Je kan jouw tekst wel aanpassen, maar in mijn quote staat het er nog hoorquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik wil die rustig's in de tekst gerust veranderen in een ander woord, hoor.![]()
Ingewikkeld is het inderdaad niet. Gewoon zorgen dat je bij de knippers uitkomt, kaart laten knippen en door.
Dat weet ik.. Die kan ik ook wel aanpassen, maar dat doe ik lekker niet..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan jouw tekst wel aanpassen, maar in mijn quote staat het er nog hoor
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Die kan ik ook wel aanpassen, maar dat doe ik lekker niet..
Ja, de 4daagse lopen zonder contact te hebben met andere mensen is onmogelijk.. Maar waar mogelijk help ik je.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.
Ik heb van @qltel de gpx bestanden gekregen die op afstandmeten.nl staan (zie paar posts hierboven). Als ik ergens twijfel kan ik altijd even controleren of ik wel goed loop.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Zijn de splitsingen van de routes voor de verschillende afstanden ook met vlaggen aangegeven? Zodat we rustig de juiste afslag kunnen nemen? 😇
Niet van de weersverwachting? I do….quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is het enige waar ik serieus nerveus voor ben, ook bij de rustpunten. Je weet dat ik liever onzichtbaar ben, wat normaal ook wel het geval is in grote massa's, maar nu zal ik er toch aan moeten geloven.
i know, maar ik wil ook geen blok aan je been zijn. Jouw tempo ligt veel hoger dan het mijne.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, de 4daagse lopen zonder contact te hebben met andere mensen is onmogelijk.. Maar waar mogelijk help ik je.
Nee, met borden. Ik kon zo snel even geen goed voorbeeld vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Zijn de splitsingen van de routes voor de verschillende afstanden ook met vlaggen aangegeven? Zodat we rustig de juiste afslag kunnen nemen? 😇
Nee, warmte doet mij vrij weinig. Ik loop zelfs met 24 graden nog met een jas aan (zonneallergie). Ik heb de diagnose Autisme en adhd en heb door omstandigheden de laatste jaren serieus contactvrees ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:34 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Niet van de weersverwachting? I do….
Weet ik.Maar ik ga je wel met het aanmelden en zo helpen. En aangezien ik toch op je moet wachten, kan ik je ook met afmelden helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
i know, maar ik wil ook geen blok aan je been zijn. Jouw tempo ligt veel hoger dan het mijne.
Duidelijk! Dat moet lukken 🙃quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, met borden. Ik kon zo snel even geen goed voorbeeld vinden.
[ afbeelding ]
Maar loop je dus bijvoorbeeld 40, dan heb je een geel polsbandje en volg je de gele pijlen waar 40 bij staat. 50 is rood en 30 is blauw.
Het zou de eerste dag wel schelen als we pak en beet de eerste km's samen zouden kunnen lopen, dus tot en met de eerste knipronde en de rust bij het RET rustpunt zeg maar. Als ik het éénmaal heb meegemaakt en weet wat ik kan verwachten dan weet ik wat ik me de rest van de vierdaagse te wachten staat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet ik.Maar ik ga je wel met het aanmelden en zo helpen. En aangezien ik toch op je moet wachten, kan ik je ook met afmelden helpen.
Er staan meestal ook mensen die roepen dat bijvoorbeeld de 50'ers rechtsaf moeten en de rest rechtdoor.quote:
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, warmte doet mij vrij weinig. Ik loop zelfs met 24 graden nog met een jas aan (zonneallergie). Ik heb de diagnose Autisme en adhd en heb door omstandigheden de laatste jaren serieus contactvrees ontwikkeld.
Dat was mijn idee ook al.. Als jij een beetje sneller loopt, en ik loop wat langzamer, dan zal dat wel lukken. Daarbij is de eerste rust maar iets van 7km. Alleen de eerste controle weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou de eerste dag wel schelen als we pak en beet de eerste km's samen zouden kunnen lopen, dus tot en met de eerste knipronde en de rust bij het RET rustpunt zeg maar. Als ik het éénmaal heb meegemaakt en weet wat ik kan verwachten dan weet ik wat ik me de rest van de vierdaagse te wachten staat.
Oh, er zijn meer mensen bij die me mentaal ondersteunen hoor, het gaat echt om fysieke hulp bij het eerste contact leggen. Als ik dat eerste contact achter de rug heb kan ik het de volgende keer wel zelfstandig. Klinkt misschien raar, maar ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪
Ik heb al zoveel meegemaakt met DJMO, een halve dag 4daagse red ik ook wel..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dan heb je er wel een serieuze uitdaging bij ja…. Maar je hebt mentale steun van qltel 💪
Hmm. Waarom moet ik nou aan een tweede kerstdag denken waarbij ik gelijk een blinde zijn blindegeleidehond volgde door de bossen heen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel meegemaakt met DJMO, een halve dag 4daagse red ik ook wel..
Dat begrijpen wij alleen..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Waarom moet ik nou aan een tweede kerstdag denken waarbij ik gelijk een blinde zijn blindegeleidehond volgde door de bossen heen?
Dank je welquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.afstandmeten.nl/index.php?cat=browse
[ afbeelding ]
Even zoeken op afstandmeten.nl
Oh ja, daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb alleen nog maar de 40 gelopen, dus ben nooit door Grave gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:49 schreef Cavalier het volgende:
Wat ik wel tegen vond vallen was vrijdag de eerste 20-25 km. Tot aan Grave is er niet heel veel te doen langs de kant, terwijl je denkt dat het de hele dag feest is.
Gewoon achter de rest aanlopen. Alleen in Beers moet je even opletten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef Bzzzzp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |