Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Ik denk dat er bij RB wel meer weten wat het is naast Perez.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
maar niemand die weet wat dat is behalve Perez
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Het wel/niet/wel doorgaan met Honda zal niet geholpen hebben denk ik
Deze motor IS een Hondamotorquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why notquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Heel de top 6 is nog niet gestopt, gaan die toch een 1-stop proberen?
Jip.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Perez verliest nog steeds tijd
Die is wel klaar.
Lijkt me wel toch, halve race al op mediumsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Niet bij iedereen kennelijkquote:
Ze gingen uit van een 2-stop vanwege de bandenslijtage, maar lijkt dus wel mee te vallenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hard lijkt te werken uiteindelijk dus why not
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Hondamotor (alleen renamed)
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:08 schreef Predator40 het volgende:
Russel al op 7......zou grappig zijn als hij voor de nepGOAT eindigt
De harde banden zijn heel moeilijk op temperatuur te krijgen dus jaquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik zeg toch wel/niet/WELquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op de kleding (kraag) staat nog steeds met grote letters HONDA.
Bottas ook, die dan weer een belletje van James kreegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg, toenmalig teamgenoot van MSC, eindigde ook regelmatig voor hem.
Ze zijn nog steeds bezig met Red Bull power trainsquote:Op zondag 8 mei 2022 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja maar ze waren eerst vol bezig met het in eigen beheer nemen ervan en toen toch ineens verder in Japan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |