+5quote:
Red bull knakenbakquote:Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef Sked het volgende:
Brilliant tactics van Ferrari. Gewoon wachten tot RB het begeeft.
Dat is wel bijna een gegarandeerd succes dit seizoen. Dit wordt een eitje voor Ferrari.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef Sked het volgende:
Brilliant tactics van Ferrari. Gewoon wachten tot RB het begeeft.
maar niemand die weet wat dat is behalve Perezquote:
het is niet heel best hoor qua betrouwbaarheidquote:
Loopt wel hardquote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef StephanL het volgende:
Betrouwbaarheid is nog je van het bij Red Bull
Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Ik denk dat er bij RB wel meer weten wat het is naast Perez.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
maar niemand die weet wat dat is behalve Perez
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Deze motor IS een Hondamotorquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why notquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Heel de top 6 is nog niet gestopt, gaan die toch een 1-stop proberen?
Jip.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Perez verliest nog steeds tijd
Die is wel klaar.
Lijkt me wel toch, halve race al op mediumsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Niet bij iedereen kennelijkquote:
Ze gingen uit van een 2-stop vanwege de bandenslijtage, maar lijkt dus wel mee te vallenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why not
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Predator40 het volgende:
Russel al op 7......zou grappig zijn als hij voor de nepGOAT eindigt
De harde banden zijn heel moeilijk op temperatuur te krijgen dus jaquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik zeg toch wel/niet/WELquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Bottas ook, die dan weer een belletje van James kreegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.
Ze zijn nog steeds bezig met Red Bull power trainsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.
En straks worden bij RBPT de Porsche-motoren gebouwd.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.
Snel naar Kelly.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Predator40 het volgende:
max is echt aan het trappen......hopelijk maakt hij geen foutjes.
Ga dan maar weer wegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er vroeger veel geweest hoor maar blijft vaak een saaie sport wel.
Jaaaa de nummer 12 haalt de nummer 11 in!!!
Bottas ook zolang de auto niet op verzoek van hamilton generfd werdquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.
Ja dit is weer een voorbeeld van de halfslachtigheid. Honda op de kleding, HRC op de auto.quote:
is die ook bij de after gangbang dan ?quote:
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
En straks worden bij RBPT de Porsche-motoren gebouwd.
Jij niet dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is die ook bij de after gangbang dan ?
Jaaaa maar dit was toch echt nieuws paar maanden geleden :quote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met Red Bull power trains
Daar hebben ze in ieder geval wel haast voor betaaldquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
De sfeer is goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Yepquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg altijd Skoda, worden ze boos.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
klopt, maar ik vind het een ideale sport om te kijken terwijl je ook nog wat anders doetquote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er vroeger veel geweest hoor maar blijft vaak een saaie sport wel.
Jaaaa de nummer 12 haalt de nummer 11 in!!!
Ik sta boven R-Woudquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.
Hebben we eindelijjk eens een race met een geschilderde Marina die niet midden in de woestijn ligt. Is het weer niet goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |