Daar hebben ze in ieder geval wel haast voor betaaldquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
De sfeer is goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het circuit dat met zo veel bomarderie is aangekondigd levert een zaadrace tot nu toe
Yepquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg altijd Skoda, worden ze boos.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Audi bezitters hebben eigenlijk een Lamborghini.
klopt, maar ik vind het een ideale sport om te kijken terwijl je ook nog wat anders doetquote:Op zondag 8 mei 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er vroeger veel geweest hoor maar blijft vaak een saaie sport wel.
Jaaaa de nummer 12 haalt de nummer 11 in!!!
Ik sta boven R-Woudquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dan moet je weer weg.
Hebben we eindelijjk eens een race met een geschilderde Marina die niet midden in de woestijn ligt. Is het weer niet goedquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Zit te veel tijd tussen, gaat Perez niet uithouden met de banden.quote:
Leuker dan Imolaquote:Op zondag 8 mei 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Hij is al lang klaar..quote:
Ja jouw stream loopt een halve minuut voor op viaplayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |