Oh cool, hebben jullie ook thee, want dan kom ik langs..quote:Op zondag 10 juli 2022 22:49 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er een vierdaagsetopic is![]()
Wat leuk dat jullie hem allemaal gaan lopen! Ik ben er dit keer ook de hele week (zondag t/m vrijdag) als vrijwilliger van het Rode Kruis! Zondag cursus en daarna de hele week aan de slag met iedereens gehavende voetjesUiteraard zijn we er ook voor andere EHBO-zaken, maar de hoofdmoot van het werk is blaarverzorging werd mij verteld
![]()
De 4daagse is compleet de verkeerde plek om te demonstreren en zeker op de Viagladiola. Dat is totaal onverantwoordelijk en als dat plan serieus is hoop ik dat Breuls een paar peletons ME achter de hand heeft, of gewoon het leger inschakelt. Die zijn er tenslotte toch al in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2022 08:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rn7.nl/nieuws(...)s-langs-via-gladiola
Boeren willen protesteren bij 4Daagse: 'Met trekkers langs Via Gladiola'
Ik zou uit principe als er bv een FDF vlag bij hangt of een NL vlag op de kop weigeren, als het een gewone aanbieding is dan niet want er zijn ook normale boeren natuurlijk die wel vreedzaam willen en kunnen demonstrerenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:37 schreef qltel het volgende:
[..]
De 4daagse is compleet de verkeerde plek om te demonstreren en zeker op de Viagladiola. Dat is totaal onverantwoordelijk en als dat plan serieus is hoop ik dat Breuls een paar peletons ME achter de hand heeft, of gewoon het leger inschakelt. Die zijn er tenslotte toch al in de buurt.
Ze zouden natuurlijk wel een publieksvriendelijke actie kunnen houden onderweg. Flesjes water, blokjes kaas en worst uitdelen bijvoorbeeld. Maar ja, dat soort ideeën komen kennelijk niet op bij deze trekker-terroristen.
Hoor je dat @Breuls ???quote:Op maandag 11 juli 2022 17:37 schreef qltel het volgende:
[..]
De 4daagse is compleet de verkeerde plek om te demonstreren en zeker op de Viagladiola. Dat is totaal onverantwoordelijk en als dat plan serieus is hoop ik dat Breuls een paar peletons ME achter de hand heeft, of gewoon het leger inschakelt. Die zijn er tenslotte toch al in de buurt.
Ze zouden natuurlijk wel een publieksvriendelijke actie kunnen houden onderweg. Flesjes water, blokjes kaas en worst uitdelen bijvoorbeeld. Maar ja, dat soort ideeën komen kennelijk niet op bij deze trekker-terroristen.
Helaas, ons vaste adresje is ermee gestopt...quote:Op zondag 10 juli 2022 18:46 schreef qltel het volgende:
Als het goed is wacht Rewimo donderdag op mij langs de route..
Dat is jammer….quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas, ons vaste adresje is ermee gestopt...
Lief dat je er naar vraagt. Het gaat de goede kant op voor mijn gevoel, op oude schoenen en nieuwe sokken, maar ik durf niks te garanderen. Ik ga hoe dan ook gewoon van start.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:06 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat is jammer….
ik heb net mijn ouders en oom en tante (70+ers) laten weten dat ze niet moeten komen als het echt 30 graden of meer wordt. Moet wel leuk blijven voor ze….
@:DJMO hoe is je blessure? Heb je hoop? (Geen idee hoe een mention werkt eigenlijk maar zie wel eens een @ staan…)
Leuk, veel succes!quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:56 schreef MorganLeFay het volgende:
Ah leuk een 4D topic! Ik ben er ook bij volgende week. Eerste keer dat ik meedoe, dus houd het bij de reglementaire 40km![]()
https://www.afstandmeten.nl/index.php?cat=browsequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Cavalier het volgende:
Heeft iemand de routes met daarbij de kilometer aanduidingen? Die kan ik nergens vinden.
aankomst staat vast, 17:00.01 is te laat en geen kruisje (mits ze geen extra tijd geven vanwege de warmte)quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:37 schreef Molkoholic het volgende:
Ik loop volgende week voor het eerst ook mee met de Vierdaagse. Heb er veel zin in, maar de zenuwen slaan nu toch wel toe, zeker met de huidige weersvoorspellingen. Weet iemand hoe streng ze zijn op de aankomsttijd? Ik meen dat er wel eens mensen zijn uitgevallen omdat ze 1 minuut te laat waren. Is dat echt zo streng? Ik doe 4x50. Normaal gezien lukt dat wel binnen de gestelde tijd (bij een dagwandeling), maar van meerdere dagen achter elkaar lopen word ik heel langzaam...
Lijkt het je dan niet raadzamer om te wisselen naar 40 km?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:37 schreef Molkoholic het volgende:
Ik loop volgende week voor het eerst ook mee met de Vierdaagse. Heb er veel zin in, maar de zenuwen slaan nu toch wel toe, zeker met de huidige weersvoorspellingen. Weet iemand hoe streng ze zijn op de aankomsttijd? Ik meen dat er wel eens mensen zijn uitgevallen omdat ze 1 minuut te laat waren. Is dat echt zo streng? Ik doe 4x50. Normaal gezien lukt dat wel binnen de gestelde tijd (bij een dagwandeling), maar van meerdere dagen achter elkaar lopen word ik heel langzaam...
quote:Via Mijn 4Daagse kun je de afstand waarvoor je hebt ingeschreven zelf wijzigen. Tot de week voorafgaand aan de 4Daagse is deze wijziging kosteloos. Daarna is een afstandswijziging alleen mogelijk op zondag 17 of maandag 18 juli bij de Servicedesk op het start- en finishterrein. Hier zijn kosten aan verbonden.
Ja, tenzij er in verband met de omstandigheden een latere finishtijd wordt vastgesteld door de organisatie. Maar de gecommuniceerde eindtijd is 100% heilig.quote:
Op vrijdag heb je sowieso een uur langer. Dan mag je altijd tot 18:00 uur binnenkomen. Kun je een uurtje langer genieten van de Via Gladiola.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:15 schreef Molkoholic het volgende:
Oké, thanks!
Tijdens eerdere wandelingen deed ik er ook zeker niet zo lang over. Maar ik vermoed dat het tempo wel in zal zakken na een paar dagen. We zullen zien!
De eindtijd is alleen een probleem voor mensen die er zwaar doorheen zitten. De rest haalt het gewoon op tijd. En zeker als je de 50 loopt, je loopt tenslotte vooraan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:15 schreef Molkoholic het volgende:
Oké, thanks!
Tijdens eerdere wandelingen deed ik er ook zeker niet zo lang over. Maar ik vermoed dat het tempo wel in zal zakken na een paar dagen. We zullen zien!
Zoveel keer het woord rustig in je tekst dat het me alleen maar onrustiger maaktquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:00 schreef qltel het volgende:
Misschien is het wel handig om uit te leggen hoe de controles gaan. Die zijn namelijk best belangrijk, controle missen is eigenlijk einde oefening..
De controles worden aangekondigd met vlaggen. Je hebt nu rustig de tijd om je knipkaart te pakken.
Na de vlaggen staan er mensen die zeggen welk nummertje je voor moet houden. Loop rustig door en houd je kaart zo dat het goede nummer naar voren wijst.
Dan staan er meestal wat mensen. Loop ze rustig voorbij.
Daarna komen er mensen die langzaam achteruit lopen. Dat zijn de knippers (mensen die je controlekaart een knipje geven). Ze lopen achteruit, zodat jij rustig door kunt lopen. Zoek een knipper uit die weinig mensen voor zich heeft en je bent zo aan de beurt, je kaart wordt geknipt en je kunt weer door.
Hierna staan er nog mensen die vragen of je kaart al geknipt is. Ben je de knippers voorbij gelopen dan kun je ook hier nog terecht.
Langs de kant lopen ook knippers, terug naar het begin, laat ze rustig lopen. Er zijn over het algemeen knippers genoeg.
Aan het einde van de dag lever je dan je kaart in en krijg je weer een verse kaart voor de volgende dag.
[ afbeelding ]
Snap ik. Door teveel uitleg ga je denken dat het nogal een ingewikkeld gedoe is. Dat is het niet. Jaarlijks doen meer dan 45.000 mensen mee en als het hogere wiskunde was, zouden er niet zoveel kruisjes uitgedeeld worden op vrijdagquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoveel keer het woord rustig in je tekst dat het me alleen maar onrustiger maaktIk vraag me af waar ik aan begonnen ben
Ik wil die rustig's in de tekst gerust veranderen in een ander woord, hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoveel keer het woord rustig in je tekst dat het me alleen maar onrustiger maaktIk vraag me af waar ik aan begonnen ben
Je kan jouw tekst wel aanpassen, maar in mijn quote staat het er nog hoorquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik wil die rustig's in de tekst gerust veranderen in een ander woord, hoor.![]()
Ingewikkeld is het inderdaad niet. Gewoon zorgen dat je bij de knippers uitkomt, kaart laten knippen en door.
Dat weet ik.. Die kan ik ook wel aanpassen, maar dat doe ik lekker niet..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan jouw tekst wel aanpassen, maar in mijn quote staat het er nog hoor
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Die kan ik ook wel aanpassen, maar dat doe ik lekker niet..
Ja, de 4daagse lopen zonder contact te hebben met andere mensen is onmogelijk.. Maar waar mogelijk help ik je.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.
Ik heb van @qltel de gpx bestanden gekregen die op afstandmeten.nl staan (zie paar posts hierboven). Als ik ergens twijfel kan ik altijd even controleren of ik wel goed loop.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Zijn de splitsingen van de routes voor de verschillende afstanden ook met vlaggen aangegeven? Zodat we rustig de juiste afslag kunnen nemen? 😇
Niet van de weersverwachting? I do….quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.
i know, maar ik wil ook geen blok aan je been zijn. Jouw tempo ligt veel hoger dan het mijne.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, de 4daagse lopen zonder contact te hebben met andere mensen is onmogelijk.. Maar waar mogelijk help ik je.
Nee, met borden. Ik kon zo snel even geen goed voorbeeld vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Zijn de splitsingen van de routes voor de verschillende afstanden ook met vlaggen aangegeven? Zodat we rustig de juiste afslag kunnen nemen? 😇
Nee, warmte doet mij vrij weinig. Ik loop zelfs met 24 graden nog met een jas aan (zonneallergie). Ik heb de diagnose Autisme en adhd en heb door omstandigheden de laatste jaren serieus contactvrees ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:34 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Niet van de weersverwachting? I do….
Weet ik.Maar ik ga je wel met het aanmelden en zo helpen. En aangezien ik toch op je moet wachten, kan ik je ook met afmelden helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
i know, maar ik wil ook geen blok aan je been zijn. Jouw tempo ligt veel hoger dan het mijne.
Duidelijk! Dat moet lukken 🙃quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, met borden. Ik kon zo snel even geen goed voorbeeld vinden.
[ afbeelding ]
Maar loop je dus bijvoorbeeld 40, dan heb je een geel polsbandje en volg je de gele pijlen waar 40 bij staat. 50 is rood en 30 is blauw.
Het zou de eerste dag wel schelen als we pak en beet de eerste km's samen zouden kunnen lopen, dus tot en met de eerste knipronde en de rust bij het RET rustpunt zeg maar. Als ik het éénmaal heb meegemaakt en weet wat ik kan verwachten dan weet ik wat ik me de rest van de vierdaagse te wachten staat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet ik.Maar ik ga je wel met het aanmelden en zo helpen. En aangezien ik toch op je moet wachten, kan ik je ook met afmelden helpen.
Er staan meestal ook mensen die roepen dat bijvoorbeeld de 50'ers rechtsaf moeten en de rest rechtdoor.quote:
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, warmte doet mij vrij weinig. Ik loop zelfs met 24 graden nog met een jas aan (zonneallergie). Ik heb de diagnose Autisme en adhd en heb door omstandigheden de laatste jaren serieus contactvrees ontwikkeld.
Dat was mijn idee ook al.. Als jij een beetje sneller loopt, en ik loop wat langzamer, dan zal dat wel lukken. Daarbij is de eerste rust maar iets van 7km. Alleen de eerste controle weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou de eerste dag wel schelen als we pak en beet de eerste km's samen zouden kunnen lopen, dus tot en met de eerste knipronde en de rust bij het RET rustpunt zeg maar. Als ik het éénmaal heb meegemaakt en weet wat ik kan verwachten dan weet ik wat ik me de rest van de vierdaagse te wachten staat.
Oh, er zijn meer mensen bij die me mentaal ondersteunen hoor, het gaat echt om fysieke hulp bij het eerste contact leggen. Als ik dat eerste contact achter de rug heb kan ik het de volgende keer wel zelfstandig. Klinkt misschien raar, maar ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪
Ik heb al zoveel meegemaakt met DJMO, een halve dag 4daagse red ik ook wel..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪
Hmm. Waarom moet ik nou aan een tweede kerstdag denken waarbij ik gelijk een blinde zijn blindegeleidehond volgde door de bossen heen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel meegemaakt met DJMO, een halve dag 4daagse red ik ook wel..
Dat begrijpen wij alleen..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Waarom moet ik nou aan een tweede kerstdag denken waarbij ik gelijk een blinde zijn blindegeleidehond volgde door de bossen heen?
Dank je welquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.afstandmeten.nl/index.php?cat=browse
[ afbeelding ]
Even zoeken op afstandmeten.nl
Oh ja, daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb alleen nog maar de 40 gelopen, dus ben nooit door Grave gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:49 schreef Cavalier het volgende:
Wat ik wel tegen vond vallen was vrijdag de eerste 20-25 km. Tot aan Grave is er niet heel veel te doen langs de kant, terwijl je denkt dat het de hele dag feest is.
Gewoon achter de rest aanlopen. Alleen in Beers moet je even opletten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
In Beers liepen de vorige keer aardig wat 50'ers de kruising voorbij inderdaad..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon achter de rest aanlopen. Alleen in Beers moet je even opletten.
Dankje Qtel!quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef qltel het volgende:
[..]
De eindtijd is alleen een probleem voor mensen die er zwaar doorheen zitten. De rest haalt het gewoon op tijd. En zeker als je de 50 loopt, je loopt tenslotte vooraan.
De 4daagse is een enorm sociaal gebeuren. Als je begint te sukkelen is er zeker wel iemand die vraagt of alles goed gaat en je eventueel mondeling op sleeptouw neemt. Daarbij, het publiek is enorm motiverend. En zeker de laatste 2 dagen is er overal publiek en die leven enorm met je mee. Geloof me, de laatste 2 dagen ga je als een raket over de route met de rest mee. Iedereen wil maar 1 ding: dat jij het haalt. En ze zullen ervoor zorgen dat dat lukt!
Heel veel succes.
Succes met de 4-daagsequote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:49 schreef qltel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik ook wel aardig op schema lig. Zeker omdat ik geen schema heb. Maandag wil ik maar eens 35+ gaan proberen.
Aan een briesje dat ook gewoon warm is heb je niet echt veel, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:23 schreef qltel het volgende:
Ik neem aan dat de starttijd vervroegd wordt en eventueel de aankomst later. Ik hoop niet dat de routes ingekort worden.
Overigens lijkt het erop dat de luchtvochtigheid laag wordt (40%) en er een lekker briesje staat. Prima wandelweer wat mij betreft.
Ja hoor. Door lage luchtvochtigheid zweet je veel makkelijker. En door dat briesje wordt dat eerder afgevoerd. Ik verwacht ook dat ze gaan inkorten (en dan hoop ik dat mensen in elk geval vrij zijn om ervoor te kiezen om dan toch de gekozen afstand te lopen) en gaan vervroegen met eventueel later finishen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan een briesje dat ook gewoon warm is heb je niet echt veel, denk ik.
Ik gok op inkorten en eerder starten.
Leuk idee, maar dat gaat niet in verband met de vergunningen. Dus dat zou zeker paniek veroorzaken..quote:
quote:
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-doorquote:“Om iedereen gerust te stellen: we zijn achter de schermen verschillende scenario’s aan het voorbereiden”, vervolgt ze. Dat gaat van de route inkorten, eerder starten en extra waterpunten, tot een dag later beginnen. “Er zijn tal van mogelijkheden. Afgelasten kan ook, maar dat is wel echt de laatste optie.” Het hele evenement een dag opschuiven, is volgens haar waarschijnlijk geen optie.
Waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:25 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-door
Als het echt om 11.00 al 33 graden is zoals in het artikel staat moeten we wel heel vroeg vertrekken….quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:25 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-door
33 is afzien en extra maatregelen nodig zoals extra waterpunten, misschien eerder starten, het word pas echt lastig als de buitentemperatuur boven de lichaamstemperatuur komt dan koel je niet/slecht af en is de kans op oververhitting groterquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Als het echt om 11.00 al 33 graden is zoals in het artikel staat moeten we wel heel vroeg vertrekken….
Waar is het eerste deel?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen. @:Peejtur @:straatcommando. @:GGMM @:neef_wuppie
Dank u. Is gereektststquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2019-2020 & 2022
In elk geval geen boerenprotesten die de 4Daagse belemmeren. Althans, als de heren agrariërs zich schikken naar het verbod.quote:De gemeente Nijmegen geeft geen toestemming voor een demonstratie van Farmers Defence Force (FDF) tijdens de intocht van de Nijmeegse Vierdaagse, vrijdag 22 juli. Er geldt een noodverordening. Ook op andere dagen komende week zijn demonstranten niet welkom.
Nou ja, als ze de wandelaars zouden ondersteunen met water etc dan zou ik het niet zo erg vinden hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In elk geval geen boerenprotesten die de 4Daagse belemmeren. Althans, als de heren agrariërs zich schikken naar het verbod.
https://www.gelderlander.(...)vierdaagse~abd7b334/
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:34 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, gaan jullie de komende dagen nog wat vroeger opstaan om in een vroeg ritme te komen? Of dinsdagmorgen 5 wekkers zetten in de hoop op tijd wakker te worden?
Er staan gewoon koffietentjes op de Wedren en het Julianaplein.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ga voor de vijf wekkers 😊 En jij?
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Zo tas inpakken en richting de Vierdaagsecamping!
Daarna is geen probleem meer. Ik gok erop dat je dinsdagavond prima slaapt. Als die wandeling tenminste doorgaat..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Morgen de wekker om 4 uur, dan ga ik er rond 22:00 in
Dinsdag de wekker op 2 uur dan ga ik er rond 20:00 in
Daarna zie ik wel
Ik gebruik er maar 1. En ik sta altijd redelijk vroeg op, dus ben er ook aardig aan gewend. Gisteren was het 6 uur, vandaag half 7. Morgen zet ik een wekker om eraan te wennen. Maandag nog wat vroeger.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @qltel wel een emmer koud water over me heenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Morgen de wekker om 4 uur, dan ga ik er rond 22:00 in
Dinsdag de wekker op 2 uur dan ga ik er rond 20:00 in
Daarna zie ik wel
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @:qltel wel een emmer koud water over me heen
Dat droogt wel weer, zeker met deze temperaturenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Loop je zelf ook mee? Of kom je kijken?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.
Oh dank voor de tip. Ga ik eens kijken of ik die kan ontvangen via de schotel. Veel plezier in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk!
Als je echt leuke impressies van de 4daagse wilt zien, kijk dan naar omroep Gelderland. https://www.gld.nl/4daagse . Op vrijdag kun je zelfs de intocht live zien.
En de 4daagse is zeker verbindend.. Het is een erg sociaal gebeuren. Ik kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |