werkt dit (vaak)?
Dit. Hamilton gaat gewoon z'n negende wereldtitel pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijden
Van 1.1 naar 1.8quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij zet iedere keer als hij in de buurt komt niet door.
Mercedes gaat niet mee doen. Hooguit voor de kruimels net als Red Bull in de jaren voor 2021.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bochten.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Nober het volgende:
Twee Canadezen, een Mexicaan maar geen Amerikaan in de F1...
ik vind perez maar matig weerquote:
Was Scott Speed niet de laatste ooit?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Nober het volgende:
Twee Canadezen, een Mexicaan maar geen Amerikaan in de F1...
Ja man net als Silverstonequote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Als Leclerc iets meer zoals Max was dan had hij hem er gewoon af geramd. Net zoals Max vorig jaar paar keer bij Lewis deed.
Zit op 1.8, zo slecht gaat die niet.quote:
Dat er niemand voor hem rijdt...quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat betekent dat interval' dat achter Verstappens naam staat?
Dat de tijd die bij alle andere coureurs achter hun naam staat de tijd is die ze achter liggen op hun voorganger.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
De tijden eronder is het verschil in tijd tussen de coureurs (op de voorganger).quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
Komt van 1.1.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit op 1.8, zo slecht gaat die niet.
Rossi, Caterham?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Was Scott Speed niet de laatste ooit?
Hongarije, Silverstone, monza en Saoedi arabia ?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Als Leclerc iets meer zoals Max was dan had hij hem er gewoon af geramd. Net zoals Max vorig jaar paar keer bij Lewis deed.
Net als Sainz. Die ook Max gwn alles laat doen wat hij wil.
Zo lafjes. Dat gaat Ferrari nog echt kosten.
Ja en ook van minder dan een seconde bij de start.quote:
Max en Leclerc racen fatsoenlijk en respecteren elkaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Negeren, hij moet z'n pilletjes weer nemenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Hongarije, Silverstone, monza en Saoedi arabia ?
allemaal lewis/MB
moet er wel weer een motor in die 4 jaar voorsprong heeft op de restquote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. Hamilton gaat gewoon z'n negende wereldtitel pakken.
Terug naar Ferrari, El Plan Dquote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik hoop dat Alonso volgend jaar iets gaat doen waar hij zijn raceskills kan laten zien. El plan kan de prullenbak in.
Waren er dan serieus mensen die dachten dat Alpine ging meedoen om de prijzen?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik hoop dat Alonso volgend jaar iets gaat doen waar hij zijn raceskills kan laten zien. El plan kan de prullenbak in.
succes......die bandjes smelten bijnaquote:
Hoezo, dan zouden ze 2e worden achter Ferrari.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull geeft mij Mercedes vibes van vorig jaar. En dat is slecht nieuws voor Ferrari fans.
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef bianconeri het volgende:
+100 !!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Max en Leclerc racen fatsoenlijk en respecteren elkaar.
Probleem lag bij Ham die verwacht dat iedereen voor em schuift... dat wil nog wel een clashen.
ah vandaar........quote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Negeren, hij moet z'n pilletjes weer nemen
Ohja sorryquote:Op zondag 8 mei 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het was knielen natuurlijk, niet buigen
Ah daar is de smoesjes fabriek weer.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Red Bull is volledig naar de wensen van Max gebouwd?
dat is zeker niet waarquote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Red Bull is volledig naar de wensen van Max gebouwd?
Ik kijk naar de totale tijd in de pits. Geen idee hoelang dat hier kan duren.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:00 schreef Zwoerd het volgende:
Hoeveel seconden wordt de pitstop van Bottas dadelijk?
+5quote:
Red bull knakenbakquote:Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef Sked het volgende:
Brilliant tactics van Ferrari. Gewoon wachten tot RB het begeeft.
Dat is wel bijna een gegarandeerd succes dit seizoen. Dit wordt een eitje voor Ferrari.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef Sked het volgende:
Brilliant tactics van Ferrari. Gewoon wachten tot RB het begeeft.
maar niemand die weet wat dat is behalve Perezquote:
het is niet heel best hoor qua betrouwbaarheidquote:
Loopt wel hardquote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef StephanL het volgende:
Betrouwbaarheid is nog je van het bij Red Bull
Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Ik denk dat er bij RB wel meer weten wat het is naast Perez.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
maar niemand die weet wat dat is behalve Perez
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Deze motor IS een Hondamotorquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why notquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Heel de top 6 is nog niet gestopt, gaan die toch een 1-stop proberen?
Jip.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Perez verliest nog steeds tijd
Die is wel klaar.
Lijkt me wel toch, halve race al op mediumsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Niet bij iedereen kennelijkquote:
Ze gingen uit van een 2-stop vanwege de bandenslijtage, maar lijkt dus wel mee te vallenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why not
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Predator40 het volgende:
Russel al op 7......zou grappig zijn als hij voor de nepGOAT eindigt
De harde banden zijn heel moeilijk op temperatuur te krijgen dus jaquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik zeg toch wel/niet/WELquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Bottas ook, die dan weer een belletje van James kreegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.
Ze zijn nog steeds bezig met Red Bull power trainsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.
En straks worden bij RBPT de Porsche-motoren gebouwd.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.
Snel naar Kelly.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Predator40 het volgende:
max is echt aan het trappen......hopelijk maakt hij geen foutjes.
Ga dan maar weer wegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er vroeger veel geweest hoor maar blijft vaak een saaie sport wel.
Jaaaa de nummer 12 haalt de nummer 11 in!!!
Bottas ook zolang de auto niet op verzoek van hamilton generfd werdquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.
Ja dit is weer een voorbeeld van de halfslachtigheid. Honda op de kleding, HRC op de auto.quote:
is die ook bij de after gangbang dan ?quote:
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
En straks worden bij RBPT de Porsche-motoren gebouwd.
Jij niet dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is die ook bij de after gangbang dan ?
Jaaaa maar dit was toch echt nieuws paar maanden geleden :quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met Red Bull power trains
Daar hebben ze in ieder geval wel haast voor betaaldquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
De sfeer is goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Yepquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg altijd Skoda, worden ze boos.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
klopt, maar ik vind het een ideale sport om te kijken terwijl je ook nog wat anders doetquote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er vroeger veel geweest hoor maar blijft vaak een saaie sport wel.
Jaaaa de nummer 12 haalt de nummer 11 in!!!
Ik sta boven R-Woudquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.
Hebben we eindelijjk eens een race met een geschilderde Marina die niet midden in de woestijn ligt. Is het weer niet goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Zit te veel tijd tussen, gaat Perez niet uithouden met de banden.quote:
Leuker dan Imolaquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Hij is al lang klaar..quote:
Ja jouw stream loopt een halve minuut voor op viaplayquote:
Hangt af van het circuit. Imola, Monaco en Zandvoort 60, de rest 80. Ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe hard mogen ze in de pitlane rijden? En zit er een verschil tussen naar de pitstop en na de pitstop?
Viaplay app op de tvquote:Op zondag 8 mei 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jouw stream loopt een halve minuut voor op viaplay
80, sommige krappe zoals Monaco 60quote:Op zondag 8 mei 2022 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe hard mogen ze in de pitlane rijden? En zit er een verschil tussen naar de pitstop en na de pitstop?
80km/hquote:Op zondag 8 mei 2022 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Die deed niks verkeerdquote:
Op m'n telefoon loopt 'ie 1 seconde voor t.o.v. m'n tv.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay app op de tv![]()
Dat is echt het snelst
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op m'n telefoon loopt 'ie 1 seconde voor t.o.v. m'n tv.
Jos stompt haar alle hoeken van de kamer doorquote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die Kelly Piquet Verstappen naait zal
Jos er dan weer overheen rijden?
Er ligt hier een peuk onder de monitor. De ramen zijn niet goed gelapt.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat het commentaarduo alleen maar anderhalf uur lang tijden aan het oplezen is.
Je verwacht juist een beetje de dingen die we niet zien, te horen.
Er zijn niet eens inhaalactiesquote:Op zondag 8 mei 2022 22:19 schreef Montov het volgende:
Regie is waardeloos. Veel inhaalacties worden niet getoond.
Dat is iig NIET veranderd helaas..quote:Op zondag 8 mei 2022 22:19 schreef Montov het volgende:
Regie is waardeloos. Veel inhaalacties worden niet getoond.
Wat mis je nog voor bingo?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton klaagt over banden, ook afgestreept
Zag mol dat wel dan? Volgens mij nietvvquote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat het commentaarduo alleen maar anderhalf uur lang tijden aan het oplezen is.
Je verwacht juist een beetje de dingen die we niet zien, te horen.
Ik zou nog wel een 130 Rapid Coupé willen hebbenquote:
Russell moet nog stoppenquote:
Sainz maakt een foutquote:
Nee ze moeten nog 26 rondenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:20 schreef DjVero het volgende:
Race is gereden. Nu hopen dat de Bulls heel blijven
Het valt niet mee, maar het valt me ook niet echt tegenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:21 schreef Mothzor het volgende:
Wat een ….. race
Men verwachtte toch wel een ander soort race
sws gewoon veel te langzaam.....max heeft er weer geen klote aanquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar zolang er niks gebeurt, is dit de uitslag....
P1 - p4 bedoel ik
Hadquote:Op zondag 8 mei 2022 22:23 schreef Nober het volgende:
Pérez heeft 25pk minder door dat censorprobleem.
Het meest spannende wat er het afgelopen uur gebeurd isquote:
DIT IS TOCH TE BRILJANT VOOR WOORDENquote:
It ain’t over till the fat lady sings.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar zolang er niks gebeurt, is dit de uitslag....
P1 - p4 bedoel ik
Shirma gaat zingen?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
It ain’t over till the fat lady sings.
Buiten de overtake van P3 naar P1quote:Op zondag 8 mei 2022 22:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Het meest spannende wat er het afgelopen uur gebeurd is
Tis grappig hoe dat klokje in beeld kwam precies op het moment dat deze post bij mij binnen kwam.quote:
En dan waren mensen aan het klagen dat Olav Mol te sensationeel zou zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |